Ketä äänestäisitte pressaksi?
Jos ehdolla Rehn, Haavisto, Aaltola ja Halla-aho. Ekalla kierroksella.
Kommentit (119)
Halla-ahoa noista tietenkin. Se ei ole komeudella pilattu mutta järkeä sillä silti on.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa noista tietenkin. Se ei ole komeudella pilattu mutta järkeä sillä silti on.
vähän liian kapekatseinen presidentiksi, åarempi kun jatkaa eduskunnassa puhevuorojen tarjoiluita kun tarjoilija on ammatiltaan alunpitäen
Vierailija kirjoitti:
Ei Haavistoa missään nimessä.
Mikä vika on Haavistossa? Mä äänestäisin joko Rehniä tai Haavistoa. Kuvitelkaa Halla-aho kansainvälisiin pöytiin? Halla-aho on introvertti älykkötyyppi, joka ei sovi presidentiksi. Ei ole lisäksi koko kansan mies. Haavisto on juurikin kokenut poliitikko, kansainvälinen ja sosiaalisesti taitava. Rehn on jäänyt etäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on Haavistossa? Mä äänestäisin joko Rehniä tai Haavistoa. Kuvitelkaa Halla-aho kansainvälisiin pöytiin? Halla-aho on introvertti älykkötyyppi, joka ei sovi presidentiksi. Ei ole lisäksi koko kansan mies. Haavisto on juurikin kokenut poliitikko, kansainvälinen ja sosiaalisesti taitava. Rehn on jäänyt etäisemmäksi.
Haavisto on vain ylioppilas.
Jo pelkästään se riittää syyksi, etten äänestä.
Lisäksi liian vanha, ryvettynyt jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on entinen kommunisti, joka vastusti maanpuolustusta. Enhän minä nyt natsia tai ääriuskovaistakaan äänestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen.
Puna-Paavo on putinisti ja haluaa myös luonnollisesti eroon EU-sta, eurosta ja NATO:sta. Ei siitä tuu pressaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen.
Puna-Paavo on putinisti ja haluaa myös luonnollisesti eroon EU-sta, eurosta ja NATO:sta. Ei siitä tuu pressaa.
EEU -kriittisyys vie mahdollisuudet myös Halla-aholta
Sanna Marinia, Jutta Urpilaista tai Li Anderssonia äänestän, siis jos joku näistä on ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on entinen kommunisti, joka vastusti maanpuolustusta. Enhän minä nyt natsia tai ääriuskovaistakaan äänestäisi.
Haavisto ei vastustanut maanpuolustusta, korjataanpa virhe
Vierailija kirjoitti:
En ketään. Tarjolla on vain oikeistolaisia ukkoja.
Mika Aaltola ei ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen.
No kaikki ehdokkaat ei ole edes tiedossa vielä
En ketään. Tarjolla on vain oikeistolaisia ukkoja.