joku kävelee meidän olohuoneessa!
Kommentit (44)
Mene jonneki chattiin ja pyydät jonku soittamaan teille poliisit. Epäilen kyllä tätä provoksi, koska itse pyytäisin apua, jos kuulisin joitain askelia kotona. Jos ei kerta voi olla mies tai lapset (kävelee vaikka unissaan) Herranjumala, kyllä tekisin kaikkeni, ettei lapseni vahingoittuisi.
menen kohta katsomaan, pakko, vaikka sitten kuolisin
vieläkö kuuluu askelia? Täytyy ihailla rauhallisuuttasi.
Mutta tuu sitten ilmottaan miten kävi, jookos?
Teps, teps teps kun tassut tepsuttaa. Lämmin kiitos myötäelämisestä rakkaat palstalaiset. Eikö ollut kiva seurata tätä jännäriä Hyvää yötä kaikille, olette ihania!
Jos se kävelijä sit katoais! ...tai paa netistä jolleki (miehelles?) viesti, et soittaa?
Mä olin jo varma että nyt av pääsee lööppeihin.
Vierailija:
Teps, teps teps kun tassut tepsuttaa. Lämmin kiitos myötäelämisestä rakkaat palstalaiset. Eikö ollut kiva seurata tätä jännäriä Hyvää yötä kaikille, olette ihania!
Kyllähän nyt koiran tepsutukset pitäis erottaa ihmisen askelista. Paska juttu.
murtovaras tai murhaaja? Siltä ihan kuulostaa.
Voi ei, miten mahtoi hänelle käydä. Ai varmaan kovin hyvin. :(
Aivan satavarmasti:) Kaikki hyvin.
Olisin tahtonut, että juttu olisi selvinnyt ja meidät av-mammat olisi sit mainittu huomisen lööpeissä.
Kato silleen, et joku meistä ois niinku soittanu pollarit ja sit sä olisit pelastautunu silleen just ja just.
Ihan ärsyttää ku valehtelit.
mä olen monet kerrat kuunnellu silmät suurina alakerrasta kuuluvia askeleita, lopuks usein koira sitte aivastaa tai urahtaa kun löytää hyvän asennon! Jotenki koiran kynnet ainakin laminaattiin osuessaan kuulostaa kengiltä mis on kiviä pohjissa.
Minä ainakin jätän oven " vahingossa" raolleen. Toivottavasti saatte sitten OIKEAA viihdettä. Jos ei tänä yönä, niin jonain toisena sitten. Ja se on sitten kunnon kamaa. Menen nyt läppäri kainalossa nukkumaan, hyvää yötä ja toivokaa pahinta!
kuin olisit lopuksi sanonut, että ei ole miestä kotona tai lapsia, mutta unohdin mainita, että oho se olikin tuo dementoitunut mummo joka asuu meillä. Olemme harhaansaatettuja.
Vierailija:
Olisin tahtonut, että juttu olisi selvinnyt ja meidät av-mammat olisi sit mainittu huomisen lööpeissä.
Kato silleen, et joku meistä ois niinku soittanu pollarit ja sit sä olisit pelastautunu silleen just ja just.
Ihan ärsyttää ku valehtelit.
Komppaan!!
Sen on pakko kuulla tää naputus. Mistä eds tiedän onko se murtovaras vai joku muu