Mies ostaa joka kauppareissulla herkkuja!
Sipsejä, karkkeja, leivonnaisia, jätskejä... Meillä piti olla yhteinen elämäntapamuutos. Ei nyt yksi Snickers maailmaa kaada, mutta niitä ostetaan sellainen six pack. Ihan v**** raivostuttavaa. Ja kyllä olen asiasta sanonut hyvällä ja pahalla, niin naureskelee vaan..
Kommentit (45)
Muutat omat elintapasi ja muutu upeaksi. Siinähän possu-ukko sitten miettii kun alat kerätä muiden katseita....
Laitat pieneen kukkaroon kauppalistan ja tasarahan, pystyt varmaan suunnilleen laskemaan loppusumman. Kirjoitat vielä siihen lappuun, että jos rahaa jää yli niin äiti antaa luvan ostaa vaikka purkan.
Mulla vähän vastaavasta kokemusta. Miehelle tulee arkiliikuntaa tosi paljon, mutta on aika perso herkuille ja ostaa niitä järjettömän paljon. Hänellä ei siis ylipainoa, mutta ei kovin paljon lihaksiakaan.
Välillä on tullut olo, että hän kans tekee tahallaan tuota herkkujen ostamista ja haluaa sabotoida mun elämäntapamuutosta. Ostaa esim. sellaisia herkkuja, mistä tykkään ja muka ostaa itselleen, mutta sitten ei kuitenkaan syö niitä itse vaan jättää sinne tänne lojumaan päiväkausiksi.
Olen alkanut kutsua niitä miinoiksi ja olen ottanut tosi tiukan linjan eli en syö enää lainkaan herkkuja. Tämä on toiminut ainakin näin lomalla. Oon nuorena ollut tosi hyvä kroppainen ja saanut paljon lähestymistä miehiltä. Nyt haluan päästä takaisin lähemmäs sitä vanhaa minääni. Ärsyttää kun mies tuntuu vain sabotoivan tätä, mutta lopulta on kyse mun omasta itsekurista ja tahdosta ja aion näyttää, että sitähän löytyy.
Kylläpä ap on helpolla päässyt elämässä kun näin pienestä asiasta pitää päästä valittamaan nettiin.
Näytät esimerkkiä ja muutat omat elämäntapasi terveelliseksi. Kyllä mies ehkä siinä kohtaa herää, kun alat timmiytyä ja voida paremmin. Pakkoko kaikkea p*skaa on suuhunsa tunkea, vaikka toinen kantaisi kotiin?