Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo kokeillut Pharysol suihketta kurkkukipuun?

Vierailija
25.09.2010 |

Pojalla virustulehdus ja hän ainakin hän sanoi että hyvä apu.

Tuotetieto:

Nopea apu flunssan oireisiin. Kätevä suihke paikallisesti lievittämään nielun ärsytystä ja karheaa kurkkua. Muodostaa kurkun limakalvolle suojaavan kalvon ja edistää limakalvon puhdistumista. Avattu pullo säilyy 30 päivää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkukipuun, on kokeiltu, just laitoin ja ihan samanlainen kipu on. Pirun kallista ainetta, hukkaan meni rahat. Kyllä se Burana on parempi!

Hyvä mainos: suihkauta kurkkukipu pois :))

Vierailija
2/31 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuollaisesta kuullutkaan, mutta kaikki vinkit kurkkukipuun otetaan vastaan. Buranasta huolimatta kurkku on todella kipeä, Strepsils helpotti vähän, mutta sekään ei auta tähän läheskään yhtä hyvin kuin "normaaliin" kurkkukipuun.

Mikä vielä auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi heräsi ja valitti kurkkukipua. 4 suihketta

nieluun ja 5 vuotias jatkoi uniaan välittömästi.

Ainakin tältä osin posiitivinen kokemus

Vierailija
4/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut Pharysolista mitään apua. Ohjeessa luki että ensimmäisen tunnin aikana pitäisi laittaa 3-4 kertaa. Itsellä tuntui, että pitäisi laittaa tuplaten enemmän, jos meinaa apua saada ja silloinkin kipu poistui vain pieneksi hetkeksi. Eli ei kannata ostaa. Hintakin on korkea, menen ostamaan bafucinia tai strepsilsiä, niistä saa paremmin apua.

Vierailija
5/31 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii!! Kunhan vain muistaa alussa käyttää runsaasti. Kerta suihkautuksesta ei juuri ole hyötyä.

Vierailija
6/31 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta yhtään mitään! Kaduttaa, kun menin ostamaan. Täysin huuhaata koko tuote.

Vierailija
7/31 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bafucin vain puuduttaa kurkun. Siitä ei ainakaan ole

apua varsinaista tautia vastaan.

kyllähän se Bafucin myös desinfioi nielua.

Vierailija
8/31 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti ibuprofeiinia ja Bafucin -rasia ovat halvempi ja ilmeisesti myös toimivampi vaihtoehto.

Vierailija
9/31 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkautin sitä lapselleni ja se auttoikin hyvin, MUTTA kerran suihkautin johonkin huonoon kohtaan ja tuli salamana oksennus sohvalle.

Osui kurkussa johonkin oksennurefleksiin ilmeisesti.

Vierailija
10/31 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkautin sitä lapselleni ja se auttoikin hyvin, MUTTA kerran suihkautin johonkin huonoon kohtaan ja tuli salamana oksennus sohvalle.

Osui kurkussa johonkin oksennurefleksiin ilmeisesti.

Suihkuttaminen on todella epämiellyttävää, kun aine tulee oikein kunnon paineella ei tasaisena sumutteena. Mutta tuntuu auttavan.

Vierailija
11/31 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut itse kun oli "kaktus kurkussa" ja lapselle myös, joka valitteli kurkkukipua syödessä. Positiivisia kokemuksia, mulla se lievitti nielun kirvelyä ja lapselle tuntui ruoka maistuvan paremmin.

Suosittelen!

Vierailija
12/31 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hunajavettä

Vierailija
13/31 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kuumetta oli .40 astetta ja tossa vaiheessa mulla oli streptokokkibakteerin aiheuttama angiina lääkäri teki väärän diagnoosin perjantaina hyvä etten kuollut kun kurkku oli jo melkein turvonnut umpeen viikonlopun aikana

maanantaina menin uudestaan lääkäriin sanoin että en lähde täältä mihinkään ennenkuin mun taudille on nimi ja sitä hoidetaan oikein, ei voi olla mikään pelkkä viirus!!

noh lääkäri tajusi virheensä laittoin labraan otettiin nieluviljämä se laitettiin jatko viljelykseen yleensä ko. kyseinen bakteeri ei näy taval. ja crp

oho crp olikon jo miltei 400 ja lääkäri säikähtäen soitti äkkiä apteekkiin hakemaan soitettu antibiootti repsu jos ei vaikuta vuorokauden sisään joudut sairaalaan ant.tipaan, noh miten mä sellaiseen meen kun on vauva ja eskarilainen, kukas ne hoitaa... noh onneks antibiootit vaikutti..

Vierailija
14/31 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesin ettei auta lainkaan. Ihan turha tuote.

Vierailija
15/31 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aluksi erittäin skeptinen tämän suhteen, kun apteekkari tuota suositteli. Melko kallista (yli 15e/pullo), mutta toimii kyllä niin hyvin että hinta ei paljon haittaa. Pari suihkausta ja kurkkukipu lähtee.

Varmasti yksilökohtaista, että kuinka hyvin toimii. Minulla ainakin tämä Pharysol auttaa kurkkukipuu huomattavasti paremmin kuin Bafucin, Stepsils tai särkylääkkeet. Helpotus tuntuu heti kun aineutta suihkauttaa, eikä tarvitse edes odotella aineen vaikuttamista.

Ehdottomasti suosittelen ainakin kokeilemaan.

Vierailija
16/31 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon flunssan ensioireina mulla on aina ollu kurkkukipu sieraimien ja nielun alueella, parin päivän sisällä on aina noussu kuume. Kurlattu on echinafocella ja bafucineja yms on imeskelty, mutta aina lopputulos on kunnon flunnsa, joka on vaan täytyny potea. Tällä kertaa sijoitin sitten tällaiseen humpuukkiin.

Alkuun käytin varmaan 7-8 kertaa/tunti 3-4 suihkausta, ja siitä eteenpäin säännöllisen epäsäännöllisesti. Kurkkukivut poissa, kuumetta ei ole ja olo hyvä, illalla treenaamaan. Mulla siis toimi, toivottavasti joku muukin saa apua. Kallistahan tää oli, mut 15 euroo flunssan poistamiseen on aika pieni raha, mun mielestä..

Vierailija
17/31 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bafucin vain puuduttaa kurkun. Siitä ei ainakaan ole

apua varsinaista tautia vastaan.

Vierailija
18/31 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Burana.

Vierailija
19/31 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Pharysol nitisti hyvin flunssan aiheuttaman kurkkukivun.

Vierailija
20/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuttamaan sitä kuin kielen takaosaan, pelkään yökkörefleksiä, niin eikö se siitäkin kurkkuun mene kun nielee?