Oletko jo kokeillut Pharysol suihketta kurkkukipuun?
Pojalla virustulehdus ja hän ainakin hän sanoi että hyvä apu.
Tuotetieto:
Nopea apu flunssan oireisiin. Kätevä suihke paikallisesti lievittämään nielun ärsytystä ja karheaa kurkkua. Muodostaa kurkun limakalvolle suojaavan kalvon ja edistää limakalvon puhdistumista. Avattu pullo säilyy 30 päivää.
Kommentit (31)
Se on yks paskanhailee hampaille,jos flunssan aikana tuollaista sumutetta käyttää!Tehosta en olisi kylläkään kovin vakuuttunut T:suuhygienisti
ainakin täällä. Kurkkukivun ja nielun ärsytyksen helpottamisen lisäksi laittaa liman liikkeelle. Kyökkäämisrefleksi tulee kun ainetta joutuu suihkimaan kurkun perälle mutta se on pientä hyötyyn verrattuna. Mulla apteekin eri kurkkutabletit eivät auta kuin hetken, Pharysol vei kurkkukivun samantien.
Aina flunssan aikaan mulla kurkkukipu ollu ylivoimasesti pahin oire, oon kokeillut varmaan kaikki apteekin kurkkutuotteet + olen testannut ties mitä vinkkejä mitä lukenut netistä keskustelupalstoilta.
Ei oo strepsilsit tai bafucinit eikä mitkään muutkaan auttaneet siihen JÄRKYTTÄVÄÄN kurkkukipuun, mutta toi Pharysol-suihke on auttanut! Epäilin aluksi mutta pakko oli uskoa :) Myös mies sanoi samaa, vaikka ei yleensä usko tollaseen "huuhaahan" :D
sanoi, et siihen se auta ollenkaan!
Ei kai olis pitänyt uskoa.
Paremmin toimi kun sekoittelin itse hunajaa ja munkkitippoja ja valuttelin lusikalla kurkkuun.
Mineraalisuolavedellä kurlaus muutaman kerran päivässä ja ennen nukkumaanmenoa, sekä höyryhengitys, siinä minun parhaaksi kokemani vinkit kurkkukipuun. Toivottavasti toimii muillakin.. Parantumisiin!
auttaako tuote pusutaudin kurkkukipuun
Itse testasin sitä kerran ja sen jälkeen olen käyttänyt tavallista hunajaa. Ihan yhtä hyvin toimii ja halvempaa.
vaikeuksia saada sitä nieluun. kieli tiellä. nielen sitten nesteen. kai se vähän jää kiinni.
Kisaturistit ainakin vatkasivat munatoteja ja sitten ruiskuttivat nieluun.
Pharysol oli superhyvä tuote kurkkukipuun. Kunhan sitä suihkautti kurkkuun enemmän kuin ohjeessa neuvottiin, niin se oli todella hyvä tuote. Nyt kun se on poistunut markkinoilta, niin minua harmittaa hirveästi. Ja jos osti Family-pakkauksen, tuote oli riittoisa. Helpotti nopeasti eikä tarvinnut puolta tuntia imeskelllä jotain. Kätevä käyttää myös keskellä yötä pahimpaan kurkun ärsytykseen, koska tehosi nopeasti. Kurkkupastillien kanssa on yöllä se ongelma, että joko heräät kokonaan tai sitten nukahdat se pastilli suussasi ja aamulla hirvittelet, että onneksi en tukehtunut siihen pastilliin.
Se on vaikea saada osumaan oikeisiin kohtiin ja suihkutus tuntuu vähän epämiellyttävältä. Minusta apu ei myöskään ole läheskään yhtä tehokas kuin imeskelytableteissa, esim. Bafucinissa.
Lisäksi hammashoitajaystäväni varoitti siitä, että suihke (jossa siis on esim. hunajaa) leviää kaikkialle suuhun ja voi pitkään käytettynä olla tosi tuhoisa hampaille.