Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa pomolle työpaikalla kun kaksi naista ovat ottaneet minut silmätikuksi(kiusaavat?)

Vierailija
06.07.2023 |

On jotenkin häpeä olo ja tuntuu, että ehkä minua ei oteta tosissaan. Aloitin työt n. 2kk ja sitten ja nämä kaksi naista ovat "nälvineet" minua siitä asti. Ehkä johtuu siitä että olen hiljainen ja en osaa jutella heille. Esim kahvitauolla huomasin, kun toinen naisista sanoi, että jonkun laukku on "tosi rähjäisessä kunnossa" Olin silloin siis paikalla.. Sitten alkoivat nauraa siihen päälle. Samanlaista käytöstä ollut nyt pari kk. Kerran työpaikalta katosi rahaa, ja kuulin naisten juttelevan, että syyllinen olen varmasti minä.. Uskoltaako kertoa pomolle vai mitä saattaaa tapahtua? Tosi kurjaa mennä töihin kun tälläistä.. Haluaisin vain tehdä työt rauhassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Ei tuo oo kunnon elämää jos joutuu kärsimään.

Vierailija
2/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kertoa. Toivon ettei esihenkilösi ole sellainen vässykkä kuin meillä. Hys hys noniih - ainoat repliikit tämän tossukkaukkelin suusta ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asia kuuluu pomolle. Kerro ihmeessä.

Vierailija
4/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pomoa ylemmälle taholle.

Vierailija
5/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerrot. Naiset pottuilevat sinulle, kyllähän sen noista heitoista huomaa. Sinun ei tarvitse sietää tuollaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä