Joitain ihmisiä voi manipuloida
Psykohömpällä ja joitain vain fyysisillä jutuilla.
Kommentit (3)
No eräs luuli kerran minua vajaaälyiseksi ja hyvin yksinkertaiseksi. Oikein naureskeli itsekseen päänsä kääntäen kun luuli tekevänsä hyvän diilin. Minä vaan esitin tyhmää ja minä sen hyvän diilin tein. Hän luuli nimittäin ostavansa multa erään asian ja teki siitä virallisen arvion, joka oli melkein puolet alempi kuin muiden samasta tekemät samana ja edellisenä päivänä. Toki hyväksyin hänen arvion, kun viralliset paperit oli saatu ilmoitin itse lunastavani sen siihen hintaan. Suuttu ja paljon. 🤣🤣🤣🤣 Luuli kusettavansa mua, mutta kävikin toisin päin. Tienasin noin 70 000€. Käytän hyväkseni sitä, että mua luullaan tyhmäksi.
Totta. Ex vaimo manipuloi minut toistuvasti sänkyyn itsensä kanssa, että sai monta lasta ja ostamaan omakotitalon. Sitten kun kaikki oli valmista, ei ollutkaan tyytyväinen.
Naiset muutenkin ovat erittäin manipuloivia saadakseen haluamansa, jos huomaavat miehessä pienenkin heikkouden, ja yleensä se heikkous on seksi ja rakkauden tarve.
Pysykää vahvoina miehet! Käykää mieluummin vaikka maksullisista, mutta älkää menkö manipuloivan naisen kutomaan verkkoon. Siellä räpistelee sellaisen uhri kuin kärpänen avuttomana.
Tän tietää valtaeliitti, sen takii lampaita on niin helppo viedä miten haluaa. Se on kaikki psykologista pelii missä fiksumpi ihminen on ajatellu 10 askelta jo eteenpäin kun se lammas ottaa sen yhden jo valmiiksi ennekoidun liikkeen.