Millainen rannekello sinulla on? Ei tartte kertoa jos ei ole
Niin siis ei tartte kertoa jos et käytä, monethan käyttää kännykkää.
Voit halutessasi kertoa myös millaisen haluaisit hankkia.
Kommentit (42)
Leijona nahkahihnalla, kaksi viisaria ja kaikki numerot taulussa. Ihan hyvä, hihna tosin on vähän kärsinyt.
Mulla on itse asiassa niitä 4:
- klassisen mallinen kultainen ruskealla nahkarannekkeella
- klasisen mallinen hopeinen mustalla nahkarannekkeella
- klassisen mallinen hopeinen metallirannekkeella
- muovinen digitaalinen kello, ei älykello
Klassisella mallilla tarkoitan pyöreää ja perinteistä kellotaulua.
Mulla on keskihintainen Garminin älykello.
Äidiltä peritty feikki-cartier tank
Casion illuminator retrokello kullanvärisellä rannekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Leijona nahkahihnalla, kaksi viisaria ja kaikki numerot taulussa. Ihan hyvä, hihna tosin on vähän kärsinyt.
Ennen leijona oli laadukas. Enää ei.
Mulla on 2 leijonaa mennyt rikki parin vuoden ikäisenä. Alkaneet jätättää. Se on kamalaa, jos luottaa kelloin, kuten pitäisi voida luottaa. Ja kyllä, vaihdatin molempiin patterit, mutta ei auttanut.
Lapsena oli vedettävä leijona. Se kesti 15 vuotta, kunnes siirryin paristokäyttöisiin.
Vierailija kirjoitti:
Samsungin älykello.
Niin minullakin. Ärsyttää ladata se joka päivä.
Älyttömän lyhyen aikaa se toimii latauksella.
Garmin fenix 7 pro sapphire solar.
Citizen ecodrive. Lastikossa on lisäksi joitakin automaatteja ja paristokäyttöisiä, joista on paristo loppu. Ei kannata vaihtaa uutta paristoa ennen kuin aikoo käyttää kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itse asiassa niitä 4:
- klassisen mallinen kultainen ruskealla nahkarannekkeella
- klasisen mallinen hopeinen mustalla nahkarannekkeella
- klassisen mallinen hopeinen metallirannekkeella
- muovinen digitaalinen kello, ei älykelloKlassisella mallilla tarkoitan pyöreää ja perinteistä kellotaulua.
Ja näitten merkit: Seiko, (en tiedä, joku halpis), Tissot ja Casio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsungin älykello.
Niin minullakin. Ärsyttää ladata se joka päivä.
Älyttömän lyhyen aikaa se toimii latauksella.
Mulla toimii kaksi päivää. Laitan langattomaan lataukseen aina joka toinen päivä niin latautuu täyteen muutamassa tunnissa. Muuten lataisin yöllä mutta kun täytyy pitää yöllä ranteessa kun seuraan sen avulla unta.
Kolme kelloa:
-Donna Karanin, metalliranneke. Pyöreä kellotaulu.
-Aarnin Ebenpuinen. Pyöreä kellotaulu.
-Apple watch 7, tällä hetkellä useimmiten käytössä.
TAG Heuer Carrera. Ostin kännipäissäni ja jälkikäteen kadutti mutta se on jo unohtunut.
Garminin maltillisen hintainen GPS-juoksukello (Forerunner45).
Vaihdoin toimisituksesta free-lanceriksi ja töitä piisaa jos vaan tekee kaikkea.
Duunikaveri olivat ostaneet meistersinger - kellon joka on tarkka ja hieno mutta siinä on vain yksi viisari. Ajattelivat että kiireet olisivat osaltani ohi. Näinhän ei ole - tapaamisia ja deadlinejä on paljon ja kalenteri on täynnä.
Jollain tavalla pidän kuitenkin tuota kelloa vertauskuvana hyvälle analyysille tai uutiselle: se mittaa tarkasti ja tietää paljon, mutta kertoo vain sen mikä tiedon käyttäjä haluaa tietää
Minulla ei ole ollut rannekelloa pariinkymmeneen vuoteen.
Rolex, arvo 40000€. Vakuutusedustajan palkalla helppo ostella 8)
Sellainen perusmalli. Siinä on kellotaulussa värikkäät numerot ja hihna on vaaleanpunainen. Sain sen ollessani 7-vuotias.