Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsija, miksi poltat

Vierailija
06.07.2023 |

Etenkin taloyhtiön tiloissa joka on savuton?
Jos sinulle tästä huomautetaan, niin aloitat messuamisen ja huudon?

Minä en polta / tupakoi enkä halua kotiini tupakansavua, kun poltat ulko-oven edessä.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli kyllä tekstiviestipalstatasoa.

Vaikka tupakointia vastustan, en voi sietää sinuttelumuotoista kannanottoa.

Jos asia koskee tasan yhtä ihmistä, miksi siitä pitää kirjoittaa täällä? Ihan kuin todennäköisyys saada vastaus jotenkin kasvaisi?

Kysy siltä ihmiseltä itseltään tai kirjoita hänelle kirje. Dorka.

Vierailija
42/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli kyllä tekstiviestipalstatasoa.

Vaikka tupakointia vastustan, en voi sietää sinuttelumuotoista kannanottoa.

Jos asia koskee tasan yhtä ihmistä, miksi siitä pitää kirjoittaa täällä? Ihan kuin todennäköisyys saada vastaus jotenkin kasvaisi?

Kysy siltä ihmiseltä itseltään tai kirjoita hänelle kirje. Dorka.

Sosialistit ja kansallissosialistit tykkää vastustaa asioita jotka kuuluu yksilönvapauksien piiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa minun kuluihin verojen muodossa että läskit menee lääkäriin lihavuudesta johtuvista syistä ja minä maksan sekä diabeetes lääkkeet ja lääkäreiden palkat veroina. Sitäpaitsi onhan se ihan hiton etovan näköistä. Vähän niinku oksennus kadulla.

Mulla ei ole lääkitystä. Käyn harvoin lääkärillä. Esim. antibioottilääkkeet olen maksanut omista rahoista. Sitä lääkettä söin kun olin normaalipainoinen.

Vierailija
44/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinin aiheuttama riippuvuus on heroiinin luokkaa. Suurin osa polttaa, koska ei kykene lopettamaan. Vieroitusoireet ja riippuvuus ovat niin voimakkaat.

Vierailija
45/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan, koska ajatuksenjuoksuni ei riitä mihinkään muuhun. Imen ja imen loputtomiin. Äitini ei ruokkinut minua vauvana, joten joudun nyt korvaamaan sitä puutetta tupakkia imuttamalla.

Vierailija
46/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…

Vierailija
47/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan koska se on perinteinen amerikkalainen tapa. Alkuperäisasukkaat tekivät sitä ja se on yksi perinne niiltä ajoilta ja osa myös läntistä kultuuria.

Hienostunut tapa rentoutua tässä stressaavassa maailmassa.

Tehkää tupakoiville palvelus, jättäkää heidät rauhaan ja älkää hössöttäkö tupakoinnista. Se on jokaisen yksityinen asia, ei teidän asianne. Älköön myöskään häiritkö hetkeä jolloin tupakoiva rentoutuu.

Hän ei polttaisi jos ei olisi stressaantunut. Hän polttaa muuten entistä enemmän.

Vierailija
48/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä stressaa tupakoivaa kirjoitti:

Poltan koska se on perinteinen amerikkalainen tapa. Alkuperäisasukkaat tekivät sitä.

Alkuperäisasukkaat eivät polttaneet tupakkaa muutamaa askia päivässä. Lisäksi heidän tupakkaansa ei oltu lisätty kemikaaleja, jotka tehostavat tupakan kykyä aiheuttaa voimakas riippuvuus.

Sinä poltat tupakkaa koska et kykene olemaan edes päivää ilman. Olet vakavasti huumeriippuvainen.

Vierailija
49/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan koska se on perinteinen amerikkalainen tapa. Alkuperäisasukkaat tekivät sitä ja se on yksi perinne niiltä ajoilta ja osa myös läntistä kultuuria.

Ja Suomessa kannabis on ollut alkuperäisväestölle tuttu lääke- ja maatalouskasvi tuhansien vuosien ajan, joka myös päihdyttää miedosti.

Vierailija
50/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija vuodesta miekka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on köyhien luusereiden juttu.

Väärin. Tupakoitsija maksaa veroja jokaisesta askista 24%. Paljonko maksaa veroja henkilö joka ei polta ja asuu kaupungin omistamassa vuokrakämpässä asumistuilla ja muilla verorahoilla tuetuin avuin? Tilaa vaatteensa ulkomailta jne.

Tupakan hinnasta 90 % on veroa.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008078145.html

Vierailija
51/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltan koska se on perinteinen amerikkalainen tapa. Alkuperäisasukkaat tekivät sitä.

Alkuperäisasukkaat eivät polttaneet tupakkaa muutamaa askia päivässä. Lisäksi heidän tupakkaansa ei oltu lisätty kemikaaleja, jotka tehostavat tupakan kykyä aiheuttaa voimakas riippuvuus.

Sinä poltat tupakkaa koska et kykene olemaan edes päivää ilman. Olet vakavasti huumeriippuvainen.

Sinä et sitä tiedä. Isoissa piipuissa saattoi mennä montakin tupakkaa kerralla.

Sitäpaitsi jokainen alkuperäisasukas poltti henkilökohtaisesti tietyn verran. Sinä et sanele kuinka paljon joku on polttanut joskus aikoinaan.

Sinä et tässä sanele mitään. Onko tämä tältä erää selvä?

Vierailija
52/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vassarit ja kansallissosialistit pyrkii rotujalostukseen. Tupakointi on ehdoton ei, koska se saastuttaa perimän ja aiheuttaa geenivirheitä. Näiden agendana on rodunjalostus ja työntehon maksimointi.

Ei heitä muu kiinnosta kuin yksilönvapauksien rajoittaminen ideologisista ja taloudellisista syistä.

Yksikään terve ja vapautta kunnioittava ei rajoita tai aja tupakoinnin vastustamista.

Vierailija
53/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen addiktoitunut tupakkaan. Miksi sinä syöt sokeria läski? En minäkään halua katsoa lihavia ihmisiä, mutta en moralisoi, koska varmaan läskeilläkin on addiktio ja siitä ymmärrän jotain.

Minun läskini eivät vaikuta sinun terveyteen.

Minun läskejäni ei ja ruokailujani eivät taloyhtiön säännöt kiellä.

Olemme saavuttaneet yhteiskunnan rappiotilan, jossa säännöillä, asetuksilla ja lailla ei tunnu olevaan enää mitään merkitystä.

Vain yksilöiden oma minä haluan mentaliteetilla on merkitystä.

Ei kiellä ei, mutta kalliiksi tulet yhteiskunnalle.

Vierailija
54/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi jokainen alkuperäisasukas poltti henkilökohtaisesti tietyn verran. Sinä et sanele kuinka paljon joku on polttanut joskus aikoinaan.

Ottaako noin koville? Menehän tupakalle, että huonot nikotiininarkomaanin hermosi saavat levätä taas hetken.

Vierailija
55/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville? Menehän tupakalle, että huonot nikotiininarkomaanin hermosi saavat levätä taas hetken.

Yritä pistää mut röökille. Tuu tänne niin katsotaan kuka lähtee ja miten päin lähtee.

Vetelen ympäri korvia ja pistän huulet pärisemään vinkeeseen.

Vierailija
56/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänäpäivänä edes kehtaa polttaa? Se on vain merkki, että on heikko kun on jäänyt kiinni tupakkaan.

En ala puolustelemaan sinällään tupakan polttoa, mutta tuollaisen kommentin antajan on hyvä huomioida, että "heikkouksia" löytyy lähes jokaiselta ihmiseltä, lähes poikkeuksetta myös niiltä itseään parempina pitäviltä.

Kuka on ahne, kuka kunnianhimoinen, kuka laiska, kuka välinpitämätön, kuka itsekäs, kuka ylpeä, kuka juoruaa, kuka mässäilee, kuka käyttää päihteitä, kuka suvaitsematon, kuka ilkeä, kuka väkivaltainen etc..

Vierailija
57/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen addiktoitunut tupakkaan. Miksi sinä syöt sokeria läski? En minäkään halua katsoa lihavia ihmisiä, mutta en moralisoi, koska varmaan läskeilläkin on addiktio ja siitä ymmärrän jotain.

Minun läskini eivät vaikuta sinun terveyteen.

Minun läskejäni ei ja ruokailujani eivät taloyhtiön säännöt kiellä.

Olemme saavuttaneet yhteiskunnan rappiotilan, jossa säännöillä, asetuksilla ja lailla ei tunnu olevaan enää mitään merkitystä.

Vain yksilöiden oma minä haluan mentaliteetilla on merkitystä.

Ei kiellä ei, mutta kalliiksi tulet yhteiskunnalle.

Aivan niinhän ne läskit kalliiksi tulee, mutta tupakoitsijat onneksi eivät yhteiskunnan terveydenhuoltoa rasita.

Minun puolestani tupakoitsijat saavat polttaa, mutta valitkaa se tupakointipaikka niin ettei siitä kärsi sivulliset.

Vierailija
58/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vhoi jhumalauta, yritä pistää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä pistää mut röökille. Tuu tänne niin katsotaan kuka lähtee ja miten päin lähtee.

Vetelen ympäri korvia ja pistän huulet pärisemään vinkeeseen.

Minne pitäisi tulla? Ei kukaan tule laittamaan sinua sauhuille. Itse menet joka päivä muutenkin.

Nisti. Ha ha ha!

Vierailija
59/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on köyhien luusereiden juttu.

Ei voi kovin köyhä olla jos on varaa polttaa esim. aski päivässä, melkein 400€/kk näillä nyky hinnoilla.

280 e/kk

Poltan Marlboron punaista, melkein 12e aski maksaa.

Vierailija
60/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänäpäivänä edes kehtaa polttaa? Se on vain merkki, että on heikko kun on jäänyt kiinni tupakkaan.

En ala puolustelemaan sinällään tupakan polttoa, mutta tuollaisen kommentin antajan on hyvä huomioida, että "heikkouksia" löytyy lähes jokaiselta ihmiseltä, lähes poikkeuksetta myös niiltä itseään parempina pitäviltä.

Kuka on ahne, kuka kunnianhimoinen, kuka laiska, kuka välinpitämätön, kuka itsekäs, kuka ylpeä, kuka juoruaa, kuka mässäilee, kuka käyttää päihteitä, kuka suvaitsematon, kuka ilkeä, kuka väkivaltainen etc..

Tupakointihan on hyve ja muiden ottaminen huomioon, kun omatoimisesti lyhentää elinikää ja tekee säästöä yhteiskunnalle sekä eläkkeiden maksajille. Heikkous on olla näkemättä hyviä ja positiivisia ulottuvuuksia tupakoinnissa.