Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsija, miksi poltat

Vierailija
06.07.2023 |

Etenkin taloyhtiön tiloissa joka on savuton?
Jos sinulle tästä huomautetaan, niin aloitat messuamisen ja huudon?

Minä en polta / tupakoi enkä halua kotiini tupakansavua, kun poltat ulko-oven edessä.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi rentouttaa, parantaa keskittymiskykyä ja auttaa jaksamaan. Nykyään yritän koko ajan vähentää polttoa, kun ikääkin on jo kertynyt.

Vierailija
22/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on köyhien luusereiden juttu.

Ei voi kovin köyhä olla jos on varaa polttaa esim. aski päivässä, melkein 400€/kk näillä nyky hinnoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kovin köyhä olla jos on varaa polttaa esim. aski päivässä, melkein 400€/kk näillä nyky hinnoilla.

Kyllä ne on just köyhät, jotka polttaa. Sitten ei olekaan varaa mihinkään muuhun. Kuljetaan paskaisena paskaisissa vaatteissa ja kämpät ovat kuin jäteläjiä ja itketään kun ei ole mihinkään varaa. MIKSIKÖHÄN?

Sätkät kuitenkin ostetaan vaikka viimeisillä penneillä.

Vierailija
24/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla joten mun tupakoinnista on haittaa vain mulle.

Vierailija
25/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla joten mun tupakoinnista on haittaa vain mulle.

Tämä on reilua. Olet harvinaisen järkevä tupakoitsija.

Vierailija
26/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tänäpäivänä edes kehtaa polttaa? Se on vain merkki, että on heikko kun on jäänyt kiinni tupakkaan.

Vierailija
27/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisaasti: tuhkaksi! Oikeasti, moni malli ja urheilija röökaa koska helpottaa laihana pysymistä.

Vierailija
28/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu muille ja itse rahoitan omat tekemiseni.Suomessa toisten moralisointi on mennyt jo aivan liian pitkälle.Joka asiassa holhotaan aikuisia ihmisiä varsinkin jos heidän tapansa ei miellytä itseä.Korona aikana suomessa,holhoamisesta tehtiin taidetta.Uusimaa kiinni ja muut ylilyönnit.

Vierailija
29/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

280 e/kk

Vierailija
30/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänäpäivänä edes kehtaa polttaa? Se on vain merkki, että on heikko kun on jäänyt kiinni tupakkaan.

toisaalta, vahvan ihmisen julkisivun ylläpito voi myös olla kauheaa jaskaa

Vierailija
31/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty oikeasti lopettamaan.

Kerran aikoja sitten meni lasku suoralaskulla, eikä tilillä olllut rahaa. Oikeasti lähdin baareihin pummeilemaan. Hävetti niin hemmetisti. Vein kitaran kaniin seuraavana päivnää.

Toisen kerran kävelin frendini luokse 13km. saadakseni nikotiinia. 

Ihan oikeasti tämänkään lopettaminen ei käy niskasta kiinni ottamalla. Hups  -lopetin. Kerron muillekin , kuinka helppoa se on.  Nikotiini on yksi maaiman koukuttavimmista tuotteista.  

Vierailija
32/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kysyisit asiaa livenä?

No minä kysyin ja minulle haistateltiin *ittua ja pyydettiin painumaan *elvettiin.

Jos on pakko tupakoida, niin voisiko sen tehdä muualla kuin taloyhtiön ulko-oven edessä, rappukäytävässä tai taloyhtiön pihamaalla?

Miksi muuttaa savuttomaan taloyhtiöön?

Ap

Vierailija
33/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen addiktoitunut tupakkaan. Miksi sinä syöt sokeria läski? En minäkään halua katsoa lihavia ihmisiä, mutta en moralisoi, koska varmaan läskeilläkin on addiktio ja siitä ymmärrän jotain.

Vierailija
34/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan sisällä omistusasunnossani koska se ärsyttää naapureita, eivätkä ne vuokralla asuvat spedet voi asialle mitään.

Vierailija
35/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen addiktoitunut tupakkaan. Miksi sinä syöt sokeria läski? En minäkään halua katsoa lihavia ihmisiä, mutta en moralisoi, koska varmaan läskeilläkin on addiktio ja siitä ymmärrän jotain.

Minun läskini eivät vaikuta sinun terveyteen.

Minun läskejäni ei ja ruokailujani eivät taloyhtiön säännöt kiellä.

Olemme saavuttaneet yhteiskunnan rappiotilan, jossa säännöillä, asetuksilla ja lailla ei tunnu olevaan enää mitään merkitystä.

Vain yksilöiden oma minä haluan mentaliteetilla on merkitystä.

Vierailija
36/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Tupakoitsija maksaa veroja jokaisesta askista 24%. Paljonko maksaa veroja henkilö joka ei polta ja asuu kaupungin omistamassa vuokrakämpässä asumistuilla ja muilla verorahoilla tuetuin avuin? Tilaa vaatteensa ulkomailta jne.

Vierailija
37/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tupakoivasta ei pidetä ja saa olla rauhassa ilman parisuhde hössötyksiä. Kaikki halveksuu tupakoivaa automaattisesti, joten saa suomalaista hajurakoa muihin.

Tykkään olla vihattu ja halveksittu. En myöskään ole innoissani pitkästä eliniästä.

Minulle riittää noin 50-60v ja kuolema. Työnteko vituttaa ja poltan siksi myös. Vie nälän ja antaa kemiallisen palkinnon aivoihin taukojen välissä, että tein hyvin ja oikein, vaikkei se palkkakuitissa näy juurikaan. Lähes saman saisi työttömänä. Työttömänä lopetan tupakoinnin automaattisesti.

Kaikista pahinta on jos illanvietossa on muita tupakoivia, niin joutuu sosialisoimaan heidän kanssaan.

Kun tupakointi on minulle se että saan olla rauhassa muilta.

Elämä stressaa ja tupakka on minulle rentoutumista. Se on kuin äidin tissi. Savu on kuin maitoa mitä nautin keuhkoihini. Minua ihmetyttää kommunistit ja kansallissosialistit, jotka yrittävät puuttua yksilönvapauksiin rotujalostuksen nimissä ja kitkeä ihmisiltä oikeuden myrkyttää itseään savulla tai muilla aineilla.

Aamulla kun herään töihin, niin yksi lohduttava asia on pysäkille astellessa. Saan polttaa savukkeen ja kukaan idiootti ei tunge viereeni ja tekee minuun hajuraon. HE ovat ymmärtäneet tupakkayskäni.

Vierailija
38/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kysyisit asiaa livenä?

Tyypit ei vastaa edes livenä.

Vierailija
39/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin kysyisit, miksi joku kehtaa ylensyödä.

Heikko, kun jäänyt kiinni herkkuihin ja ei ole itsehillintää?

Vierailija
40/142 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva saa olla rauhassa ja kukaan ei halua olla tupakoivan ystävä.

Kerrostaloissa usein on rapun edessä tupakantumpeille oma piste ja tupakointipaikka, vaikkei parvekkeella saa tupakoida. Siinä parvekkeen alla on sitten laillinen paikka polttaa ja savu tietenkin leijailee ikkunoista ja parvekkeelta ihmisten koteihin.

Taloyhtiöt voisi miettiä tarkempaa mihin ne tupakointipisteet laitetaan. Ei ole tupakoivan vika jos tumppipiste on ihan rapun edustalla.