Kaikki vastaavat! Miten usein pussaat miehesi kanssa?
Kommentit (27)
En tajua, miksen huomannut alkusuhteessa sitä valtavaa kuolan määrää..
Kunnon suutelua useimmiten vain seksin yhteydessä, eli n. 2 kertaa viikossa. Tosi harvoin suudellaan kunnolla ilman, että olisi seksiä tiedossa...
mies on aivan törkeän huono suutelija :( Sen huomasin jo seurusteluaikoina, mutta kun kaikkea ei voi saada. Jonkun toisen suudelma on joskus saanut vatsan pyörähtämään ympäri ja jalat alta...
Harmi, ettei sama onnistu tämän nykyisen miehen kanssa.
On tullut jo tapa, ei osata olla pussaamatta. Näin ollut jo melkein 8-vuotta.
Seksiä harrastaessa kielareita; tosin seksiä on aika vähän.
ja sikana....on meinaan pussailtu joka päivä.
Suukkoja joskus myös päiväsaikaan samalla kun toista ohimennen rutistaa esim. ruokaa tehdessä.
Seksin aikana sitten suudellaan kunnolla, eli muulloin vain suukotellaan.
Tekiskin muuten varmaan jerkkua, jos joskus vedesttäisiin kunnon suutelot keskellä päivää... :)
toisinaan vain sellaisia pikkupusuja, muta tosinaan taas sitten oikein " himokkaita" :D Riippuen ihan siitä missä satutaan pussailemaan:)
t. yli 20 vuotta naimissa ollut;)
Aamulla sängyssä halimiset ja pusimiset, töihinlähtöpusu, töistäpaluupusu, ohimennenpusut, ja hyvän yön suukko. Minusta kivaa:)
pussailua...ja mä en ole pussailu ihmisiä...
Emme ole mitään teini-ikäisiä, jotka kilpailevat siitä, kuka sai pusun ja kuinka monta. Pusuttelevasta puolisosta tulee mieleen äidin rintaa hamuileva vauva.
suudellaan vain silloin kun harrastetaan seksiä eli kerran viikossa tai kahdessa.
Päivittäin, eikä meistä kummallakaan ole mitään epäselviä kaipuita lapsuuteen. :) Ihan vaan sen takia, että on niin kiva että se toinen on olemassa. Eikai siihen suurempaa syytä tarvi?
Sinun nro 12 vastaus oli niin hellyttävä (; ...teillä menee kuitenkin varmaan ihan hyvin, kun et vaadi miehestäsi löytyvän kaikkia puolia?
saatikka suudeltu. Sekstailtu viimeksi huhtikuussa : ( Oon kypsä tähän liittoon haluan seksiä ja hellyyttä mies ei.
Mieheni ei tykkää pussata, kun sillä on huonot hampaat.
suutelua kera seksin. tosin nyt raskaana ollessa se vähän yököttää ja olen vähentänyt. siis suutelua, en seksiä :-)
seksiä harrastaessa. Pari vuotta on homma tökkinyt, en tiedä miksi, ei vaan haluta pussaillla...
ohimennen pikkupusuja vähän useammin.