Rydmanin tyttöystävän paljastusviestit tänään Twitterissä!
Rydman viesteissään itse kertoo olevansa n...ja lähettää Hitlerin puhujapaikalta ottamansa selfien Amandalle, Turha verrata että "oonko nyt n...i kun oon käynyt keskitysleirissä"...Ei ole sama asia. Siellä muistellaan uhreja mutta kun polleana kuvataan itseä n...n (ei uhrien) historiallisilla paikoilla ja vielä ihmetellään miksi saksalaiset ei pidä niitä arvossa niin huhhuh... Saksassa kaikki tuollainen on laissa kielletty.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Niin kuin joku kolumnisti kirjoitti, mikä siinä nat sismissa ja holokaustissa on niin hauskaa, että siitä pitää koko ajan vitsailla? En ymmärrä yhtään oman elämänkokemukseni pohjalta, miten juuri poliitikot päätyvät näistä hupia löytämään. Pakkohan sen on jostain kertoa. Vai huvitteletteko te muut näillä jutuilla useinkin ja minä vain olen outo, kun tämä on minusta todella nyrjähtänyttä?
N52
Samaa miettinyt. Kertoo siitä tuollaisten asioiden symppaus, ettei henkilöllä ole omaatuntoa. Ei minkäänlaista empatiakykyä muita kohtaan. Aikuinen ihminen joka ihailee tai sen oman piirin kanssa jakaa noita aatteita, on mielestäni jotenkin puutteellinen ja älykkyyttä ei ole juuri nimeksikään.
Ajojahti sen kuin jatkuu :) alko jo tovi sitten kyllästyttää, minua ei ainakaan kiinnosta Rydmanin turistimatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lindman saa hassutella ja Sannan käydä hassuissa hautajaisissa ihan kyynelehtimässä.
Hyhhyh.
Opiskeluajan kännktoilailut vs. Rydmanin ja Junnilan perseilyt nykyosissä ammateissaan.. Joo, ei oo ihan yks yhteen.
Saksalaisille Hitler ja kaikki natsimeininki on edelleen ihan älyttömän iso stigma joten he ei katso siitä vitsailua hyvällä.
Kuvasta ylipäätänsä ei käy kunnolla ilmi Lindtmanin rooli showssa mutta ainakin ilmeisesti hänen kavereillaan on täysi vauhti päällä.
Minusta on teennäistä vertailla jotain Lindtmanin kavereiden kertaluonteisia nuoruustoilailuja 20vuoden takaa Junnilan tekoihin. Lindtmanin idioottimainen nuoruuskeissi on eri asia kuin aikuinen, joka ihailee ja jakaa noita aatteita tässäkin hetkessä kuten Junnila tekee. Junnilan kohdalla kyse on jatkumosta.
Ajatuspoliisi on antidemokraattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lindman saa hassutella ja Sannan käydä hassuissa hautajaisissa ihan kyynelehtimässä.
Hyhhyh.
Opiskeluajan kännktoilailut vs. Rydmanin ja Junnilan perseilyt nykyosissä ammateissaan.. Joo, ei oo ihan yks yhteen.
Saksalaisille Hitler ja kaikki natsimeininki on edelleen ihan älyttömän iso stigma joten he ei katso siitä vitsailua hyvällä.
Kuvasta ylipäätänsä ei käy kunnolla ilmi Lindtmanin rooli showssa mutta ainakin ilmeisesti hänen kavereillaan on täysi vauhti päällä.
Minusta on teennäistä vertailla jotain Lindtmanin kavereiden kertaluonteisia nuoruustoilailuja 20vuoden takaa Junnilan tekoihin. Lindtmanin idioottimainen nuoruuskeissi on eri asia kuin aikuinen, joka ihailee ja jakaa noita aatteita tässäkin hetkessä kuten Junnila tekee. Junnilan kohdalla kyse on jatkumosta.
Ai niinkuin Halla-ahon tekstit? Niiden takia Halla-aho ei voi olla ministeri.
Tää Amanda on kyllä melkoinen tapaus, ihan kuin exänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh.
Ai niinkuin Halla-ahon tekstit? Niiden takia Halla-aho ei voi olla ministeri.
Kuten sanottua, kyse on jatkumosta. Toistuvasta käytöksestä aikuisena. Siinä on se ero.
On kyllä karseaa, että persut valitsivat Rydmanin Junnilan tilalle. Eikö oikeasti löydy parempaa vaihtoehtoa? Nassisympatiseeraajan tilalle tuli toinen samanlainen joka on lisäksi ahdistellut ala-ikäisiä tyttöjä eri tavoin. Ei voi huonommin enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Niin kuin joku kolumnisti kirjoitti, mikä siinä nat sismissa ja holokaustissa on niin hauskaa, että siitä pitää koko ajan vitsailla? En ymmärrä yhtään oman elämänkokemukseni pohjalta, miten juuri poliitikot päätyvät näistä hupia löytämään. Pakkohan sen on jostain kertoa. Vai huvitteletteko te muut näillä jutuilla useinkin ja minä vain olen outo, kun tämä on minusta todella nyrjähtänyttä?
N52
Kyllä minä omassa tutussa kaveriporukassa joskus kerron holokaustivitsejä, kuollut vauva -vitsejä ynnä muuta mahdollisimman mautonta. Se mauttomuus on niissä juuri se pointti. En ole poliitikko.
Ja monet standup-koomikot vetävät "mautonta" settiä ihan yleisöllekin. Siihen sitten voi yksityisesti laittaa vielä +100% kun ei tarvitse (ole tarvinnut) pelätä mediaa. Kun asiasta kuin asiasta ei saa vitsailla edes yksityisesti ollaan pahasti diktatuurin tiellä
Kyllähän mautonta läppää saa jauhaa yksityisesti, ei tässä siitä ole kyse. Vaan siitä, onko OK, että ministeriksi nostetaan (samasta puolueesta kahdesti peräkkäin) henkilö, joka on toistuvasti "vitsaillut" natsiaiheista, ei vain yksityisesti vaan myös julkisesti. Ja onko maan edun mukaista, että tällainen henkilö toimii elinkeinoministerinä.
Tämän asian vähättelijät ovat ihan kujalla siitä, miten vakavasti nämä asiat otetaan muualla Euroopassa. Suomessa annetaan näiden larpata nassseja hakaristilippuineen julkisilla paikoilla, Saksassa kaikki nasssismia ihannoiva toiminta on yksiselitteisesti laitonta. Niin pitäisi olla muuallakin, koska kun niin ei ole, niin kappas vain joudutaankin pohtimaan onko meillä päässyt nasuja hallitukseen asti.