Rydmanin tyttöystävän paljastusviestit tänään Twitterissä!
Rydman viesteissään itse kertoo olevansa n...ja lähettää Hitlerin puhujapaikalta ottamansa selfien Amandalle, Turha verrata että "oonko nyt n...i kun oon käynyt keskitysleirissä"...Ei ole sama asia. Siellä muistellaan uhreja mutta kun polleana kuvataan itseä n...n (ei uhrien) historiallisilla paikoilla ja vielä ihmetellään miksi saksalaiset ei pidä niitä arvossa niin huhhuh... Saksassa kaikki tuollainen on laissa kielletty.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian saamme lukea Saksan mediasta viimeisimmästä farssista hallituksessamme. Saksa on Suomen tärkein kauppakumppani.
Kuinka niin vain saksalaiset tässä loukkaantuisivat ja lakkaisivat meiltä ostosten teon. Eiköhän heillä ole vielä nielemistä siinä kuinka niin pääs aikanaan käymään. Minua kansalaisena loukkaa, mikä tosiaan ihmisiä vaivaa että päissään pidetään näin vakavilla asioilla. Että mustaa huumoria, mikä on sitä valkoista huumoria?
Että päisssään pidetään hauskaa näin vakavilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän trollit täällä hyppii
Joo, kaasuputkilobbarit eivät lepää, sillä nyt kun on tilapäisesti luppoaikaa maakauppojen ja kaksoiskansalaisuuksien edistämiseltä, käytetään se sisäisen epäjärjestyksen ja vihanpidon lietsomiseen.
Kuinka pitkään hallituksella on toimintaedellytyksiä?
Tällä tyrkyllä on jokunsortin fiksaatiopakkomielle päällä. Nyt joku toimittakaa se Auroraan!
Haluaa tiedottaa kaikille että itse kihlautui natsina pitämänsä miehen kanssa!! Tai ped...lin. tulihan kaikille varmasti SE selväksi??
Lol
Idiootti
Eva Braun kakkonenko hän haluaa olla?
Marin maksoi kaiken takaisin, Katainen ei, Kiviniemi ei, Sipilä oli myös asunut ajoittain Kesärannassa ja käyttänyt täyttä palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Niin kuin joku kolumnisti kirjoitti, mikä siinä nat sismissa ja holokaustissa on niin hauskaa, että siitä pitää koko ajan vitsailla? En ymmärrä yhtään oman elämänkokemukseni pohjalta, miten juuri poliitikot päätyvät näistä hupia löytämään. Pakkohan sen on jostain kertoa. Vai huvitteletteko te muut näillä jutuilla useinkin ja minä vain olen outo, kun tämä on minusta todella nyrjähtänyttä?
N52
Kyllä minä omassa tutussa kaveriporukassa joskus kerron holokaustivitsejä, kuollut vauva -vitsejä ynnä muuta mahdollisimman mautonta. Se mauttomuus on niissä juuri se pointti. En ole poliitikko.
Ja monet standup-koomikot vetävät "mautonta" settiä ihan yleisöllekin. Siihen sitten voi yksityisesti laittaa vielä +100% kun ei tarvitse (ole tarvinnut) pelätä mediaa. Kun asiasta kuin asiasta ei saa vitsailla edes yksityisesti ollaan pahasti diktatuurin tiellä
Koomikko on eri asia kuin poliitikko. Yleensä koomikot eivät ole itse oikeasti samaa mieltä kuin mitä joissain skenaarioissa esittävät olevansa ja taitavimmilla onkin yhteiskunnallinen kritiikki ja tarkkanäköinen ihmisyyden kommentti koko jutun pointtina. Poliitikko ei oikein voi vitsaillakaan siitä, että jonkun pitäisi hänen mielestään kuolla ja miksi sellaisella pitäisi vitsailla?
Huomauttaisin että "siellä muistellaan uhreja" vain jos ne on henkilökohtaisesti tuntenut. Muuten uhreja muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Niin kuin joku kolumnisti kirjoitti, mikä siinä nat sismissa ja holokaustissa on niin hauskaa, että siitä pitää koko ajan vitsailla? En ymmärrä yhtään oman elämänkokemukseni pohjalta, miten juuri poliitikot päätyvät näistä hupia löytämään. Pakkohan sen on jostain kertoa. Vai huvitteletteko te muut näillä jutuilla useinkin ja minä vain olen outo, kun tämä on minusta todella nyrjähtänyttä?
N52
Kyllä minä omassa tutussa kaveriporukassa joskus kerron holokaustivitsejä, kuollut vauva -vitsejä ynnä muuta mahdollisimman mautonta. Se mauttomuus on niissä juuri se pointti. En ole poliitikko.
Nykyisten tutkimusten valossa tuon tyyppinen huumori viittaa henkilön olevan psykopaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän trollit täällä hyppii
Samoin hallituksessa venäjän rahoittamat puttepersut trollailee.
Miksi Lindman saa hassutella ja Sannan käydä hassuissa hautajaisissa ihan kyynelehtimässä.
Hyhhyh.
Purra valitsee ministereiksi kaltaisiaan. Huono asia Suomelle. Nössö Orpo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lindman saa hassutella ja Sannan käydä hassuissa hautajaisissa ihan kyynelehtimässä.
Hyhhyh.
Opiskeluajan kännktoilailut vs. Rydmanin ja Junnilan perseilyt nykyosissä ammateissaan.. Joo, ei oo ihan yks yhteen.
Saksalaisille Hitler ja kaikki natsimeininki on edelleen ihan älyttömän iso stigma joten he ei katso siitä vitsailua hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
N52
En ole koskaan keksinyt mitään huvittavaa aspektia kolmannesta valtakunnasta. Hämmästely erikseen, mutta ihmiset valitettavasti käyttäytyvät tänä päivänäkin kuin sopulit, kun vedellään oikeasta narusta. Ja loput eivät kykene eivätkä uskalla vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh.
Opiskeluajan kännktoilailut vs. Rydmanin ja Junnilan perseilyt nykyosissä ammateissaan.. Joo, ei oo ihan yks yhteen.
Saksalaisille Hitler ja kaikki natsimeininki on edelleen ihan älyttömän iso stigma joten he ei katso siitä vitsailua hyvällä.
Näin varmasti siellä Vladin pelikirjassa. Me muut kuitenkin odotamme kaikilta samojen kriteereiden täyttymistä. Sannakin taisi olla vielä opintomatkalla hauskoissa hautajaisissa.
Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Ja monet standup-koomikot vetävät "mautonta" settiä ihan yleisöllekin. Siihen sitten voi yksityisesti laittaa vielä +100% kun ei tarvitse (ole tarvinnut) pelätä mediaa. Kun asiasta kuin asiasta ei saa vitsailla edes yksityisesti ollaan pahasti diktatuurin tiellä
Satiiri yleensä tekee pilkkaa. N-S:n pilkkaamista harva paheksuu, uhrien pilkkaamista kyllä.