Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esihenkilö murtaa ammatillista itsetuntoani

Vierailija
06.07.2023 |

Meillä oli viime viikolla töissä alimiehitys ja poikkeuksellista sen vuoksi työtehtävien vuoksi. Tein yhden asian eri tavoin kuin ohjeistettu, koska ei ollut mahdollista tehdä sitä muulla tavalla olosuhteiden vuoksi. Toinen henkilö huomautti asiasta ja hermostuin hänelle, koska hän oli mielestään oikeassa. Itse asia oli merkitykseltään lopulta sellainen kuin että tiskataanko taukohuoneen kupit ylähyllylle vai saako niitä jättää tiskipöydälle kuivumaan, ei siis sellainen, joka vaikuttaa kenenkään töihin.
Asiaa käsiteltiin myöhemmin ja esihenkilöni sanoi, että huomauttanut henkilö on oikeassa eikä esihenkilöni suostunut hyväksymään näkemystä, että tein asian poikkeusolojen vuoksi eri tavoin. Samoin melko pienestä asiasta tuli iso käsittely, voi sanoa, että resurssit olisi voinut ohjata fiksumminkin.
Taustalla tässä tuntuu olevan sellainen, että halutaan näyttää minulle kaapin paikka. Tämä asia ei siis liity tästä asiasta huomauttaneen henkilön työtehtäviin.

Miten päästä yli siitä, että esihenkilö on kohdellut epäoikeudenmukaisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä iso ja haiseva pieru. Tämän jälkeen unohda koko asia.

Vierailija
2/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyse siis myös siitä, että esihenkilön mielestä on ok, että tämä toinen henkilö, nyt ja jatkossakin, saa huomautella asioista samalla tavoin perusteetta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jatkossa nuo tehtävät sille huomauttelijalle, niin hän saa tehdä juuri siten kuin hän haluaa?

Vierailija
4/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loperit. Työttömänä kukaan ei arvostele sinua. Minäkin olen ottanut loparit koska pomo kuvitteli olevansa oikeassa siinä että työmaalla ei tarvii olla purkutöissä sellaista henkilöä joka vastaa turvallisuudesta vaikka oli täysin väärässä ja minä olin ainoa työssä siinä työmaalla yksin ja silloin paikalla pitää olla joku muukin ja sitten se aukoi päätä minulle että hän kyllä tietää ja minä kyllä sanon takas että sinä et tiedä paskaakaan mistään. Sitten jätin hommat siihen ja työkkärissä ne uhkas karenssilla ja minä sanoin nyt soitan liittoon että ne tulee sieltä ja joudutte oikeuteen. Työkokeilussa olin purkamassa taloa silloin.

Vierailija
5/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Olit oikeassa,mutta pomosi oli tuon pilkunviilaajan puolella, koska sinä et ole heidän vakituinen työntekijä. Pomokin siis käyttäytyi väärin.

Vierailija
6/6 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on kaapin paikka näyttää niin osaat laittaa ne kupit sinne etkä tiskipöydälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi