Nainen! Jos suunnittelisit itsellesi ILTAPUVUN, millainen se olisi?
Väri? Materiaali? Ei "pieruverkkari"-vastauksia kiitos.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma ketju bodysheimaukselle. Onko aikuisten oikeasti mahdotonta että edes joskus ihmiset vois täällä keskustella asiallisesti.
Tässä ketjussa ei ole sheimattu ketään. Jos oma vartalomalli häiritsee, niin tee jotain asialle! Kaikesta ei tarvitse tykätä. Ja sen saa ihan sanoa ASIALLISESTI ääneen.
Tonnikeijuksi ja rumaksi haukkuminen ei ole sheimausta?
Vierailija kirjoitti:
Materiaali puuvillaa.
Koko xxxl.
Malli kahden hengen harjateltta.
Suunnittelija Laina-peite.
Merkkinä Marimekko.
Valmistusmaa Kiina.
Tämä. No kangasmyyjät tykkääja taputtaa (karvaisia) käsiään, kun naisille menee enää sellaisia Kaija Koo- / Jeesuskaapuja, joihin humahtaa helposti 5-6 metriä kangasta ja mahdolliset ylimääräiset hörsykkeet tähän vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma ketju bodysheimaukselle. Onko aikuisten oikeasti mahdotonta että edes joskus ihmiset vois täällä keskustella asiallisesti.
Tässä ketjussa ei ole sheimattu ketään. Jos oma vartalomalli häiritsee, niin tee jotain asialle! Kaikesta ei tarvitse tykätä. Ja sen saa ihan sanoa ASIALLISESTI ääneen.
Olen normaalipainoinen. Tässä ketjussa on mielenkiintoisia viestejä iltapuvun suunnittelusta eikä kukaan kaipaa sinun narsistista egonpönkitystä muita alas painamalla. Mene pilaamaan jotain paskaketjua, niitä täällä riittää.
Normaalipainoinen on tässä maailman ajassa sama kuin tanakka tai pönäkkä.
Hoikka on sama kuin ennen oli normaalipainoinen.
Olet siis ylipainoinen, myönnä se vain suoraan. /OhisMinun bmi oli viimeksi kun punnitsin 24,2. Olen siis normaalipainoinen. Oikeasti ketään ei kiinnosta teidän itsetunto-ongelmien terapeuttina toimiminen. Mind your own business.
Hah, siis ihan normaalipainon ylärajoilla. Ei yllättänyt ;). Ilmankos on niin herkkä aihe sinulle. Tsemppiä!
Ei ole pätkääkään herkkä aihe minulle. Mutta fakta on, että kun te itsetunto-ongelmaiset aloitatte mt-ongelmienne ilmaisen hoidattamisen muilla, asiallinen keskustelu kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Saako 48v. mies vastata?
Itse käytän kilttiä, hametta ja maihareita.
Olisi mahtavaa, jos löytäisin uudestaan/joku voisi tehdä/osaisi tehdä leveälakeiset housut, hatun, samettitakit.
Minusta olisi kiva, jos miehetkin pukeutuisivat iltapukuun.
Vierailija kirjoitti:
Instasta ja youtubesta löytyy varmasti tonneittain inspiraatiota.
Oiva sanavalinta. "Tonneittain" sitä nykyaikana monessa kohtaa tarvitaankin...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vaatesuunnittelija tai ompelija, en pystyisi toteuttamaan iltapukuja, mikäli asiakas ei inspiroisi minua. Keskiverto pulskea suominainen ei liiemmin herätä innovaatioita. Rispektit kaikille, jotka näitä osaavat ja jaksavat jotenkin pukea. Iltapuvun luominen tälläiselle olisi silkka mahdottomuus. Onneksi haaveilu ei maksa mitään ja on sallittua kaikille.
Onneksi löytyy myös ammattitaitoisia suunnittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnikeiju on vielä kaunis sana. Paljon rumempia tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen, pinkki, violetti tai sininen. Jotain kevyttä materiaalia, vartalonmyötäinen, helma edestä lyhyempi kuin takaa, ei hihoja. Yksityiskohtana voisi olla pitsiä tai helmiä, ehkä mustaa, valkoista tai kultaa. Sellainen kiinnitys, jonka saa itse kiinni ja auki eli ei mitään selässä olevaa punontaa tai vetoketjua.
Et saa vetoketjua itse kiinni? :O
Iltapuvun vetoketjun pitää olla ohut ja piilossa, joten sen hampaiden väliin jää kangas hyvin helposti. Tiedät, jos jossain vaatteessasi on sellainen. Selän takaa on hankala lähteä irrottelemaan kangasta vetoketjun välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vaatesuunnittelija tai ompelija, en pystyisi toteuttamaan iltapukuja, mikäli asiakas ei inspiroisi minua. Keskiverto pulskea suominainen ei liiemmin herätä innovaatioita. Rispektit kaikille, jotka näitä osaavat ja jaksavat jotenkin pukea. Iltapuvun luominen tälläiselle olisi silkka mahdottomuus. Onneksi haaveilu ei maksa mitään ja on sallittua kaikille.
Salli mun nauraa. No toivoa sopii, että rantapallon vaatettaminen innoittaa jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta ja youtubesta löytyy varmasti tonneittain inspiraatiota.
Oiva sanavalinta. "Tonneittain" sitä nykyaikana monessa kohtaa tarvitaankin...
Nyt sulla on parempi olo seuraavat 5 min. Sitten pitääkin jo keksiä uutta ilkeilyn aihetta, koska itsetunnon kohotus muita dissaamalla kiskoo itsetunnon vain puolitankoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen, pinkki, violetti tai sininen. Jotain kevyttä materiaalia, vartalonmyötäinen, helma edestä lyhyempi kuin takaa, ei hihoja. Yksityiskohtana voisi olla pitsiä tai helmiä, ehkä mustaa, valkoista tai kultaa. Sellainen kiinnitys, jonka saa itse kiinni ja auki eli ei mitään selässä olevaa punontaa tai vetoketjua.
Et saa vetoketjua itse kiinni? :O
Iltapuvun vetoketjun pitää olla ohut ja piilossa, joten sen hampaiden väliin jää kangas hyvin helposti. Tiedät, jos jossain vaatteessasi on sellainen. Selän takaa on hankala lähteä irrottelemaan kangasta vetoketjun välistä.
Jos näin käy, niin iltapuku on liian piukka tai huonosti ommeltu. Ei ole ollut itselle koskaan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut ammoisista ajoista alkaen suomen kielessä sana ruma. Vastakohta sille on kaunis. Miksi näitä sanoja ei saisi käyttää? Myös ruma-sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Materiaali puuvillaa.
Koko xxxl.
Merkkinä Marimekko.
Valmistusmaa Kiina.
Tämä on (valitettavasti) ainoa malli, joka sopii valtaosalle suomidaameista tänä päivänä.
Oletko sinä se mies joka huutaa #mies vihaa aina kun ihmiset kyllästyy sinuun ja vastaa niin kuin ansaitset? Lue tämä ketju aikuisen ihmisen silmillä ja mieti omaa käytöstäsi. Ja ketkä oikeasti pilaa tämän paikan, naiset vai miehet.
Luuletko tosiaan, että naisten kesken vallitsee joku hyväksyntä tai solidaarisuus. Nainen on edelleen naiselle susi ja varsinkin lihavia naisia ilkutaan ja pilkataan naisten taholta ehkä jopa enemmän kuin miesten.
Niinpä. Miksiköhän aina ilmestyy näitä alemmuudentuntoisia toisten haukkujia joka ikiseen ketjuun mellestämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. No toivoa sopii, että rantapallon vaatettaminen innoittaa jotakuta.
Haastaa ainakin. Hyvät suunnittelijat tykkäävät myös haasteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Materiaali puuvillaa.
Koko xxxl.
Merkkinä Marimekko.
Valmistusmaa Kiina.
Tämä on (valitettavasti) ainoa malli, joka sopii valtaosalle suomidaameista tänä päivänä.
Oletko sinä se mies joka huutaa #mies vihaa aina kun ihmiset kyllästyy sinuun ja vastaa niin kuin ansaitset? Lue tämä ketju aikuisen ihmisen silmillä ja mieti omaa käytöstäsi. Ja ketkä oikeasti pilaa tämän paikan, naiset vai miehet.
Luuletko tosiaan, että naisten kesken vallitsee joku hyväksyntä tai solidaarisuus. Nainen on edelleen naiselle susi ja varsinkin lihavia naisia ilkutaan ja pilkataan naisten taholta ehkä jopa enemmän kuin miesten.
Niinpä. Miksiköhän aina ilmestyy näitä alemmuudentuntoisia toisten haukkujia joka ikiseen ketjuun mellestämään?
Ressukat yrittää päteä edes tässä ja niille tulee ilkeilystä hyvä mieli? Näiden padkakokkareiden yli kannattaa vaan harppia eikä levittää paskaa ympäriketjua tai koko ketju menee poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että olet pysynyt pois alalta, johon sinulla ei ole mitään lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastaa ainakin. Hyvät suunnittelijat tykkäävät myös haasteista.
Se on kyllä totta. Ja rantapallojen onni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa?
Hah, siis ihan normaalipainon ylärajoilla. Ei yllättänyt ;). Ilmankos on niin herkkä aihe sinulle. Tsemppiä!