Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaitsitteko mitenkään alkuraskaudessa odottavanne kaksosia?

11.12.2006 |

Oliko esimerkiksi mahan kasvu nopeampaa, raskausoireet kovempia tms?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mulla oli pahempaa pahoinvointia (vaikka tälläkään kertaa en oksennellut), joka keskittyi iltapäivään ja iltaan, maha pulpahti esiin tosi varhaisessa vaiheessa, työkaverit huomasi sen jotain rv 7+ ja maha on koko ajan ollut iso viikkoihin nähden (neuvolalääkärikin totesi kohdun olevan suht iso, tosin siinä vaiheessa jo tiedettiin kaksosista).

Myös mun selkä ja naama oli (ja on vieläkin selässä ainakin) kuin murkkuikäisellä, kun ennen on ollut vain joko tai.

Nämä nyt ainakin tuli ekana mieleen.

Siltikin, vaikka miehen ja esim. mun äidin kanssa heitettiin huulta kaksosista, itse uutinen oli totaaliylläri. Mutta tosiaan näin jälkeenpäin mietittynä moni asia meni ihan erilailla, kuin edellisillä kerroilla -vaikka se paljon puhuttu paha pahoinvointi puuttuikin...

Vierailija
2/2 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein plussatestin heti kun menkat olivat pari päivää myöhässä, ja siitä sitten jo alkoikin armoton väsymys ja etova olo. Kertaakaan en oksentanut, mutta jatkuva huono olo oli muuten. Kyseessä oli eka raskauteni, joten vertailukohtaa yksösraskauteen ei ollut. Mutta en siis jaksanut toimistotyöläispäiväni jälkeen muuta kuin nukkua, nukkua ja nukkua. Kaksosuutinen kuultiin ultrassa jo rv 7, joten maha ei vielä ehtinyt sitä ennen kasvaa - myöhemmin kyllä lähtikin sitten aivan huimaan kasvuvauhtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä