Pitäisikö hallitus kaataa?
Kommentit (75)
Eduskunnalle viestiä et vaaditaan uutta äänestystä. Kansaahan kusetettiin ihan päin näköä! Meitähän ne siellä edustaa et kansaan nyt vähän taisteluhenkee ja yhtenäisyyttä. Nehän nauraa meille tavallisille pankkiin mennessään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loanheitto tulee jatkumaan viikkoja tai ehkä kuukausia. Uusia vaaleja ei tässä tilanteessa ehkä kannata sittenkään järjestää. Se voisi johtaa levottomuuksiin tai jopa sisällissotaan.
Ei vassariluusereista ole sotimaan.
Vielä vähemmän persuista. Ne rumat kaljamahaiset setämiehet kuolee sydäriin.
Monet heistä ovat kuulehan hyviä pyssymiehiä, hirviä kaatuu syksyisin kymmeniä.
Sodassa kun pitää laps rakas muutakin tehdä, kuin maata omassa ihravellissä ja toivoa, että eläin tulee ampumaetäisyydelle.
Ampumataidosta on kieltämättä hyötyä siinä. Jauhelihan tehtävä on mennä lihamyllyyn pyssyn kanssa ja tehdä mitä mitä käsketään. Se riittää.
Sen muun hoitaa sitten pioneerit, ylempi upseeristo, päämaja ja jopa ne paljon parjatut sivarit, joilla tekemistä riittää kotirintamalla, tietojärjestelmien ylläpidossa, sairaaloissa jne.
Ap, kuka ja miten se hallitus kaadettaisiin.
Kun tämän hallituksen, on kansa itse demokraattisesti, vaaleilla äänestänyt.?
Niin miten se kaadettaisiin?
Vain eduskunta voi kaataa hallituksen.
Hallitukselle pitäisi antaa työrauha ja lopettaa nämä ajojahdit. Kun saavat toimenpiteet käytäntöön niin sen jälkeen vasta voidaan sanoa onnistuvatko. Kaikki nämä muutokset eivät ole minunkaan mieleen mutta olen utelias katsomaan lopputulosta
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuka ja miten se hallitus kaadettaisiin.
Kun tämän hallituksen, on kansa itse demokraattisesti, vaaleilla äänestänyt.?
Niin miten se kaadettaisiin?
Vain eduskunta voi kaataa hallituksen.
Hallitus voi kaatua myös sisäisiin ristiriitoihin tai muusta syystä. Niinkin on käynyt. Hyvin lähellä se on ollut lähimenneisyydessäkin.
Silloin tietysti tulee uudet hallitusneuvottelut. Jonka jälkeen hallitus on tietenkin vähän erilainen.
Kohta äänestetään luottamuksesta taas.
Niin huvittavan varmoja nämä persut. Nyt on ikuinen hyvä hallitus, nyt viedään punakit leirille, nyt sitä ja nyt tätä. Ja ei kaadu.
Hyvänen aika, kuinka tyhmää jengiä.
Vasurit varmasti haluais kaataa demokraattisen hallituksen, koska ne rakastaa anarkiaa. Mitähän seurauksia siitä oliskaa. Pelottaa jo ajatuskin
Purra hoitaa kyllä kaatamisen ihan itse. Ei tarvii muita avuksi. Paitsi muutaman nasse/pedo/salaliittoteoreetikkoministerin. Ai niin, sillä olikin ne jo. Homma hanskassa siis.
Vierailija kirjoitti:
Hallitukselle pitäisi antaa työrauha ja lopettaa nämä ajojahdit. Kun saavat toimenpiteet käytäntöön niin sen jälkeen vasta voidaan sanoa onnistuvatko. Kaikki nämä muutokset eivät ole minunkaan mieleen mutta olen utelias katsomaan lopputulosta
Tätä mieltä mäkin olen. Haluaisin niin nähdä tulokset. En tykkää, että nyt lähdetään vielä riehumaan kun ei ole mitään syytä.
Ei todellakaan, hallitusohjelma on lupaava, nyt pitäisi vassarin mellakointi lopettaa ja antaa demokratialle rauha.
Sitähän tuo vasemmistolaisporukka on tehnyt jo itsenäisyytemme alusta alkaen.
Siksi minua kuvottaa koko sosiaalidemokraatti-viher-vasemmistolaisjoukkio.
Venäjän syliin ovat kaatamassa maayamme ja itärajan takana vaan hykerrellään.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnalle viestiä et vaaditaan uutta äänestystä. Kansaahan kusetettiin ihan päin näköä! Meitähän ne siellä edustaa et kansaan nyt vähän taisteluhenkee ja yhtenäisyyttä. Nehän nauraa meille tavallisille pankkiin mennessään!
Kuulehan venäläisagitaattori. Voithan sinä yrittää saada suomalaisten välille eripuraa mutta saat olla varma, että nämä typeryksetkin jotka ovat harjautuneet demokratiasta, palaavat kipin kapin ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan venäläisagitaattori. Voithan sinä yrittää saada suomalaisten välille eripuraa mutta saat olla varma, että nämä typeryksetkin jotka ovat harjautuneet demokratiasta, palaavat kipin kapin ruotuun.
Persut kyllä aiheuttanut semmosen mätäpaiseen Suomeen, että enpä tiedä mitä tss tapahtuu.
Kaikki olisi paremmin, mikäli ottaisimme vaikkapa terveydenhuoltoon mallia muualta Euroopasta (esim. Ranska, Saksa, Britannia). Mutta ei. Täällä ei nähdä Eurooppaa. On vain Amerikka ja Venäjä (jota moni pitää vielä samana kuin Neuvostoliitto; kaiken lisäksi virolaisetkin kuulemma ovat itärajan takana).
Herätkää nyt.