Onko teitä yllätetty?
Onko teitä yllätetty kesken seksin tai masturboinnin? Ja jos on niin kuka pääsi yllättämään...
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa rakasteltiin invavessassa. Makasin pojan alla lattialla ja sattumalta avasin silmiä sen verran, että näin toiset silmät ovenraossa. Ovi sulkeutui saman tien ja poika kävi laittamassa sen lukkoon. Hän palasi päälleni ja rakasteltiin loppuun niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Samantyylinen tilanne aikoinaan nuorena. Oltiin kirjastossa ja samassa setissä mä tyttönä alla ja oveen ensin koputettiin. Olin että lopetetaan ja noustaan ylös. Poikaystävä pysyi sitkeästi päällä ja suuteli mua kiimaisesti jatkaessaan. Seuraavassa näin sormet ovenraossa ja siellä kurkittiin lukitsematta jääneestä ovesta. Sanoin tuosta ja samantien hän nousi ja stondis pystyssä vaappuen kävi sulkemassa oven. Koputtelu jatkui. Olin sulkemassa jalkoja ja nousemassa kun poika laskeutui sanattomana huohottaen takaisin kiinni päälleni avaten jalkani uudestaan ja pyrki nopeasti takaisin sisään. Hä
Siis mihin loppuun asti? Minkä loppuu ? Se aika loppui vai minkä loppuun?
en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panotutun kanssa yöllä kotiintullessa mentiin vessaan, jossa alkoi heti suihinotto. Nainen istui pöntön kannella ja imi munaani. Totta kai lastenvahti, hänen alle parikymppinen sukulaistyttö, tuli vessaan. Oli kuulemma pakko päästä kuselle. No tilanne ratkesi niin että hän meni lavuaarin ylle. Kun katsoin nuorta nättiä naista pillu levällään kusemassa lavuaariin (ja välilä ohi) mulla tuntui muna turpoavan naisen suussa entisestään kunnes laukesin. Esittelin vielä kulliani tälle tytölle tahallani mikä vähän hävettää näin jälkeenpäin.
Huvittais lukea aitoja kokemuksia, eikä tämmöstä paskaa.
On siinä kustakin.
Ei ole yllätetty kesken minkään aktin, mutta sitäkin isommalla joukolla. Parikymmentä vuotta sitten olin Repovedellä retkeilemässä ja kuuman patikoinnin jälkeen päätin pulahtaa Lapinsalmen sillan lähistöllä, vähän kulman takana. Ei uikkareita eikä pyyhettä, joten nakuna uimaan ja kalliolle kuivattelemaan aurinkoon, kun hiljaista oli. Hiljaista siihen asti, kunnes siitä niemen takaa parinkymmenen metrin päästä soutaa kirkkoveneellinen eläkeläisiä ohi. Tilaisuus poistua siveellisesti paikalta meni jo, joten eipä siinä muuta kuin jatkaa istumista niinkuin ei mitään. Pientä huutelua paatista kuului.
Mutta nolomminkin olisi voinut käydä, samalla retkellä vähän aikaisemmin pulahdin myös pienellä metsäjärvellä syrjässä polulta, ja sillä kertaa innostuin tyydyttämään itseni loppuun asti uinnin päälle. Toimituksen jälkeen ja kalua vedessä pesaistessani olin kuulevinani rapinaa jostain lähistöltä. Arvoitukseksi jäi, oliko joku sienestäjä vai metsän eläin vai mikä, mutta joka tapauksessa jos sama idea olisi tullut vasta jälkimmäisellä pulahduksella, niin huutelu olisi saattanut olla vähän isompaakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panotutun kanssa yöllä kotiintullessa mentiin vessaan, jossa alkoi heti suihinotto. Nainen istui pöntön kannella ja imi munaani. Totta kai lastenvahti, hänen alle parikymppinen sukulaistyttö, tuli vessaan. Oli kuulemma pakko päästä kuselle. No tilanne ratkesi niin että hän meni lavuaarin ylle. Kun katsoin nuorta nättiä naista pillu levällään kusemassa lavuaariin (ja välilä ohi) mulla tuntui muna turpoavan naisen suussa entisestään kunnes laukesin. Esittelin vielä kulliani tälle tytölle tahallani mikä vähän hävettää näin jälkeenpäin.
Huvittais lukea aitoja kokemuksia, eikä tämmöstä paskaa.
On siinä kustakin.
Oliko minkäänlaista hajua tarjolla
Vierailija kirjoitti:
On. Vaimo yllätti kun vedin sen äitiä takaspäin.
No iso myrsky siitä seurasi ja ero tuli, mutta sen äitiä käyn vieläkin survomassa. Ja ihana pillu onkin Vähästä ne naiset närkästyy.
Vierailija kirjoitti:
Nooh...yllätetty ja yllätetty.
Kerran risteilyllä erään miehen kanssa sekstailtiin hytin alasängyssä ja oltiin ihan varmoja ettei mun kaveri kuule mitään kun se nukkuu.
Pitkään se jaksoi kuunnellakin mutta sitten kuului äänekäs pyyntö: "ettekö te nyt vitt* voi olla edes vähän aikaa nussimatta?"
Tai olla edes hiljempaa....
No kyllä me yritettiin mutta ei se oikein onnistunut, pahoillani vähän oon vieläkin kaverin puolesta 😊
Mie olisin kyllä kysyny lupaa mennä aktiin mukaan. En olisi vain tyytynyt kuuntelemaan toisten panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh...yllätetty ja yllätetty.
Kerran risteilyllä erään miehen kanssa sekstailtiin hytin alasängyssä ja oltiin ihan varmoja ettei mun kaveri kuule mitään kun se nukkuu.
Pitkään se jaksoi kuunnellakin mutta sitten kuului äänekäs pyyntö: "ettekö te nyt vitt* voi olla edes vähän aikaa nussimatta?"
Tai olla edes hiljempaa....
No kyllä me yritettiin mutta ei se oikein onnistunut, pahoillani vähän oon vieläkin kaverin puolesta 😊Mie olisin kyllä kysyny lupaa mennä aktiin mukaan. En olisi vain tyytynyt kuuntelemaan toisten panoa.
Kyllä itseänikin voisi tuossa tilanteessa ärsyttää hieman. Varsinkin jos ei ole hetkeen saanut. Toisaalta myös kiihottavaa kuunnella tai jopa katsella. Vielä parempi jos pääsee mukaan.
Pari kertaa olen kuunnellut samassa huoneessa panevaa pariskuntaa. Olisipa päässyt mukaan pistään neiti vartaaseen.
Vuosien varrella sooloseksistä on "yllätetty" muutamia kertoja
enkana varmaan oma äiti, sitten myöhemmin isosiskokin pamahti paikalle kesken käsitöiden. Ja vuosia näiden tapahtumien jälkeen anoppi tuli tuomaan mulle saunan pukuhuoneeseen tuomaan pyyhettä ja olin siinä penis kädessä, sain hymyn ja toteamuksen että nyt on komeaa.
On. Vaimo yllätti kun vedin sen äitiä takaspäin.
No iso myrsky siitä seurasi ja ero tuli, mutta sen äitiä käyn vieläkin survomassa. Ja ihana pillu onkin