Onko teitä yllätetty?
Onko teitä yllätetty kesken seksin tai masturboinnin? Ja jos on niin kuka pääsi yllättämään...
Kommentit (149)
On todellakin,ja positiivisesti. Olin seurustelu aikana tulevan vaimoni kanssa hänen kotonaan vinttikamarihuoneessa,olimme juuri saaneet vaatteet pois päältämme,ja kalu pystyssä hyväilin tyttöystävääni kun hänen 16v pikkusiskonsa tulee huoneeseen,ja sanoo ai kun kivan näköistä,saako hänkin tulla,tuleva vaimoni oli muutaman sekunnin hiljaa ja sanoi no tuu nyt sitte,se oli luultavasti elämäni yksi ihanimmistani öistä,siinä tapahtui monenlaista,ja nautimme kaikki toisistamme.Asia jäi siihen koska pikkusisko löysi poikaystävän,eikä asiasta ole puhuttu sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita käynyt. Opiskeluaikana pantiin tyttökaverin kanssa olohuoneen sohvalla. Hän oli ratsastamassa, kun vuokraisäntä tuli sisään, suora näkyvyys ovelta. Oli tulossa vaihtamaan lamppua. En tiedä oliko koputellut.
Lomareissulla panin vaimoa takaapäin sängyllä kontallaan. Siivooja tulee sisään täydellisellä ajoituksella, kun olen laukeamassa. Siivooja katselee silmät pyöreänä, kun korahtelen ja tulee monta sykäystä vaimon sisään.
Viimeisin on juhannukselta. Luulimme olevamme viimeisiä saunojia ja panen alalauteella istuvaa vaimoa seisaltaan, kun kaveripariskunta tulee sisään.
Olet varmaankin kovia panemaan, kun on noin monta kertaa yllätetty ;) Meitä on yllätetty vain kerran ja sekin saunan pesuhuoneessa, kaveri tuli kesken kun otin vaimoa takaapäin, ei lopetettu, vaimo halusi loppuun asti ja kaveri meni pokkana suihkuun, sitten löylyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita käynyt. Opiskeluaikana pantiin tyttökaverin kanssa olohuoneen sohvalla. Hän oli ratsastamassa, kun vuokraisäntä tuli sisään, suora näkyvyys ovelta. Oli tulossa vaihtamaan lamppua. En tiedä oliko koputellut.
Lomareissulla panin vaimoa takaapäin sängyllä kontallaan. Siivooja tulee sisään täydellisellä ajoituksella, kun olen laukeamassa. Siivooja katselee silmät pyöreänä, kun korahtelen ja tulee monta sykäystä vaimon sisään.
Viimeisin on juhannukselta. Luulimme olevamme viimeisiä saunojia ja panen alalauteella istuvaa vaimoa seisaltaan, kun kaveripariskunta tulee sisään.
Olet varmaankin kovia panemaan, kun on noin monta kertaa yllätetty ;) Meitä on yllätetty vain kerran ja sekin saunan pesuhuoneessa, kaveri tuli kesken kun otin vaimoa takaapäin, ei lopetettu, vaimo halusi loppuun asti ja kaveri meni pokkana suihkuun, sitten löylyyn.
&nbs
Se on hyvä, että on rento meno kavereiden kesken. Meilläkin mökkireissulla kaveri yllätti meidät saunakamarista kun oli menossa saunaan. Käski olla välittämättä hänestä ja jatkoi matkaansa saunaan.
Itseäni ei ole yllätetty, mutta kerran jäin ystävälle yöksi. Tämä asui vielä vanhemmillaan, joten nukuin ystävän huoneessa patjalla, osittain työpöydän alla. Ystävä nukkui silloisen tyttöystävänsä kanssa kapealla vuoteella huoneen toisessa päässä.
Eipä aikaakaan yöpuulle hiljentymisen jälkeen alkoi kuulua suutelun ääniä ja hieman muutakin litinää, sekä hieman huokailua. Kullihan pomppasi jo tässä vaiheessa kivikovana pystyyn.
Hieman myöhemmin alkoi kuulua myös rytmikästä natinaa, kun kaveri alkoi naida tyttistään. Siinä kuuntelin lemmenleikeistä kantautuvaa nautinnon ääntä ja runkkasin 4-5 kertaa.
En tiedä yhtään kauanko touhua kuuntelin, ennen, kuin kompuroin pimeästä huoneesta parvekkeelle tupakalle odottelemaan, että saavat hommansa loppun. Mennessäni sanoin vain: "älkää minusta välittäkö".
Kaveri tuli jonkin ajan kuluttua perässä.
Vierailija kirjoitti:
On todellakin,ja positiivisesti. Olin seurustelu aikana tulevan vaimoni kanssa hänen kotonaan vinttikamarihuoneessa,olimme juuri saaneet vaatteet pois päältämme,ja kalu pystyssä hyväilin tyttöystävääni kun hänen 16v pikkusiskonsa tulee huoneeseen,ja sanoo ai kun kivan näköistä,saako hänkin tulla,tuleva vaimoni oli muutaman sekunnin hiljaa ja sanoi no tuu nyt sitte,se oli luultavasti elämäni yksi ihanimmistani öistä,siinä tapahtui monenlaista,ja nautimme kaikki toisistamme.Asia jäi siihen koska pikkusisko löysi poikaystävän,eikä asiasta ole puhuttu sen enempää.
Ihan kivalta fantasialta kuulostaa, mutta mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
On todellakin,ja positiivisesti. Olin seurustelu aikana tulevan vaimoni kanssa hänen kotonaan vinttikamarihuoneessa,olimme juuri saaneet vaatteet pois päältämme,ja kalu pystyssä hyväilin tyttöystävääni kun hänen 16v pikkusiskonsa tulee huoneeseen,ja sanoo ai kun kivan näköistä,saako hänkin tulla,tuleva vaimoni oli muutaman sekunnin hiljaa ja sanoi no tuu nyt sitte,se oli luultavasti elämäni yksi ihanimmistani öistä,siinä tapahtui monenlaista,ja nautimme kaikki toisistamme.Asia jäi siihen koska pikkusisko löysi poikaystävän,eikä asiasta ole puhuttu sen enempää. On sinulla ollut ihanan epäitsekäs tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa yllätettäis ja positiivisesti
Ei luulisi olevan vaikeata järjestää.
Joskus teininä, kun olin talo vahtina tyttöystävän kanssa vanhempien poissa ollessa, kutsuin bestiksen kylään. Ilta meni seurustellessa, saunoessa ja juodessa. Oltiin vielä alaikäisiä, mutta olin saanut tutun hakeen viinaa Alkosta.
Eihän me jaksettu bestikselle vierasvuodetta alkaa laittaan siinä kohtaa, kun väsy iski iloisiin juhlijoihin. Tungettiin kaikki kolme mun 120 leveeseen parvisänkyyn.
Siinä kuitenkin riitti virtaa alkaa vehtaamaan tyttöystävän kanssa ja pantiin bestiksen maatessa vieressä. Siitä en tiedä tyhjensikö omatoimisesti kassejaan vieressä.
Olisko siinä pitänyt tarjota bestiksellekin mahdollisuutta kokeilla, kun tämä ei ollut panohommiin vielä päässyt. Ainakaan silloin en olisi pystynyt. Nykyään kutsun tuota tyttöystävää vaimoksi.
M30+
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, mitä kaikkea puuhailitte? Minkä ikäisiä sinä ja puolisosi olitte?
Kieltämättä tämä kuulostaa pelkältä fantasialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, mitä kaikkea puuhailitte? Minkä ikäisiä sinä ja puolisosi olitte?
Kieltämättä tämä kuulostaa pelkältä fantasialta. Olimme molemmat 18v. ja kyllä,tämä varmasti kuulostaa fantasialta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä, kun olin talo vahtina tyttöystävän kanssa vanhempien poissa ollessa, kutsuin bestiksen kylään. Ilta meni seurustellessa, saunoessa ja juodessa. Oltiin vielä alaikäisiä, mutta olin saanut tutun hakeen viinaa Alkosta.
Eihän me jaksettu bestikselle vierasvuodetta alkaa laittaan siinä kohtaa, kun väsy iski iloisiin juhlijoihin. Tungettiin kaikki kolme mun 120 leveeseen parvisänkyyn.
Siinä kuitenkin riitti virtaa alkaa vehtaamaan tyttöystävän kanssa ja pantiin bestiksen maatessa vieressä. Siitä en tiedä tyhjensikö omatoimisesti kassejaan vieressä.
Olisko siinä pitänyt tarjota bestiksellekin mahdollisuutta kokeilla, kun tämä ei ollut panohommiin vielä päässyt. Ainakaan silloin en olisi pystynyt. Nykyään kutsun tuota tyttöystävää vaimoksi.
M30+
Nytkö voisit antaa kaverinkin kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30+
Nytkö voisit antaa kaverinkin kokeilla?
Tuskin.
Luultavasti en olisi sinut sen kanssa, jo puoliso nauttisi enemmän / olisi äänekkäämpi kuin perus arkiseksissä. Toki miksei näin olisi, tavallisesta seksistä poikkeava tilanne olisi varmasti kiihottava ja omiaan tuomaan seksiin extra boostia.
Sellainen ainakin vaatisi etukäteen paljon keskustelua. Siltikin uskoisin päätyvämme siihen, ettei lähdetä kokeileen. Itse haluaisin kokeilla vierasta naista jos puoliso saisi vierasta miestä, tällaiseen puoliso ei lähtisi.
Olen kuitenkin avoimempi tuollaiselle ja ajatuksen tasolla 2m+1n (kuten myös 2n+1m) on melko kiihottava. Minua kiihottaa joskus tietyissä tilanteissa kuulla puolison myöntävän, että kahta olisi kiva saada. Tai että lähellä orgasmiaan tämä kuvittelee pillussaan olevat sormeni toiseksi kaluksi samalla kun lutkuttaa minun kullia.
Tapahtuma aikaan olisin loukkaantunut verisesti jos tyttöystävä olisi edes sanonut pitävänsä ajatuksen tasolla vastaavasta.
Seurustelu aikana toiset pojat yllätti, kun oltiin tyttökaverin kanssa luonnossa puuhailemassa. Kyllä on harmittanut aina tähän asti kun vaan viellä mieleen palautuu. Mutta nyt täytyy ajatella, että mitäpä tuosta , varmaan pojilla oli jännää ja hauskaa, kun saivat seurata. Sen aikaiselta tyttökaveriltani ehkä pyytäisin anteeksi vieläkin sitä, että olin niin varomaton ja saatoin tuollaiseen tilanteeseen. Mutta missä lienee tyttö nyt.
Olen eronnut. Tapailen silloin tällöin erästä miestä kämpilläni. Lähipiiri ei tiedä asiasta.
Toivon, ettei aikuinen lapsi päätä juuri silloin tulla kutsumatta kylään. Hänellä on avain ja yleensä ilmoittaa etukäteen.
Silti...
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut. Tapailen silloin tällöin erästä miestä kämpilläni. Lähipiiri ei tiedä asiasta.
Toivon, ettei aikuinen lapsi päätä juuri silloin tulla kutsumatta kylään. Hänellä on avain ja yleensä ilmoittaa etukäteen.
Silti.
Kumman perut ennemmin jos sattuu että molemmat olisi tulossa vierailulle yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti.
Kumman perut ennemmin jos sattuu että molemmat olisi tulossa vierailulle yhtä aikaa?
Riippuu tilanteesta. Mies pääsee harvemmin käymään. Ehkä vihjaisin lapselle, että tuletko toiste.
Lapsiperheessä yllätetyksi tuleminen on hyvinkin yleistä. Hiljattain melkein jäimme kiinni kun olin nuollut vaimolle orkun ja lapsi paukahti viereen. Ihmetteli vaan miksi isi makaa äidin jalkojen välissä. Onneksi oli peitto edes vähän suojana.
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä tuli aiottua aiemmin kotiin , samaan aikaan kun olin masturboimassa nahkarukkanen kädessä vessassa.
minulla oli talouspaperi rulla teline kädessä pöntöllä istuessa kun mies tuli yllättäen kotiin kovan pissahädän kanssa, arvasi mistä oli kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä tuli aiottua aiemmin kotiin , samaan aikaan kun olin masturboimassa nahkarukkanen kädessä vessassa.
minulla oli talouspaperi rulla teline kädessä pöntöllä istuessa kun mies tuli yllättäen kotiin kovan pissahädän kanssa, arvasi mistä oli kyse
nyt kyllä kiinnostaa minkälainen teline siellä on ollut kädessä :)