Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä yllätetty?

Vierailija
05.07.2023 |

Onko teitä yllätetty kesken seksin tai masturboinnin? Ja jos on niin kuka pääsi yllättämään...

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kans teininä koulun jälkeen mun luona ja alettiin panemaan. Kaveri hyvässä vauhdissa panee mua peppuun kun mutsi avaa oven ja näkee kaiken. Kyl siinä vähän nolotti se tilanne

Oliko asento sellainen, että selkeesti näki mihin reikään jätkä panee, vai sellianen että näytti ihan pillupanolta?

Vierailija
122/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä runkkasin illalla sängynpäällä kyljelläni ollessani naama seinään päin. iso sisko tuli huoneeseen ( kun nukkui samassa huoneessa). sanoi saanko minäkin kokeilla, siihen jäi sillä kertaa, mutta myöhemmin kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin,ja positiivisesti. Olin seurustelu aikana tulevan vaimoni kanssa hänen kotonaan vinttikamarihuoneessa,olimme juuri saaneet vaatteet pois päältämme,ja kalu pystyssä hyväilin tyttöystävääni kun hänen 16v pikkusiskonsa tulee huoneeseen,ja sanoo ai kun kivan näköistä,saako hänkin tulla,tuleva vaimoni oli muutaman sekunnin hiljaa ja sanoi no tuu nyt sitte,se oli luultavasti elämäni yksi ihanimmistani öistä,siinä tapahtui monenlaista,ja nautimme kaikki toisistamme.Asia jäi siihen koska pikkusisko löysi poikaystävän,eikä asiasta ole puhuttu sen enempää.Olipa hieno yllätys.

Vierailija
124/149 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa rakasteltiin invavessassa. Makasin pojan alla lattialla ja sattumalta avasin silmiä sen verran, että näin toiset silmät ovenraossa. Ovi sulkeutui saman tien ja poika kävi laittamassa sen lukkoon. Hän palasi päälleni ja rakasteltiin loppuun niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Samantyylinen tilanne aikoinaan nuorena. Oltiin kirjastossa ja samassa setissä mä tyttönä alla ja oveen ensin koputettiin. Olin että lopetetaan ja noustaan ylös. Poikaystävä pysyi sitkeästi päällä ja suuteli mua kiimaisesti jatkaessaan. Seuraavassa näin sormet ovenraossa ja siellä kurkittiin lukitsematta jääneestä ovesta. Sanoin tuosta ja samantien hän nousi ja stondis pystyssä vaappuen kävi sulkemassa oven. Koputtelu jatkui. Olin sulkemassa jalkoja ja nousemassa kun poika laskeutui sanattomana huohottaen takaisin kiinni päälleni avaten jalkani uudestaan ja pyrki nopeasti takaisin sisään. Hän onnistui siinä enkä pystynyt vastustamaan hänen kiihkoaan. Menimme loppuun asti ja kaikesta huolimatta sain myös ihanan orgasmin. Tunsin naisellisuutta ja me oltiin niin tuhmia!

Vierailija
125/149 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippikouluaikaan kirkossa. Oltiin jääty kahdestaan urkuparvelle rakastelemaan. Harjoitustilaisuus oli ohi ja muut olivat jo takaisin seurakuntakodilla. Ei liioin mitenkään aiheuta ylpeyden tunteita ko. toiminta, mutta kanttori taisi jotain nähdä ennen kuin ehdittiin ylös ja housut kiinni. Poika ei meinannut malttaa millään lopettaa enkä päässyt alta mihinkään. En muista nähneeni koskaan ketään yhtä jähmettyneenä paikalleen kuin kanttori oli. Hän uhkasi kertoa papeille, mutta mitään ei koskaan tuosta kuultu jälkeenpäin. Löydettiin myös hänen viinapullonsa urkupillien läheltä joten uskottavuus olisi ehkä ollut hänellä kyseenalainen. Elettiin 90-luvun puoltaväliä maaseudulla pienessä seurakunnassa. Tyypin nimi ei ollut Piiparinen :D

miksi kanttori oli jäänyt kirkkoon (jos häntä edes tarvittiin harjoituksissa.) ei ne siellä asu.

t. sivutoiminen urkuri

Vierailija
126/149 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippikouluaikaan kirkossa. Oltiin jääty kahdestaan urkuparvelle rakastelemaan. Harjoitustilaisuus oli ohi ja muut olivat jo takaisin seurakuntakodilla. Ei liioin mitenkään aiheuta ylpeyden tunteita ko. toiminta, mutta kanttori taisi jotain nähdä ennen kuin ehdittiin ylös ja housut kiinni. Poika ei meinannut malttaa millään lopettaa enkä päässyt alta mihinkään. En muista nähneeni koskaan ketään yhtä jähmettyneenä paikalleen kuin kanttori oli. Hän uhkasi kertoa papeille, mutta mitään ei koskaan tuosta kuultu jälkeenpäin. Löydettiin myös hänen viinapullonsa urkupillien läheltä joten uskottavuus olisi ehkä ollut hänellä kyseenalainen. Elettiin 90-luvun puoltaväliä maaseudulla pienessä seurakunnassa. Tyypin nimi ei ollut Piiparinen :D

miksi kanttori oli jäänyt kirkkoon (jos häntä edes tarvittiin harjoituksissa.) ei ne siellä asu.

t. sivutoiminen urkuri

Hän tuli hakemaan parvelle unohtamaansa nuottikirjaa seuraavaa tilaisuutta varten. Tavarat olivat vähän väliä kateissa tällä sankarilla.

Vierailija
127/149 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin soluasunnossa.asuvan tyttöystäväni kanssa panemassa kun viereisen asunnon tyttö tuli yllättäen huoneeseen. Tytölläni oli tyyny pyllyn alla ja höyläsin kovaa menemään. Lastit lähti juuri sisään kun tämä naapuriasunnon likka tuli kysymään jotain.  Hetken hän katsoi, sanoi sori ja lähti. Oli sittemmin pyydellyt tyttökaveritani anteeksi sattumusta, mutta hymyillen sanonut että oli se näky. 

Vierailija
128/149 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kans teininä koulun jälkeen mun luona ja alettiin panemaan. Kaveri hyvässä vauhdissa panee mua peppuun kun mutsi avaa oven ja näkee kaiken. Kyl siinä vähän nolotti se tilanne

Oliko asento sellainen, että selkeesti näki mihin reikään jätkä panee, vai sellianen että näytti ihan pillupanolta?

Pojat keskenään?

Vierailija
129/149 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa luulimme silloisen kivan pojan kanssa olevamme kahden oppilaskunnan tiloissa. Oli silmäpeliä ollut jo jonkin aikaa ja päätin siinä sitten yllättää tämän ja otin tältä kunnolla suihin. Hänen lauettua pyyhin supieleni ja poistyimme oven ulkopuolelle. Pian meidän perässä tuli kaksi poikaa ja yksi tyttö.

Sittemmin selvisi, että kaksi erillistä huonetta erottaa toispuoleinen peililasi. Eli se ei ollutkaan peili. Nää olivat olleet siellä toisessa huoneessa sitten katsomassa suoraa yhteyttä suikkarista.. kyllä muuten nolotti.

Vierailija
130/149 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin saaressa porkkalassa juhannuksen vietossa. Meillä oli pieni joe 17 purjevene. Liikenne oli olematonta ja lämmin kallio houkutteli. Aloimme hiljakseen lemmiskellä viltillä. Pääsimme sitten ihan asiaan. Annoin tytölle suikkaria kun ruotsinlaiva ohitti saaren lähietäisyydeltä (siinä ormholmenin N-puolella). Kannella oli paljon väkeä. Saivathan tuntuman juhannusperinteeseen. Vaihdoimme veneen isompaan!🤡

Vierailija
131/149 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti yllätti aikoinaan montakin kertaa mut k yrpä kädellä runkulta.

Vierailija
132/149 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ei nähnyt livenä mutta löysi sängystäni rukkasen ja märän paperin mytyn . oli kiireessä aamulla unohtunut sänkyyn, 

Vierailija
133/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki.

Panemisesta tietääkseni vain kerran. Nykyisen vaimon kanssa oltiin kaveriporukalla mökillä. Me sitten alettiin panemaan parvella siinä jossain kohtaa iltaa, kaverin mies tuli etsimään.

Runkkaamisesta parikin kertaa äidille. Kerran kun asuin vielä kotona, olin jättänyt oven hieman raolleen kun runkkasin. Kuulin kuinka äiti pysähtyi kohdalle mennessään tupakalle. Hetken päästä kun tuli takaisin kuului hänen huoneestaan huokailua. Alkoi sitten runkkaamaan itse.

Myöhemmin kun olin muuttanut pois kotoa, olin äidillä käymässä ja luulin, että se ei ollut kotona. Runkkasin sitten koneella ja eikö se pamahtanut ovi auki ja sanoi jokseenkin "kyllä minä tiedän mitä teet". Laittoi sitten oven kiinni, mutta avasi pian uudestaan. Ehdin kyllä tunkea kyrvän piiloon.

Siskolle jäin tietääkseni kerran. Se oli muuttanut pois kotoa jo, ja runkkasin olkkarissa nojatuolissa kun ovi pamahti auki. Kyllä se näki mitä tein vaikka nopeaa tunginkin kyrvän housuihin. Mitään asiasta ei sitten puhuttu.

Vierailija
134/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotapahtumassa tyttöystäväni ratsasti kiivaasti auton takapenkillä, ulkona oli pimeää ja satoi aika rankasti.

Kuulin huutoa ja katsoin ikkunasta ulos, ohi lipuvasta autosta näytettiin peukkua ;)

Vierailija
135/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti yllätetty, mutta tyttöystäväni teeskenteli baarissa sammuneensa pää syliini, vetskari auki ja kalu suuhun.

Baarissa saattoivat ihmetellä ilmeitäni.

Vierailija
136/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panotutun kanssa yöllä kotiintullessa mentiin vessaan, jossa alkoi heti suihinotto. Nainen istui pöntön kannella ja imi munaani. Totta kai lastenvahti, hänen alle parikymppinen sukulaistyttö, tuli vessaan. Oli kuulemma pakko päästä kuselle. No tilanne ratkesi niin että hän meni lavuaarin ylle. Kun katsoin nuorta nättiä naista pillu levällään kusemassa lavuaariin (ja välilä ohi) mulla tuntui muna turpoavan naisen suussa entisestään kunnes laukesin. Esittelin vielä kulliani tälle tytölle tahallani mikä vähän hävettää näin jälkeenpäin.

Vierailija
137/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä poikaystäväni kanssa meillä ja aloimme sekstailemaan siinä, kun tiesin, että äiti on vielä töissä. Olimme 69 asennossa ja tietysti vielä niin, että poikkiksen jalat oli ovelle. Äiti tulikin kotiin ja kun ovi oli vielä auki, hän kiljaisi: "Mitä te teette?". Samalla nostin pääni ja äiti näki poikaystävän 17cm, kovana seisovan kalun. Äiti pelmahti ihan punaiseksi, sanoi vain: "Jatkakaa vain.", ja laittoi oven kiinni. Pojasta tuli nykyinen aviomieheni. Aina sopivin välein äiti jaksaa vinoilla meille.

N42

Vierailija
138/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teininä poikaystäväni kanssa meillä ja aloimme sekstailemaan siinä, kun tiesin, että äiti on vielä töissä. Olimme 69 asennossa ja tietysti vielä niin, että poikkiksen jalat oli ovelle. Äiti tulikin kotiin ja kun ovi oli vielä auki, hän kiljaisi: "Mitä te teette?". Samalla nostin pääni ja äiti näki poikaystävän 17cm, kovana seisovan kalun. Äiti pelmahti ihan punaiseksi, sanoi vain: "Jatkakaa vain.", ja laittoi oven kiinni. Pojasta tuli nykyinen aviomieheni. Aina sopivin välein äiti jaksaa vinoilla meille.

N42

Kuule Kake, kun esiinnyt naisena niin yritä muistaa, ettei heillä ole koskaan tarvetta lisätä viesteihinsä senttimetrimittoja...

Vierailija
139/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panotutun kanssa yöllä kotiintullessa mentiin vessaan, jossa alkoi heti suihinotto. Nainen istui pöntön kannella ja imi munaani. Totta kai lastenvahti, hänen alle parikymppinen sukulaistyttö, tuli vessaan. Oli kuulemma pakko päästä kuselle. No tilanne ratkesi niin että hän meni lavuaarin ylle. Kun katsoin nuorta nättiä naista pillu levällään kusemassa lavuaariin (ja välilä ohi) mulla tuntui muna turpoavan naisen suussa entisestään kunnes laukesin. Esittelin vielä kulliani tälle tytölle tahallani mikä vähän hävettää näin jälkeenpäin.

Huvittais lukea aitoja kokemuksia, eikä tämmöstä paskaa. 

Vierailija
140/149 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli runkkailtua milloin missäkin, kun maalla asuttiin. Kerran innostuin käsitöihin joen rannalla uimapaikalla, kun oli hiljaista. Siinä sitten sumeilematta uikkarit pois ja napaa vasten sojottava kulli käteen ja vetelemään. Eiköhän sitten juuri laukeamisen jälkeen kuulunut askeleita, viimeinen pisara terskan päästä valuen ja kullin nytkähdellen jäin kiinni  minua muutaman vuoden vanhemmalle tytölle ja hänen kaverilleen. 

Olisin voinut vajota maan alle siitä häpeästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä