Onko teitä yllätetty?
Onko teitä yllätetty kesken seksin tai masturboinnin? Ja jos on niin kuka pääsi yllättämään...
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä tuli aiottua aiemmin kotiin , samaan aikaan kun olin masturboimassa nahkarukkanen kädessä vessassa.
minulla oli talouspaperi rulla teline kädessä pöntöllä istuessa kun mies tuli yllättäen kotiin kovan pissahädän kanssa, arvasi mistä oli kyse
nyt kyllä kiinnostaa minkälainen teline siellä on ollut kädessä :)
tod näk sellainen pöydällä pystyssä oleva puinen tappi johon rulla lasketaan pystyyn. se tappi tekee hyvää kun työntelee sisuksiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä tuli aiottua aiemmin kotiin , samaan aikaan kun olin masturboimassa nahkarukkanen kädessä vessassa.
minulla oli talouspaperi rulla teline kädessä pöntöllä istuessa kun mies tuli yllättäen kotiin kovan pissahädän kanssa, arvasi mistä oli kyse
nyt kyllä kiinnostaa minkälainen teline siellä on ollut kädessä :)
No niin kiinnostaa sekin, eikö parempaa paikkaa löytynyt kuin istua WC pöntöllä...
Takarivissä äikän tunnila oli tapana runkkailla välillä lyhyitä aikoja kerrallaan kikkeli pystyssä hupparin helman alla puolimakuulla pulpetissa. En oo mitenkään ylpeä tosta harrastuksesta, mutta testohuuruissa olin ja yks tyttö niin nätti ja seksikäs aika isoine rintoineen ja tiukkoine kuteineen. Olin niin lääpällään häneen. Niinhän siinä sit lopulta kävi, että joku mölytoosapojista huomasi tuon ja osoitti mua kyrbylä kädessä hupparin alla. En tiedä mihin maanrakoon sitä olis vajonnut. Parasta oli mun kannaltani kuitenkin se, ettei sitä poikaa uskottu koska hän puhui ihan puutaheinää usein ja häiriköi tunteja.
Kauan sitten silloisen tyttöystävän kanssa ei juuri aikaa tai paikkaa kysellyt, kun hommiin ryhdyttiin. Usein naitiin tilassa, jossa ilmeinen kiinni jäämisen riski ja monesti sain häntä sormin tyydyttää erään kaverinsa läsnäollessa. Kiihottava tilanne kaikille, mutta missään vaiheessa ei ollut vaihtoehtona kolmisin touhuta. Muistelen tuota aikaa usein.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten silloisen tyttöystävän kanssa ei juuri aikaa tai paikkaa kysellyt, kun hommiin ryhdyttiin. Usein naitiin tilassa, jossa ilmeinen kiinni jäämisen riski ja monesti sain häntä sormin tyydyttää erään kaverinsa läsnäollessa. Kiihottava tilanne kaikille, mutta missään vaiheessa ei ollut vaihtoehtona kolmisin touhuta. Muistelen tuota aikaa usein.
Sama ettei katsonut aikaa eikä paikkaa, mitä nyt vähän yritettiin piilotella niin ettei esim. koulun käytävällä olisi montaa silmäparia. Useamman kerran päivässä sujahti täydessä stondiksessa ollut herkkä teinikulli tyttöystävän pöksyihin ja ihanaan tiukkaan pimpulaan, siis ihan seisaaltaan keskellä käytävää toki vaatteet ylhäällä niin, ettei homma ollut aivan ilmiselvää kaikille. Farkkuja auki ja niin edelleen siitä vaan hetkeksi aikaa sisään ja muutama työntö ja nopeasti ulos. En malttanut mitenkään olla pelkästään pusuttelemassa. Hirveät blueballssit tuosta sitten arvatenkin tuli. Voi nuoruutta oli sitä niin kiimassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ettei katsonut aikaa eikä paikkaa, mitä nyt vähän yritettiin piilotella niin ettei esim. koulun käytävällä olisi montaa silmäparia. Useamman kerran päivässä sujahti täydessä stondiksessa ollut herkkä teinikulli tyttöystävän pöksyihin ja ihanaan tiukkaan pimpulaan, siis ihan seisaaltaan keskellä käytävää toki vaatteet ylhäällä niin, ettei homma ollut aivan ilmiselvää kaikille. Farkkuja auki ja niin edelleen siitä vaan hetkeksi aikaa sisään ja muutama työntö ja nopeasti ulos. En malttanut mitenkään olla pe
Useamman kerran oli vieläpä sellainen tilanne, että piti lopettaa touhut nopeasti joten kyllä meidät yllätettiinkin.
Rippikouluaikaan kirkossa. Oltiin jääty kahdestaan urkuparvelle rakastelemaan. Harjoitustilaisuus oli ohi ja muut olivat jo takaisin seurakuntakodilla. Ei liioin mitenkään aiheuta ylpeyden tunteita ko. toiminta, mutta kanttori taisi jotain nähdä ennen kuin ehdittiin ylös ja housut kiinni. Poika ei meinannut malttaa millään lopettaa enkä päässyt alta mihinkään. En muista nähneeni koskaan ketään yhtä jähmettyneenä paikalleen kuin kanttori oli. Hän uhkasi kertoa papeille, mutta mitään ei koskaan tuosta kuultu jälkeenpäin. Löydettiin myös hänen viinapullonsa urkupillien läheltä joten uskottavuus olisi ehkä ollut hänellä kyseenalainen. Elettiin 90-luvun puoltaväliä maaseudulla pienessä seurakunnassa. Tyypin nimi ei ollut Piiparinen :D
Vierailija kirjoitti:
Rippikouluaikaan kirkossa. Oltiin jääty kahdestaan urkuparvelle rakastelemaan. Harjoitustilaisuus oli ohi ja muut olivat jo takaisin seurakuntakodilla. Ei liioin mitenkään aiheuta ylpeyden tunteita ko. toiminta, mutta kanttori taisi jotain nähdä ennen kuin ehdittiin ylös ja housut kiinni. Poika ei meinannut malttaa millään lopettaa enkä päässyt alta mihinkään. En muista nähneeni koskaan ketään yhtä jähmettyneenä paikalleen kuin kanttori oli. Hän uhkasi kertoa papeille, mutta mitään ei koskaan tuosta kuultu jälkeenpäin. Löydettiin myös hänen viinapullonsa urkupillien läheltä joten uskottavuus olisi ehkä ollut hänellä kyseenalainen. Elettiin 90-luvun puoltaväliä maaseudulla pienessä seurakunnassa. Tyypin nimi ei ollut Piiparinen :D
Sehän nyt olisi puuttunutkin että olisi ollut Piiparinen. Ihan hyvä fantasia sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt olisi puuttunutkin että olisi ollut Piiparinen. Ihan hyvä fantasia sulla.
Mene muualle!
Pikkusisko paukkasi mun huoneeseen aika monta kertaa ollessamme kersoja kun olin tattia hankaamassa. Lopulta kyllästyin siihen ja jatkoin vaan systeristä välittämättä. Ymmärsi sitten jättää mut rauhaan aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusisko paukkasi mun huoneeseen aika monta kertaa ollessamme kersoja kun olin tattia hankaamassa. Lopulta kyllästyin siihen ja jatkoin vaan systeristä välittämättä. Ymmärsi sitten jättää mut rauhaan aika pian.
Mulla taas varhaisteininä oli tapana katsella salaa isosiskoani tyydyttämässä itseään. Opin naisen anatomiasta paljon ja sitten tiesin mistä tarkalleen koskettaa ekaa tyttöystävääni niin, että hän yhä 15 vuoden jälkeen on pussaamassa ja kiehnaa multa hyväilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas varhaisteininä oli tapana katsella salaa isosiskoani tyydyttämässä itseään. Opin naisen anatomiasta paljon ja sitten tiesin mistä tarkalleen koskettaa ekaa tyttöystävääni niin, että hän yhä 15 vuoden jälkeen on pussaamassa ja kiehnaa multa hyväilyjä.
Mikäs mammoja tässä alapeukuttaa, kateus? Eikö se nyt olekaan hyvä juttu jos mies osaa tehdä naiselle orgasmin?
Täällä taitaa päivystää joku alapeukutuksen ammattilainen?
On yllätetty panemasta ja muutaman kerran runkkaamastakin. Nuorempana talossa asui monta eri sukupolvea ja mulla oli uteliaita sisaruksia. Oman huoneen ovea ei saanut lukkoon ja enkä viittinyt joka kerta keskeyttää.
En muista, että suoraan käteen vetelemässä olisi yllätetty, mutta unien aikaista stondista on mahdollisesti joku saattanut katsella. Opiskeluaikana oli bileiden jälkeen yöllä päädytty porukalla jatkoille ja sinne jäi muutamat myös yöpymään sohvalle ja lattialle levitetyille patjoille.
Muistan, että nukkumaan mennessä oli vähän vieras käsi käynyt peittoni alla vierailemassa ja päädyin siitä syystä nukkumaan peiton alla alasti. Yöllä heräsin krapulaisen tokkuraisena niin, että peitto oli siirtynyt sivuun ja toteemipaalu sojotteli täydessä mitassaan. Tokkurassani tiedostin asian vasta, kun vieressä nukkuva kaverini heräsi, heitti peiton päälleni ja käänsi kylkeä. Siinä kohtaa tajusin, että seiväs oli siinä ollut varmaan jonkin aikaa koko nukkuvan seurakunnan avoimesti katseltavissa. 😆 Sitä en tiedä oliko joku nähnyt, ei ainakaan koskaan minulle kertonut.
Oltiin kaverin kans teininä koulun jälkeen mun luona ja alettiin panemaan. Kaveri hyvässä vauhdissa panee mua peppuun kun mutsi avaa oven ja näkee kaiken. Kyl siinä vähän nolotti se tilanne
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun asuin vielä vanhemmilla niin isäni yllätti kesken kaiken tulemalla huoneeseeni.
Silloinen poikaystävä (mieheni nykyään)
otti mua juuri takaapäin kun isäni päätti tulla sisään, ei kyllä kauaa häirinnyt😂
Tiedän että oli tyhmää harrastaa seksiä keskellä päivää muiden ollessa kotona mutta näin vaan toisinaan kävi kun himot oli niin kovat ettei voinut vastustaa.
Eihän tossa ole mitään tyhmää.
Enemmän ihmisten pitäisi uskaltaa naida vaikka muita talossa, kunhan ei ihan silmien eteen mene panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoisemme kohdalla teimme sellaisen virheen, että annoimme hänen oppia nukkumaan vieressäni kaksi, kolmivuotiaaksi asti. Sukupuolielämään se aiheutti järjestelyjä. Niinpä usein, hyvin usein, kun olohuoneen lattialla patjan päällä olimme mieheni kanssa juuri pääsemässä herkimpään hetkeen, alkoi läps, läps, läps, kuulua paljaiden lapsenjalkojen ääntä. Ei auttanut kuin kiireimmän kaupalla keskeyttää laukeamisen partaalla ollut yhdyntä, vetää peittoa suojaksi ja selittää lapselle, että tultiin tänne viileämpään paikkaan nukkumaan. Meidän löytämisestään riemastunut, unilta herännyt lapsi valvoi sen jälkeen usein tunnin. Miestäni se harmitti, minua lähinnä huvitti.
Et sitten hoitanut miestä loppuun asti? Jää melkoinen jomotus alakertaan kun hommat jää hilkulle.
vastaavassa tilanteessa olen käynyt keittiössä "juomassa" ja ottanut talouspaperia mukaan hoitaakseni miehen loppuun
poika noin 5v tuli makkariin hiljaa samaan aikaan kun runkkasin kädellä vaimoani . huomattiin vasta kun poika sanoi iskä älä satuta äitiä
Oliko asento sellainen, että selkeesti näki mihin reikään jätkä panee, vai sellianen että näytti ihan pillupanolta?
Sama.