Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupustelu kielletty -kyltti

Vierailija
05.07.2023 |

Nyt meni kuppi nurin kaupustelijoiden kanssa. Yritin etsiä kylttiä portille, mutta eivät ole varsinaisia kaunistuksia. Oletteko löytäneet jostain kivan neutraalin yksilön? Toinen vaihtoehto on laittaa tarra ovelle, mutta mieluummin toki säästäisin heiltä koko ovelle kävelyn vaivan.

Ymmärrän täysin, että myyjät tekevät vain työtään ja heidät on huonoon käytökseensä ohjeistettu. Siksi en haluaisi vastata töykeydellä. Mutta itse en jaksa enää käydä minkäänlaista keskustelua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa ovea ja lukitse portti munalukolla.

Tai sitten tee kyltti ite, ihan vaan kirjoitat paperille ja laminoit tai päällystät kontaktimuovilla. Tällainen itsetehty lappu kestää säätä yllättävän kauan.

Voit myös tehdä itse kestävämmän kyltin maalaamaalla tekstin laudanpalalle.

Vierailija
2/3 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lukita porttia kuitenkaan. Kyllä meille ovat tervetulleita niin tuttavat, lasten kaverit kuin virpojatkin, vaikka portin on koirien takia oltava kiinni. Toisaalta myös partiokalenterin saisi mielellään tulla myymään, mutta mieluummin jätän ostamatta kuin siedän näitä hälytysjärjestelmäkauppiaita, jotka osaavat kertoa, miten juuri tälle alueelle on taas paljon tilauksia (kummasti aina?), että tullaan teillekin vähän juttelemaan aiheesta keskiviikkona joko kuudelta tai seiskalta, kumpi sopii paremmin.

En myöskään halua mitään askarrellun näköistä lappusta, miltä oma tekeleeni väistämättä näyttäisi. Ehkä kuitenkin päädyn laittamaan valmiin tarran vasta ovelle, kunnes löydän jonkun silmää miellyttävän kyltin. Se ei toisaalta estä kauppaamista näin kesäaikaan pihalla, missä usein ollaan. Jos estää muutenkaan, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin portille tarran. Ei se kaunis ole, mutta näyttää toimivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä