Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri.
Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri. Mitä mieltä?
Kommentit (1219)
– Kuvitelkaapa muuten kokoomus pääministeripuolueeksi nykyjohdollaan, Rydman tylytti tammikuussa blogissaan ilmoittaessaan eroavansa kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetäänkö Rydman rauhaan kun hänet on todettu syyttömäksi eikä todellakaan nostettu syytettä häntä vastaan mistään.
No ei ehkä tehnyt mitään syytteeseen riittävää, mutta jos oman lapsen kohdalle vastaava osuisi niin en taitaisi vastata teoistani.
Mieti jos olisi sun poika? Mitä sitten sanoisit?
Olen opettanut monille, että moniin asioihin saa vasta sitten rehellisen oman kannan, kun siirrät sen itseesi ja/ tai läheiseesi. Se on avannut mielenkiintoisia näkökulmia.Rydman ei ole poika vaan aikuinen mies. Sehän tässä juuri onkin ongelmana.
Eihä tuo ole vastaus kysymykseen. Miten kutsut aikuisiksi kasvaneita poikiasi?
Minun miehiksi? Nyt olet nolo .
Uudistanut kysymyksen. Miten sitten kun sun aikuinen poikiasi on tehnyt samoin, kun Rydman? Hän on syyllinen lopun ikäänsä vaikka ei syytettä? Vai mitä?
Ei aikuinen voi olla poika vaikka Wille niin luuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetäänkö Rydman rauhaan kun hänet on todettu syyttömäksi eikä todellakaan nostettu syytettä häntä vastaan mistään.
No ei ehkä tehnyt mitään syytteeseen riittävää, mutta jos oman lapsen kohdalle vastaava osuisi niin en taitaisi vastata teoistani.
Olen opettanut monille, että moniin asioihin saa vasta sitten rehellisen oman kannan, kun siirrät sen itseesi ja/ tai läheiseesi. Se on avannut mielenkiintoisia näkökulmia.Rydman ei ole poika vaan aikuinen mies. Sehän tässä juuri onkin ongelmana.
Olet vain kateellinen Willen seksuaalisesta vetovoimasta myös nuorten keskuudessa.
Taas yksi, jonka mielestä pikkutyttöjen groomaaminen auktoriteettiasemassa on ihan ok?
Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eiks vaan?
Uskallan väittää, että Rydmanista sukeutuu yksi hallituksen parhaimmista ministereistä!
Vierailija kirjoitti:
Junnilaa ei myöskään oltu tuomittu rikoksesta eikä nostettu syytteitä häntä vastaan. se ettei ole rikosrekisteriä ei tarkoita, että ihminen on oikeutettu ministerin ammattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kateellinen Willen seksuaalisesta vetovoimasta myös nuorten keskuudessa.
Kaikkihan metrin mittasen menninkäisen vetovoimasta kateellisia ovat :D
736: Voi olla, mutta Orpo ja Mykkänen eivät tunnetusti Rydestä pidä. Savustivat ulos kokoomuksesta...
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä mitä tapahtuu ulkomaankaupalle, kun Norjassa asti kirjoitellaan isoin kirjaimin Lindtmanista. Ei auta vaikka Suomen media yrittää toppuutella. Tämä menee viraalisemmaksi kuin Cha Cha Cha, mutta Lindtmanilla asuna kommandopipo
Jaa. Eikö sen nimi ollutkaan Rydman vaan Lindtman? Kaikkiko mediat ovat sen nimen nyt väärin kirjoittaneet?
Nyt voisi joku noita lehtiä vähän oikaista, ettei ihan väärä käsitys jäisi meidän uudesta ministeristä.
Minua kiinnostaisi tietää, että miksi persut provosoi oman hallituksensa hallituskumppania? Kostaa "omilleen". Tuossa touhussa ei ole päätä eikä häntää.
Persut halusivat hallitukseen ja nyt sabotoivat saman hallituksen toimintaa.
Ja sitten valittaa siitä, kun itse sabotoivat omaa juttuaan.
Eikö persut vaan kykene yhteistyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihä tuo ole vastaus kysymykseen. Miten kutsut aikuisiksi kasvaneita poikiasi?
Minun miehiksi? Nyt olet nolo .
Uudistanut kysymyksen. Miten sitten kun sun aikuinen poikiasi on tehnyt samoin, kun Rydman? Hän on syyllinen lopun ikäänsä vaikka ei syytettä? Vai mitä?
Häpeisin silmät päästäni ja miettison, mikä kasvatuksessa meni pieleen. Kehottaisin myös hakeutumaan hoitoon taipumustensa takia.
Vierailija kirjoitti:
– Kuvitelkaapa muuten kokoomus pääministeripuolueeksi nykyjohdollaan, Rydman tylytti tammikuussa blogissaan ilmoittaessaan eroavansa kokoomuksesta.
Eikä?!?! 😲😂😂🤣
On meidän hallituksella hauskat pienet kahvikekkerit keskenään, on totta vie. 😆
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, että miksi persut provosoi oman hallituksensa hallituskumppania? Kostaa "omilleen". Tuossa touhussa ei ole päätä eikä häntää.
Ei ne oikeasti mihinkään hallitusvastuuseen halunneet. Tarkoitus on tulla potkituksi ulos ja uhriutua, jonka jälkeen voivat jatkaa oppositiossa rähinöintiä ja kasvattaa kannatusta ilman, että joutuisivat harjoittamaan kannatusta syövää leikkauspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli viimeinen niitti sille, että persut ei tässä hallituksessa kauaa heilu. He siis ihan tietoisesti provosoivat näillä nimityksillä hallituskumppaneitaan, nimittämällä mitä ristiriitaisempia ja äärioikeistolaisempia kansanedustajiaan ministereiksi. Ihan jokainen persujen ministeri edustaa persujen äärioikeaa laitaa ja Bätmännin nimitys oli vain piste iin päälle.
Tämä on siis täysin tietoista toimintaa persuilta jonka päämääränä on päästä hallitusdvastuusta eroon, eli häipyä tästä hallituksesta mahdollimman äkkiä ovet paukkuen ja maksimaalisesti uhriutuen, ennen kuin vastuu alkaa romahduttamaan kannatusta.
Tietenkin se hallituksesta lähtö pitää saada näyttämään siltä, että heitä taas kerran sorsitaan, että pääsevät maksimaalisesti uhriutumaan, koska juuri uhriutuminen on äärioikeistolaisen politiikan kulmakivi ja sillä saa paljon sympatiaääniä "sorretulta kansalta".
Juuri tästä on kyse tässä näytelmässä.
Kylmän suunnitelmallista toimintaa Purralta.
Edelleen, jännää että SDP:n puoluetoimistolla osataan lukea Purran ajatuksia.
Ja sitten tuutataan sitä samaa viestiä kaikkialle. Sitä on vain kyllästyttävää lukea.
Riudu persu harhoissasi. Puolueesi on ihan itse tämän sekoilun aikaiseksi saanut, siitä on ihan turha muita syytellä, vaikka se teille niin ominaista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut monille, että moniin asioihin saa vasta sitten rehellisen oman kannan, kun siirrät sen itseesi ja/ tai läheiseesi. Se on avannut mielenkiintoisia näkökulmia.
Mitäs sanoisit, jos se Willeä koululehteen haastatellut 14-vuotias tyttö, jonka Wille vei lounaalle Kämpiin, jutteli tuhmia ja yritti vongata jatkoille kotiinsa, olisi SUN TYTTÖ???? Mitä sitten sanoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt , kun ymmärrät mitä haen? Jos Rydman olisi sinun aikuinen poikasi, miten sitten sanoisit tai täysin samassa tilanteessa olisi sinun oma aikuinen poikasi? Jokainen osaa kuvitella tilanteen!
Onko hän pahis ikuisesti vaikka syytettä ei ole nostettu? Vai olisitko sitä mieltä, että oppia ikä kaikki ja eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Purra haluaa pääministeriksi. Voisi epäilemättä saman tien ottaa sisäministerin, ulkoministerin, oikeusministerin ja valtiovarainministerin tehtävät siihen päälle, noin ihan vaan huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt , kun ymmärrät mitä haen? Jos Rydman olisi sinun aikuinen poikasi, miten sitten sanoisit tai täysin samassa tilanteessa olisi sinun oma aikuinen poikasi? Jokainen osaa kuvitella tilanteen!
Onko hän pahis ikuisesti vaikka syytettä ei ole nostettu? Vai olisitko sitä mieltä, että oppia ikä kaikki ja eteenpäin?
Mitä se tytär, siis Rydmanin sisko, sanoisi tuossa kuvitteellisessa tilanteessa?
Ahdistelusyytökset näyttävät hyviltä CV:ssä. Toivottavasti myös pätevöittää ministerin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeasti mihinkään hallitusvastuuseen halunneet. Tarkoitus on tulla potkituksi ulos ja uhriutua, jonka jälkeen voivat jatkaa oppositiossa rähinöintiä ja kasvattaa kannatusta ilman, että joutuisivat harjoittamaan kannatusta syövää leikkauspolitiikkaa.
Persut taitaa olla ainoa puolue joka ei kasvata suosiota edes oppositiossa. Ei ne nyt kuitenkaan yli 50 % saisi äänistä 😁 Kukaan ei lähde tälläisen katastrofin jälkeen niiden kanssa samaan hallitukseen.
Rakkauden ihme saattaa kohdata hyvinkin eri-ikäisen parin, mutta kun lempi leiskahtaa se on oksat pois!