Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri.
Wille Rydman on uusi elinkeinoministeri. Mitä mieltä?
Kommentit (1219)
Vierailija kirjoitti:
Olen persuäänestäjä, mutta ihmettelen
miksi pitänyt valita tollanen varhaisteinejä jahtaava kokkare2. 0. Eihän tässä enää ole mitään järkeä, olisi löytynyt parempiakin kuin tää creepy setä sinne.No, syytän niitä jotka alottivat persujen päänakohkojen metsästyksen, ootte varmaan nyt tyytyväisiä? 🤦🏻
Toki persulle tyypillisesti syytät muita. Miltä näyttää ihan siellä omassa pesässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purralta ja kumppaneilta pitäisi kysyä yksinkertainen kysymys: Onko hyväksyttävää että 26-vuotias mies seurustelee 17-vuotiaan tytön kanssa? Laillista kenties, mutta HYVÄKSYTTÄVÄÄ? Tämä on siis asia, jonka Rydman on ITSE kertonut, joten sitä ei voi kiistää vedoten median ajojahtiin tai muuhun vastaavaan. Tähän vaan suora vastaus, kyllä vai ei.
Mitä helv? Tottakai nyt 17v tyttö saa ihan itse päättää kenen kanssa seurustelee. Järkyttävää että moista edes kyseenalaistetaan.
Tietysti 17-vuotias saa itse päättää, kenen kanssa seurustelee. Kyse onkin siitä, mitä se toinen osapuoli tavoittelee ja millaisilla keinoilla. Suuri ikäero on ok, kun kyse on vähän vanhemmista ihmisistä, mutta jos toinen osapuoli on alaikäinen, aika pienikin ikäero voi olla liikaa.
Käytän itseäni esimerkkinä. Kun minä täytin 18, tuleva vaimoni oli vielä 13-vuotias. Jos meillä olisi silloin ollut suhde, se olisi ollut täysin moraaliton. Mutta mepä tapasimme vasta, kun tuleva vaimo oli 25 ja minä olin 30 eli olimme molemmat täysi-ikäisiä ihmisiä.
Minä tiedän montakin joissa tyttö oli vasta 14- 15v ja ei ollut mitään outoa. Poika oli noissa vanhempi ja kenenkään vanhemmat eivät kieltäneet.
Tavallisia kunnollisia perheitä joissa vanhemmat kävivät työssä. Yksi pari eteni naimisiin kun tyttö oli 16v ja ovat edelleen naimisissa ja eläkkeellä nyt.
Yyh. Epämiellyttävä jo ulkonäöltään...
Kokkareinen namusetä.
En tykkää.
Eihän toi tiedä tavallisen pienituloisen ihmisen elämästä yhtään mitään tai ylipäätä tavallisen.. .
Ja äänestin persua, mutta en pidä kaikista persuista, tää on yksi niistä ja tynkkynen toinen. Saisivat lähteä litomaan minne aurinko ei paista.
Orpolla on vitsit vähissä kun persun vie 6-0. Ei ole muuta hallitusvaihtoehtoa kokoomukselle. Se on uudet vaalit jos tämä kaatuu.
Hah! Purra nöyryytti kökkökokkareiden Niinistöä ja Orpoa! Purrassa on enemmän munaa kuin kaikissa kokoomusnyhveröissä yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän hallituksen kaataminen RKP:n vastuulle vai osaako Orpo viheltää peliä poikki?
Kenen tahansa järjellä asioita seuraavan pitäisi ymmärtää, että tämä oli nyt tässä. Näillä nimillä, menneisyydellä ja henkilösuhteilla ei kannata edes yrittää.
Juuri mietin tuota, että onko seuraava liike, että RKP vetäytyy.
Heiltähän on jo eronnut puolueesta porukkaa tämän hallituskokoonpanon vuoksi.
Ihanaa jos näin kävisi! Se olisi RKP:n loppu.
Vierailija kirjoitti:
Will on nuorison suosikki. Erityisesti koomusnuorten tyttöjen palvonnan kohde!
Niin, jos joku on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi, se on ollut Wille. Häirintä tosin ei ole häntä häirinnyt vaan pikemminkin mairitellut.
Jokohan Niinistö on kilauttanut Orpolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut oikeasti trollaavat.
Tavallaan tätä on ihan hauska seurata, kun Orpo, Mykkänen ja Rydman pitävät valtioneuvoston kokousta.
Rkp inhoaa puhemiestä ja persuja, kd seksuaalivähemmistöjä ja liberaaleja, persut tiedettä ja mediaa, kokoomus oppositiota, työttömiä JA palkansaajia, persut kaikkia, kokoomus Rydmania, Hallis halveksii eduskuntaa, media äärioikeistoa, persut toimittajia, tutkijat ja pressa nasseja, oppositio hallitusta, kaikki inhoavat somea...
Hyvin vedetty neuvottelut eilen Petsku- -olet täysin lapanen, Sinua pilkataan.
SuperSanu Come Back - näytä meille, mitä on selkeä, määrätietoinen arvojohtaminen ja miten rakennetaan maabrändiä johtamalla.
Kuka hyötyy tästä pelleilystä? Ainakin naapurin isäntä.
Niinpä.
Viime hallituskaudella vihervasemmistolainen hallitus toteutti määrätietoista, arvopohjaista, linjaa Venjää kohtaan ja hakeutui määrätietoisesti Naton jäseneksi.
Nyt on äärioikeistopopulistinen puolue hallituksessa, jonka kannattajat ovat erikoistuneet epävakauden luomiseen. Tod.näk. persuissa on paljonkin venäjämielisiä. Ainakin historiaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ruotsi sujuu, koska ruotsinkielisestä perheestä.
Onhan kuitenkin lupautunut poistamaan pakkoruotsin, onhan?
Mitä positiivista Persut ovat Suomelle tuloksellisesti tehneet?
Miksi vedetään tyttökohu kun se on tutkittu ja tutkittu, eikä tullut syytteitä?
Jotain järkeä nyt tarvii kansaltakin odottaa.
Asia on käsitelty. Piste.
Ei se muuksi muutu. Ps hyväksyi Rydmanin jäseneksi ja ehdokkaaksi juuri siksi, kun syytteet kaatuivat.
Haluatteko itselle jonkun leiman loppuiäksi vaikka poliisi on todennut ettei aihetta syytteeseen?
Tai jos teidän kullanmuru poika/ tyttö on epäiltynä ja vapautetaan? Heidänkin kuuluu kuulla lopun ikää että on se ja se??? Niinkö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me persut emme välitä vihervassujen kitinöistä emmekä politisoituneen poliisin höpinöistä.
emmekä oikeuden tuomioista tuon taivaallista!
Poliittisista tuomioista ei pidäkään välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persuäänestäjä, mutta ihmettelen
miksi pitänyt valita tollanen varhaisteinejä jahtaava kokkare2. 0. Eihän tässä enää ole mitään järkeä, olisi löytynyt parempiakin kuin tää creepy setä sinne.No, syytän niitä jotka alottivat persujen päänakohkojen metsästyksen, ootte varmaan nyt tyytyväisiä? 🤦🏻
Toki persulle tyypillisesti syytät muita. Miltä näyttää ihan siellä omassa pesässä?
Syytän ihan ammattiuhriutuvien sateenkaariuskovaisten tapaan tässä nyt teitä itseänne, siitä että paremmat ministeriehdokkaat on laitettu sivuun. Nauttikaa nyt piilokokkareen hurmaavasta säteilystä oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purralta ja kumppaneilta pitäisi kysyä yksinkertainen kysymys: Onko hyväksyttävää että 26-vuotias mies seurustelee 17-vuotiaan tytön kanssa? Laillista kenties, mutta HYVÄKSYTTÄVÄÄ? Tämä on siis asia, jonka Rydman on ITSE kertonut, joten sitä ei voi kiistää vedoten median ajojahtiin tai muuhun vastaavaan. Tähän vaan suora vastaus, kyllä vai ei.
Mitä helv? Tottakai nyt 17v tyttö saa ihan itse päättää kenen kanssa seurustelee. Järkyttävää että moista edes kyseenalaistetaan.
Tietysti 17-vuotias saa itse päättää, kenen kanssa seurustelee. Kyse onkin siitä, mitä se toinen osapuoli tavoittelee ja millaisilla keinoilla. Suuri ikäero on ok, kun kyse on vähän vanhemmista ihmisistä, mutta jos toinen osapuoli on alaikäinen, aika pienikin ikäero voi olla liikaa.
Käytän itseäni esimerkkinä. Kun minä täytin 18, tuleva vaimoni oli vielä 13-vuotias. Jos meillä olisi silloin ollut suhde, se olisi ollut täysin moraaliton. Mutta mepä tapasimme vasta, kun tuleva vaimo oli 25 ja minä olin 30 eli olimme molemmat täysi-ikäisiä ihmisiä.
Ja kun minä olin 13, mieheni oli 25. Tutustuin häneen kuitenkin vasta parikymppisenä. Pohdittiin, onko ikäero liikaa, mutta ei se ole näinä vuosina haitannut. Jos olisin hänet 13-vuotiaana tavannut, olisi syttynyt vähintään sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun kuvittelit, että pohja on saavutettu.
Mikä pohja? Rydmanilla on sentään todisteita siitä ettei ole syyllistynyt mihinkään kun on tutkittu joka asia. Toisin kuin suurimmalla osalla demareita esim.
Vähän sama kuin sipilä voidaan julistaa ylivoimaisesti rehellisimmäksi suomen pääministeriksi koska tuon touhuja tutkittiin koko median toimesta 4 vuotta vuorokauden ympäri eikä löydetty kuin yksi pipo. Eikä sekään ole oikeasti ongelma mutta jostain median piti valittaa.
Jaa niinkun rehellinen mies kun kaikki koiruudet tökkäs jo perustuslakivaliokuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Näppärästi saatiin huomio pois Rantasesta, Merestä ja Taviosta. Halla-ahon epädemokraattinen perseily on jo unohtunut täysin.
Millähän demarit saisivat nyt huomion muualle natsivitsejä viljelleestä Lindtmanista...
Juuri mietin tuota, että onko seuraava liike, että RKP vetäytyy.
Heiltähän on jo eronnut puolueesta porukkaa tämän hallituskokoonpanon vuoksi.