Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!

Vierailija
05.07.2023 |

Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?

Kommentit (788)

Vierailija
101/788 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tosissaan. Viimeisimmät stoorit tuntuu melkein parodialta sen jälkeen kun luin täältä autossa syömisestä. Maustettuja maissikakkuja, proteiinivanukas eilen ja vielä illalla aikoi syödä proteiinirahkan.

Vierailija
102/788 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tosissaan. Viimeisimmät stoorit tuntuu melkein parodialta sen jälkeen kun luin täältä autossa syömisestä. Maustettuja maissikakkuja, proteiinivanukas eilen ja vielä illalla aikoi syödä proteiinirahkan.

Olen seurannut Instaa ja aikoinaan blogia. Nykyään jotenkin lähes fetissinomainen suhtautuminen ruokiin. "Mulla on mieltymys kylmään", eli pitää imeä Funlight-mehuja jäillä ja laittaa proteiinivanukkaan kulho jääkaappiin? Eikö tuollaista tehdä ehkä taaperolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissikakkuja ja proteiinia osti kaupasta taas.

Vierailija
104/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samassa etsi kuitenkin ketoon sopivia tortilla-aineita, öööh. Eiks noi maissikakut pilaa keton.

Vierailija
105/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö tosissaan kyttäät toisen ostoksia? On sulla aikaa.

Vierailija
106/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samassa etsi kuitenkin ketoon sopivia tortilla-aineita, öööh. Eiks noi maissikakut pilaa keton.

Ja elintarviketieteilijänä haluaa kuulemma maistaa kaikkia uusia tuotteita. Ööö .. en tiennyt, että maistelu kuuluu työnkuvaan. Kuulostaa tekosyyltä mässäillä.

Vierailija
107/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä  meillä superkyttä, kyttää muiden kyttäyksiä.

Vierailija
108/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kommentoinut ketjuun pari kertaa, ketju on monien ihmisten havainnoista. Olen käyttänyt Annan stooreihin ja kommentointiin korkeintaan vartin viikossa.

Vierailija
109/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kertoo ettei tuotekehittäjänä pelkää e-koodeja sun muuta epänormaalia ruoassa. Itse tunnen pari tuotekehittjää ja he eivät taas arkena tuollaista huttua söisi.

Jos jokaisessa asiassa on E-koodi, niin turhaa kai niitä pelkää. Monet E-koodit on ihan normaali asioita. Ruokasooda ym..

Ei ole. Aidossa ruoassa ei ole ainuttakaan e-koodia.

Ihan normaalissa ruoassa on paljon e-koodiaineita. Niitä ei vaan tarvitse erikseen ilmoittaa, riittää, että laittaa vaikka puolukka.

https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/puolukassakin_on_e_koodeja

Vierailija
110/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä ruokavalio

Vierailija
111/788 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut Instaa ja aikoinaan blogia. Nykyään jotenkin lähes fetissinomainen suhtautuminen ruokiin. "Mulla on mieltymys kylmään", eli pitää imeä Funlight-mehuja jäillä ja laittaa proteiinivanukkaan kulho jääkaappiin? Eikö tuollaista tehdä ehkä taaperolle?

Ruokafetissi 🤣😂😅

Vierailija
112/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja elintarviketieteilijänä haluaa kuulemma maistaa kaikkia uusia tuotteita. Ööö .. en tiennyt, että maistelu kuuluu työnkuvaan. Kuulostaa tekosyyltä mässäillä.

Kolmenlaisia perunalastuja "maistettavaksi"???

"En itse syö sipsejä mutta mulla oli sipsijoulukalenteri" Itsepetoksen mestari?

Vierailija
113/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmenlaisia perunalastuja "maistettavaksi"???

"En itse syö sipsejä mutta mulla oli sipsijoulukalenteri" Itsepetoksen mestari?

Lapsille ja miehelle vain...

Vierailija
114/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tortilloja ja bubble tea.

Etsii ystäviä tyhjään lauantaipäivään. Jotenkin tulee olo, että tuo ketjun alussa ollut "vertaistukiryhmä" olisi ollut Annan itsensä tueksi, mutta muut vain maksaisivat hänelle "ystävyydestä".

Vierailija
115/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvannut itseään myös syömässä. Kyllä joku feeder-fetisisti saisi hyvän kumppanin hänestä .

Vierailija
116/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen sitten pitäisi syödä?

Vierailija
117/788 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo tulee viimeisimmistä stooreista. Syö ja shoppailee yksinäisyyteen.

Vierailija
118/788 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen olo tulee viimeisimmistä stooreista. Syö ja shoppailee yksinäisyyteen.

Osuit oikeaan! Kertoo tänään tyhjyyden tunteesta kun laihdutusprojekti on jo niin pitkällä ja tarvitsee uusia projekteja. Lasten harrastuksia lähes joka päivä ja suurperheen hälinä ympärillä ja silti tyhjyys?

Vierailija
119/788 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi Patrik Borgin 10 viikkoa kestävä kurssi maksaa alle 200€. Patrikin ansioluettelo, oma ulkomuoto ja kokemus vakuuttaa hieman enemmän.

"Patrik Borg, monivuotinen lihavuustutkija ja monivuotinen Suomen Lihavuustutkijat ry:n puheenjohtaja.

Olen ollut päätoimittamassa Duodecimin kirjaa Lihavuuden hoidosta ja minulla on yli 10 vuoden kokemus työstä Syömishäiriökeskuksessa jossa olen oppinut ratkaisemaan syömisen solmujen vaikeatkin tilanteet.

Olen ollut luomassa painonhallinnan konseptia joka sai Maailman terveysjärjestö WHO:n terveyspalkinnon.

Minulla on myös urheiluravitsemustausta (Suomen Olympiakomitean ex- asiantuntija, nyt Urheiluravitsemusasiantuntijat ry:n puheenjohtaja), olen tuonut oppia miten liikunta nivoutuu painonhallintaan.

Olen tehnyt vastaanottotyötä koko ikäni ja vieläpä kaikkein haastavimmissa kohderyhmissä joten ratkaisuja löytyy aina.

Ravitsemusasiantuntija

Lihavuustutkija

Suomen Lihavuustutkijat ry puheenjohtaja 2014-2020

Vastaanottotausta mm: Helsingin Urheilulaakariasema 2006-2017, Syomishairiokeskus 2005- 2017, Felicitas lapsettomuusklinikka, Laakarikeskus Aava."

Vierailija
120/788 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväänä maissikakkuja ja proteiinivanukas 🤣