Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!
Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertailun vuoksi Patrik Borgin 10 viikkoa kestävä kurssi maksaa alle 200€. Patrikin ansioluettelo, oma ulkomuoto ja kokemus vakuuttaa hieman enemmän.
"Patrik Borg, monivuotinen lihavuustutkija ja monivuotinen Suomen Lihavuustutkijat ry:n puheenjohtaja.
Olen ollut päätoimittamassa Duodecimin kirjaa Lihavuuden hoidosta ja minulla on yli 10 vuoden kokemus työstä Syömishäiriökeskuksessa jossa olen oppinut ratkaisemaan syömisen solmujen vaikeatkin tilanteet.
Olen ollut luomassa painonhallinnan konseptia joka sai Maailman terveysjärjestö WHO:n terveyspalkinnon.
Minulla on myös urheiluravitsemustausta (Suomen Olympiakomitean ex- asiantuntija, nyt Urheiluravitsemusasiantuntijat ry:n puheenjohtaja), olen tuonut oppia miten liikunta nivoutuu painonhallintaan.
Olen tehnyt vastaanottotyötä koko ikäni ja vieläpä kaikkein haastavimmissa kohderyhmissä joten ratkaisuja löytyy aina.
Ravitsemusasiantuntija
Lihavuustutkija
Suomen Lihavuustutkijat ry puheenjohtaja 2014-2020
Vastaanottotausta mm: Helsingin Urheilulaakariasema 2006-2017, Syomishairiokeskus 2005- 2017, Felicitas lapsettomuusklinikka, Laakarikeskus Aava."Anna pyytää kaksinkertaista hintaa ilman sisältöä.
Millä meriiteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vertailun vuoksi Patrik Borgin 10 viikkoa kestävä kurssi maksaa alle 200€. Patrikin ansioluettelo, oma ulkomuoto ja kokemus vakuuttaa hieman enemmän.
"Patrik Borg, monivuotinen lihavuustutkija ja monivuotinen Suomen Lihavuustutkijat ry:n puheenjohtaja.
Olen ollut päätoimittamassa Duodecimin kirjaa Lihavuuden hoidosta ja minulla on yli 10 vuoden kokemus työstä Syömishäiriökeskuksessa jossa olen oppinut ratkaisemaan syömisen solmujen vaikeatkin tilanteet.
Olen ollut luomassa painonhallinnan konseptia joka sai Maailman terveysjärjestö WHO:n terveyspalkinnon.
Minulla on myös urheiluravitsemustausta (Suomen Olympiakomitean ex- asiantuntija, nyt Urheiluravitsemusasiantuntijat ry:n puheenjohtaja), olen tuonut oppia miten liikunta nivoutuu painonhallintaan.
Olen tehnyt vastaanottotyötä koko ikäni ja vieläpä kaikkein haastavimmissa kohderyhmissä joten ratkaisuja löytyy aina.
Ravitsemusasiantuntija
Lihavuustutkija
Suomen Lihavuustutkijat ry puheenjohtaja 2014-2020
Vastaanottotausta mm: Helsingin Urheilulaakariasema 2006-2017, Syomishairiokeskus 2005- 2017, Felicitas lapsettomuusklinikka, Laakarikeskus Aava."
Mikä kurssi tämä on? Voisin ilmoittautua mukaan.
Monna myy 6 viikon valmennusta hintaan 79€, tarkoushinta 59€. Monna on PT ja kurssilta saa muutakin kuin vertaistukea lihavana olemiseen.
monnapursiainen III July Melody
SUURIN MUUTOS
Suurin Muutos on kuuden viikon verkkovalmennus, joka on suunnattu elämäntapamuutokseen. Me annamme sinulle ohjeet ja neuvot
joiden avulla olet energisempi, voit hyvin
ja halutessasi painosi putoaa ilman
kitudieettejä tai kymmeniä purkkeja
lisäravinteita.
Valmennuksen aikana opit syömään terveellisesti ja monipuolisesti sekä
liikkumaan riittävästi ja järkevästi. Me annamme sinulle avaimet PYSYVÄÄN
painonpudotukseen.
Haluatko luoda sinulle toimivat terveelliset elämäntavat?
Haluatko päästä irti vanhoista uskomuksista painonhallintaan liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Sillä rahalla saa 6 tuntia vertaistukea rypeä itsesäälissä tai vuoden lipun salille
Ylipainoisen ei missään tapauksessa kannata heti rynniä salille, vaan ensiksi painoa pitää tiputtaa ruokavalion avulla. Toki jos ylimääräistä painoa ei paljoa ole, niin sitten salille voikin suunnistaa heti. Ohjeita kannattaa kuitenkin ehdottomasti lukea. Muuten menee herkästi vituiksi.
Ja lentomatkustelu ei huoleta yhtään, lukuisia lomamatkoja lentäen ulkomaille vuodessa. Luulisi kiinnostavan ilmastonmuutos kun on kasvavia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tosissaan. Viimeisimmät stoorit tuntuu melkein parodialta sen jälkeen kun luin täältä autossa syömisestä. Maustettuja maissikakkuja, proteiinivanukas eilen ja vielä illalla aikoi syödä proteiinirahkan.
Olen seurannut Instaa ja aikoinaan blogia. Nykyään jotenkin lähes fetissinomainen suhtautuminen ruokiin. "Mulla on mieltymys kylmään", eli pitää imeä Funlight-mehuja jäillä ja laittaa proteiinivanukkaan kulho jääkaappiin? Eikö tuollaista tehdä ehkä taaperolle?
Kuulin nyt ekaa kertaa elämässäni aikuisen iltapullosta 😂 Funlight-mehua pillipulloon ja yöpöydälle siemailtavaksi?!?? Oikeasti?!?!
Vierailija kirjoitti:
Ja lentomatkustelu ei huoleta yhtään, lukuisia lomamatkoja lentäen ulkomaille vuodessa. Luulisi kiinnostavan ilmastonmuutos kun on kasvavia lapsia.
Viime vuonna saivat sponsoroidun risteilyn jouluksi. Oli laittanut lapsensakin mainostamaan laivaa instassa ja YouTubessa.
Sinne menee herkkurahat eli laihdut. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tosissaan. Viimeisimmät stoorit tuntuu melkein parodialta sen jälkeen kun luin täältä autossa syömisestä. Maustettuja maissikakkuja, proteiinivanukas eilen ja vielä illalla aikoi syödä proteiinirahkan.
Olen seurannut Instaa ja aikoinaan blogia. Nykyään jotenkin lähes fetissinomainen suhtautuminen ruokiin. "Mulla on mieltymys kylmään", eli pitää imeä Funlight-mehuja jäillä ja laittaa proteiinivanukkaan kulho jääkaappiin? Eikö tuollaista tehdä ehkä taaperolle?
Kuulin nyt ekaa kertaa elämässäni aikuisen iltapullosta 😂 Funlight-mehua pillipulloon ja yöpöydälle siemailtavaksi?!?? Oikeasti?!?!
Luulisi että alkaa suussa maistua pahalle ja hengitys haisemaan yöllä jos hampaiden pesun jälkeen vielä juo iltamehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että alkaa suussa maistua pahalle ja hengitys haisemaan yöllä jos hampaiden pesun jälkeen vielä juo iltamehuja.
Mun kaveri sai hammaslääkäriltä noottia myös makeuttamattoman yrttiteen juomisesta illalla.
Pahalta kuulostaa kun 5 lapsen äitinä elämä on liian tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Monna myy 6 viikon valmennusta hintaan 79€, tarkoushinta 59€. Monna on PT ja kurssilta saa muutakin kuin vertaistukea lihavana olemiseen.
monnapursiainen III July Melody
SUURIN MUUTOS
Suurin Muutos on kuuden viikon verkkovalmennus, joka on suunnattu elämäntapamuutokseen. Me annamme sinulle ohjeet ja neuvot
joiden avulla olet energisempi, voit hyvin
ja halutessasi painosi putoaa ilman
kitudieettejä tai kymmeniä purkkeja
lisäravinteita.
Valmennuksen aikana opit syömään terveellisesti ja monipuolisesti sekä
liikkumaan riittävästi ja järkevästi. Me annamme sinulle avaimet PYSYVÄÄN
painonpudotukseen.
Haluatko luoda sinulle toimivat terveelliset elämäntavat?
Haluatko päästä irti vanhoista uskomuksista painonhallintaan liittyen?
Monnako täällä mainostaa?
En ole kovin perehtynyt lihavuusleikkaukseen mutta sen verran olen lukenut, että sen seuraukset eivät ole mikään läpihuutojuttu. Syömiset pientä pipertämistä ja ihan oikeasti ravintoaineiden saantia pitää varmistella.
Jos on vahva addiktio syömiseen, tulee siirtoaddiktioita. Monilla varmaan addiktion kohteena pysyy edelleen ruoka, joka täyttää mieltä vaikkei vatsaa enää oikein voi täyttääkään. Painajaismainen tilanne minusta: koko ajan olisi tarve, tarve, tarve ... johonkin, kun se pää ei oikein pärjää tyynnyttelyä.
Kaikki voi jäädä pyörimään kummien ruoan palasten ja Funlight-yömehun ympärille.
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin perehtynyt lihavuusleikkaukseen mutta sen verran olen lukenut, että sen seuraukset eivät ole mikään läpihuutojuttu. Syömiset pientä pipertämistä ja ihan oikeasti ravintoaineiden saantia pitää varmistella.
Jos on vahva addiktio syömiseen, tulee siirtoaddiktioita. Monilla varmaan addiktion kohteena pysyy edelleen ruoka, joka täyttää mieltä vaikkei vatsaa enää oikein voi täyttääkään. Painajaismainen tilanne minusta: koko ajan olisi tarve, tarve, tarve ... johonkin, kun se pää ei oikein pärjää tyynnyttelyä.
Kaikki voi jäädä pyörimään kummien ruoan palasten ja Funlight-yömehun ympärille.
Tuntuu jääneen pyörimään 😢
Vierailija kirjoitti:
Maissikakuista ei kyllä juuri ravintoaineita saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vahva addiktio syömiseen, tulee siirtoaddiktioita. Monilla varmaan addiktion kohteena pysyy edelleen ruoka, joka täyttää mieltä vaikkei vatsaa enää oikein voi täyttääkään. Painajaismainen tilanne minusta: koko ajan olisi tarve, tarve, tarve ... johonkin, kun se pää ei oikein pärjää ilman tyynnyttelyä. (edit 11.9.)
Maissikakuista ei kyllä juuri ravintoaineita saa!
No ei todellakaan. Mutta onko pikku puputtaminen koko ajan vihje juuri siitä, että ruoka on koko ajan mielessä? Eli ruoka-addiktiosta, jota ei ole lainkaan ratkaistu. Ei sillä, että sen ratkaiseminen olisi helppoa.
Toivon kuitenkin, että kukaan ruokariippuvuutta poteva ja muutoshaluinen ei maksaisi jostain ei-ammattilaisen verkkokurssista noin paljon kuin Anna vaatii. Älytöntä, miten ylipainolla rahastetaan.
Anna pyytää kaksinkertaista hintaa ilman sisältöä.