Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!
Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?
Kommentit (788)
Mistä hän on saanut päähänsä, että saa liian vähän proteiinia? Liika proteiinikin muuttuu rasvakudokseksi.
Sehän tuossa on, kun sen laihdutuslääkkeen saa kuukaudessa halvemmalla ilman KELA korvausta. Reseptihän järjestyy, kunhan lääkkeestä ei olisi pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kertoo ettei tuotekehittäjänä pelkää e-koodeja sun muuta epänormaalia ruoassa. Itse tunnen pari tuotekehittjää ja he eivät taas arkena tuollaista huttua söisi.
Jos jokaisessa asiassa on E-koodi, niin turhaa kai niitä pelkää. Monet E-koodit on ihan normaali asioita. Ruokasooda ym..
Ravintosisältö
RAVINTOSISÄLTÖ (100 G:SSA)
Energia kJ
304 kJ
Energia kcal
72 kcal
Rasva
1,5 g
josta tyydyttynyttä
0,9 g
Hiilihydraatit
4,6 g
josta sokereita
4,4 g
Proteiini
10 g
Suola
0,17 g
KOOSTUMUSTIEDOT (100 G:SSA)
Lisätty sokeria
0 %
Rasvapitoisuus
1,5 %
VITAMIINIT (100 G:SSA)
D-Vitamiinia
2,0 g (40 %*)
KIVENNÄISAINEET (100 G:SSA)
Kalsiumia
280 mg (35 %*)
ALLERGIOITA JA INTOLERANSSEJA AIHEUTTAVAT AINEET
Maito ja maitotuotteet
TUOTE SISÄLTÄÄ
eläinperäisiä lisäaineita
vaniljaa/vanilliinia
* Osuus päivän saantisuosituksesta.
Tuotetiedot
AINESOSAT
maito*, maitoproteiini*, stabilointiaine (karrageeni), makeutusaineet (asesulfaami K, sukraloosi), aromit, suola, väri (karmiinit), D-vitamiini.
Vierailija kirjoitti:
Ravintosisältö
RAVINTOSISÄLTÖ (100 G:SSA)
Energia kJ
304 kJ
Energia kcal
72 kcal
Rasva
1,5 g
josta tyydyttynyttä
0,9 g
Hiilihydraatit
4,6 g
josta sokereita
4,4 g
Proteiini
10 g
Suola
0,17 g
KOOSTUMUSTIEDOT (100 G:SSA)
Lisätty sokeria
0 %
Rasvapitoisuus
1,5 %
VITAMIINIT (100 G:SSA)
D-Vitamiinia
2,0 g (40 %*)
KIVENNÄISAINEET (100 G:SSA)
Kalsiumia
280 mg (35 %*)
ALLERGIOITA JA INTOLERANSSEJA AIHEUTTAVAT AINEET
Maito ja maitotuotteetTUOTE SISÄLTÄÄ
eläinperäisiä lisäaineita
vaniljaa/vanilliinia* Osuus päivän saantisuosituksesta.
Tuotetiedot
AINESOSAT
maito*, maitoproteiini*, stabilointiaine (karrageeni), makeutusaineet (asesulfaami K, sukraloosi), aromit, suola, väri (karmiinit), D-vitamiini.
Mielipiteitä tästä?
Ei tokikaan kaikki E-koodit oo huttua mutta hän yhdisti tämän lauseen protskupatukoihin sun muihin ravintovalmisteisiin, joissa ne e-koodit ei oo pelkkää ruokasoodaa, vaan makeutusaineita, palmuöljyjä yms. Itse miellän proteiinipatukat ennemmin karkin korvikkeeksi kuin proteiinituotteeksi.
Osaisiko joku valottaa miten se case meni, kun tää Anna alkoi arvostelemaan sitä Monnan muromainosta?
En itse ehtinyt lukemaan ja kaikki siihen liittyvä keskustelu on ilmeisesti poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku valottaa miten se case meni, kun tää Anna alkoi arvostelemaan sitä Monnan muromainosta?
En itse ehtinyt lukemaan ja kaikki siihen liittyvä keskustelu on ilmeisesti poistettu?
Anna ei nähnyt siinä kunnollista aamupalaa, olisi mieluummin vaihtanut suklaamurot (yhteistyö tässä postauksessa) kauramuroihin ja croissantin korvannut täysjyväleivällä.
Jos Monnaa on seurannut niin varmasti ymmärtää ettei heidän aamupalapöytänsä näytä joka päivä sellaiselle, mikä taas on hassua että ystäväksi oletettu menee moralisoimaan sitä mainosta. Ehkä Anna on kieltänyt lapsiltaan nykyisin vastaavat murot, hassua kuitenkin että heidän avokeittiönsä hyllyllä vastaavan muropaketin bongasin storyssa.
Tietääkö kukaan, että miten kävi Annan ja Monnan ystävyyden?
Ymmärsin, että näennäisesti olivat kai asian sopineet, mutta
Monna ehkä järkevänä ihmisenä on huomannut, että A:lla noussu vähän kusi päähän terveysintoilunsa kanssa.
Tänään autossa: karjalanpiirakka ja proteiinijuoma.
Miksi tuo on parempaa kuin suklaamurot?
Vierailija kirjoitti:
Tänään autossa: karjalanpiirakka ja proteiinijuoma.
Miksi tuo on parempaa kuin suklaamurot?
Paljonko hän laihtuisi, jos lopettaisi autossa syömisen?
Vierailija kirjoitti:
Syökö muut äidit autossa?
En minä ainakaan ja on kyllä lasten kuljetuksia joka päivä kokopäivätyön lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö muut äidit autossa?
En minä ainakaan ja on kyllä lasten kuljetuksia joka päivä kokopäivätyön lisäksi.
En minäkään. Ja sitäpaitsi harrastan itse samaan aikaan kuin lapset enkä istu autossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tokikaan kaikki E-koodit oo huttua mutta hän yhdisti tämän lauseen protskupatukoihin sun muihin ravintovalmisteisiin, joissa ne e-koodit ei oo pelkkää ruokasoodaa, vaan makeutusaineita, palmuöljyjä yms. Itse miellän proteiinipatukat ennemmin karkin korvikkeeksi kuin proteiinituotteeksi.
Kyllä, joka kuvittelee niiden olevan joku terveystuote huijaa kyllä itseään, tai markkinamiehet ovat onnistuneet huijaamaan häntä. Herkuista on kyse vaikka niissä onkin proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kertoo ettei tuotekehittäjänä pelkää e-koodeja sun muuta epänormaalia ruoassa. Itse tunnen pari tuotekehittjää ja he eivät taas arkena tuollaista huttua söisi.
Don't get high on your own supply.
Tää selvästi uskoo sitä paskaa, mitä elintarviketieteessä opetetaan. Surullista.
Mulla on jokapäivä lasten harrastukskuljetuksia. Ja köytän ajan kuntoilemalla itsekin esim lenkki lapsen treenien aikana. Enkä todellakaan syö autossa. Koko ajan ei tarvitse syödä puputtaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokaisessa asiassa on E-koodi, niin turhaa kai niitä pelkää. Monet E-koodit on ihan normaali asioita. Ruokasooda ym..
Ei ole. Aidossa ruoassa ei ole ainuttakaan e-koodia.
Insta storyissa.