Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!

Vierailija
05.07.2023 |

Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?

Kommentit (788)

Vierailija
341/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi keskustella laudalla, niin saisi esim. kuvat kivasti kommentteihin mukaan.

Kerro tänne jos teet langan

aihevapaa/132292685#226727939

Lisää kuvia?

Vierailija
342/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soft Protein Bar Marshmallow Rocky Road

Cal

209

Rasva

9,7 g

Hh

17 g

Prot

17 g

Kohteessa 1 patukka (55 g) on 209 kaloria

Ravintosisältö

Annoskoko1 patukka (55 g)

Annosta kohti

Energiaa 209 kcal

Rasvaa 9,70g

Tyydyttyneitä rasvahappoja 4,70 g

Hiilihydraatit 17,00g

Sokereita 2,00g

Kuitua 3,9g

Proteiinia 17,00g

Suola 0,47g

Hyisss....tana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne akka keksinyt rahastaa kriisissä olevia läskejä.

En ikinä maksaisi 400e! Ehkä läskit puristaa aivoja, tyhmyys iskenyt?

Vierailija
344/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski olla läski?

Vierailija
345/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on leppoisia.

Vierailija
346/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soft Protein Bar Marshmallow Rocky Road

Cal

209

Rasva

9,7 g

Hh

17 g

Prot

17 g

Kohteessa 1 patukka (55 g) on 209 kaloria

Ravintosisältö

Annoskoko1 patukka (55 g)

Annosta kohti

Energiaa 209 kcal

Rasvaa 9,70g

Tyydyttyneitä rasvahappoja 4,70 g

Hiilihydraatit 17,00g

Sokereita 2,00g

Kuitua 3,9g

Proteiinia 17,00g

Suola 0,47g

Hyisss....tana!

Ihme sotkua :D

Jos tekisin salaatin rehuista ja kalasta, kaloreita olis saman verran mutta 10x terveellisempää kuin joku pötkö. Eikö tuollaiset ihmiset tee enää ollenkaan tavallista ruokaa?

Vierailija
347/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis juoko tämä jotain valmiita proteiinipirtelöitä ja syö riisikakkuja välipaloiksi?

Kyllä, päivässä 1-2 proteiinipirtelöä/-vanukasta ja ostaa kaksi kertaa viikossa popcornin makuisia maissikakkuja että kyllä niitäkin menee useampi päivässä.

Sen sijaan että söisi täysjyväkakkuja ilman "makua" vetää lisäaineilla pilattua matskua. Hiivauute esim on hemmetin epäterveellistä.

Vierailija
348/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään

Jotain itämaista riisiä ja uppopaistettua taikinaa

Proteiinipatukka

Popcornia ja karkkia

Massakausi on alkanut?

Vierailija
349/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oppunut uusia elämäntapoja. Vanhat ruokahimot odottelee ja kohta on sokka irti.

Vierailija
350/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kannattaisi äkkiä antaa muutama rahakas haastattelu painonpudotuksesta. Äkkiä, koska ei pysty pitämään painoa alhaalla kovin pitkään. Mutta tämä ei lehtiä kiinnosta, jos on myyvät ennen|jälkeen kuvat. Niinhän Rakel Lignellkin kirjoitti kirjoja ja naamalla myytiin ehkä vuoden ajan sporttilehtiä. Nyt voisi julkaista Raxun todelliset jälkeen-kuvat.

Vierailija
351/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi keskustella laudalla, niin saisi esim. kuvat kivasti kommentteihin mukaan.

Kerro tänne jos teet langan

aihevapaa/132292685#226727939

Lisää kuvia?

Laitappa!

Vierailija
352/788 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kannattaisi äkkiä antaa muutama rahakas haastattelu painonpudotuksesta. Äkkiä, koska ei pysty pitämään painoa alhaalla kovin pitkään. Mutta tämä ei lehtiä kiinnosta, jos on myyvät ennen|jälkeen kuvat. Niinhän Rakel Lignellkin kirjoitti kirjoja ja naamalla myytiin ehkä vuoden ajan sporttilehtiä. Nyt voisi julkaista Raxun todelliset jälkeen-kuvat.

Anna = Raxu 🤣😅

Vierailija
353/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänään syötäisiin?

Kahvi ja proteiinijuoma autossa tänään 🤣

Vetää noita siis päivittäin.

Oon normaalipainossa ja teen raskasta työtä. En kuitenkaan voisi syödä keinoelintarvikkeita päivittäin. Mulla ainakin menee keho jotenkin tukkoon jos liikaa tai liian usein syön jotain epämääräistä välipalaa. Pääasiassa on pakko syödä kunnon ateriat ja jättää vähemmälle jotkut proteiinivanukkaat tms. vaikka ne ovat kyllä itselleni herkkuja.

Kaikilla ei varmaan niin herkkää kehoakaan kyllä ole, mutta jos puhutaan jostain ruokavalio- ja elämäntapavalmennuksesta niin olettaisin, että tällainen ihminen tekee nuokin välipalat viimeisen päälle ITSE. Se olisi jopa hyvää mainosta jos itse tekisi noita välipaloja kotona ja söisi niitä sitten autossa. Esim. kylmiä kasvismunakkaita, ruis- tai kauraleipäsämpylöitä täytteillä jne. Voisin tuollaista seuratakin mielenkiinnolla. Olisi muuten hauska konsepti "Terveellistä välipalaa autossa" 😀

Vierailija
354/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön autossa ja välillä ateriankorvikkeita. Mutta siihen on kolme syytä: Työmatkat, sairaus ja infektioiden välttely.

Teen siis paljon työmatkoja, jolloin ajomatkat ovat pitkiä. Sairauden vuoksi välttelen tauteja, joten en usein halua käydä jossain ruuhkaisella abc:llä tms, joten mieluummin autossa. Sairauden ja työmatkojen vuoksi taas jaksaminen iltaisin vähissä, joten eväiden itse tekeminen on se, josta joudun tinkimään.

Mutta minä olenkin poikkeustapaus monella tapaa, enkä menekään antamaan ohjeita ihmisille, joilla on "normaali" tilanne. Ja ateriankorvikkeissakin on eroa.

Vierailija
355/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pönttö popcornia ja pussillinen irtokarkkia ei mahtuisi mun leikkaamattomaan mahalaukkuun.

Vierailija
356/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänään syötäisiin?

Oon normaalipainossa ja teen raskasta työtä. En kuitenkaan voisi syödä keinoelintarvikkeita päivittäin. Mulla ainakin menee keho jotenkin tukkoon jos liikaa tai liian usein syön jotain epämääräistä välipalaa. Pääasiassa on pakko syödä kunnon ateriat ja jättää vähemmälle jotkut proteiinivanukkaat tms. vaikka ne ovat kyllä itselleni herkkuja.

Kaikilla ei varmaan niin herkkää kehoakaan kyllä ole, mutta jos puhutaan jostain ruokavalio- ja elämäntapavalmennuksesta niin olettaisin, että tällainen ihminen tekee nuokin välipalat viimeisen päälle ITSE. Se olisi jopa hyvää mainosta jos itse tekisi noita välipaloja kotona ja söisi niitä sitten autossa. Esim. kylmiä kasvismunakkaita, ruis- tai kauraleipäsämpylöitä täytteillä jne. Voisin tuollaista seuratakin mielenkiinnolla. Olisi muuten hauska konsepti "Terveellistä välipalaa autossa" 😀

Tuleekohan lihavuusleikatuille helposti ummetusta muutenkin?

Vierailija
357/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on täynnä kiusaamista ja epäasiallista keskustelua.

Vierailija
358/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣 läskeillä on ihan omat ongelmat ja ajatusmaailma - juustoburgeri mielessä koko ajan 🤣🤣🤣

Vierailija
359/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen kannattaa aloittaa tripla-annoksella Pegorionia ja Duphalacia 🤣🤣🤣

Vierailija
360/788 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänään syötäisiin?

Tuleekohan lihavuusleikatuille helposti ummetusta muutenkin?

Taitaa tulla ja muutakin mahavaivaa, tiedän kaksi leikkauksessa käynyttä jotka molemmat ovat jälkikäteen saaneet ravata lääkärissä useita kertoja mahaongelmien vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme