Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!
Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?
Kommentit (788)
Aika paljon ehtii syödä jo aamupäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla leikkaamaton mahalaukku enkä jaksaisi syödä noita kaikkia ruokia. Kävelen työmatkat, 5000+ askelta suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla leikkaamaton mahalaukku enkä jaksaisi syödä noita kaikkia ruokia. Kävelen työmatkat, 5000+ askelta suunta.
Maissikakkuja ja pirtelöä aamupalan ja lounaan välissä 🤮🤣
Miksi laihduttajat pelkäävät nälkää ja siksi mussuttavat koko ajan välipaloja?
Vierailija kirjoitti:
Oon syönyt samassa ajassa 1 pussipuuron, omenan ja 1dl luonnonjugurttia. Askelia 6000 nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt on syönyt?
Instassa näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt on syönyt?
Instassa näkyy
En uskalla katsoa omalla tunnuksella. Laittakaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt on syönyt?
Instassa näkyy
Vinkki:
1 keskikokoinen muna keitettynä, 55 g 74 kcal
6,9 g proteiinia
0,2 g hiilihydraattia
Miten lihavia edes on olemassa? Voiko joku lihava selittää hoikalle ja urheilulliselle ihmiselle, miksi olet lihava? Eikö itsensä lihavaksi syöminen mene jo työnteosta? Miten niitä kaloreita edes mahtuu niin paljon kehoon?
Ravintosisältö
Sulje
Ravintosisältö 100 ml:sta
Energia251 kJ / 60 kcal
Rasva0,6 g
josta tyydyttynyttä0,4 g
Hiilihydraatit4,9 g
josta sokereita4,9 g
Proteiini8,5 g
Suola0,2 g
Laktoosi0 g
330ml sisältää yli 15g sokeria. Miten tämä sopii hiilareiden välttelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt on syönyt?
Instassa näkyy
Ruisleipä
Proteiinipirtelö
Maissikakkuja
Mandariineja
Kanakebakoita
Tehosportti? Missä se teho ja sportti on? Ei tarvitse palattelua eikä palautuspirtelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ravintosisältö
Sulje
Ravintosisältö 100 ml:sta
Energia251 kJ / 60 kcal
Rasva0,6 g
josta tyydyttynyttä0,4 g
Hiilihydraatit4,9 g
josta sokereita4,9 g
Proteiini8,5 g
Suola0,2 g
Laktoosi0 g330ml sisältää yli 15g sokeria. Miten tämä sopii hiilareiden välttelyyn?
Ruoalla perunaa JA riisiä.
Hmmm. Kuuntelin tuossa Pöperöproffan eli Patrik Borgin vastauksia painonhallintaan (löytyy hänen Facesta). Yksi kysymys oli lihavuuden lääkehoidosta.
Vastauksessa korostui, että lääkkeen lisäksi on muutettava elintapoja ja opeteltava uudenlaista syömistä. Mutta lääkkeen kanssa usein ajatellaan, että "laihdun muutenkin", kun lääke laskee ruokahalua ja siten kalorimäärää.
Luulen, että lihavuusleikkauksessa on samanlainen homma: fyysinen rajoitus mahalaukun koossa laihduttaa aluksi, mutta jos mikään ei muutu syömisen psykologiassa, tulee kilot takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kuuntelin tuossa Pöperöproffan eli Patrik Borgin vastauksia painonhallintaan (löytyy hänen Facesta). Yksi kysymys oli lihavuuden lääkehoidosta.
Vastauksessa korostui, että lääkkeen lisäksi on muutettava elintapoja ja opeteltava uudenlaista syömistä. Mutta lääkkeen kanssa usein ajatellaan, että "laihdun muutenkin", kun lääke laskee ruokahalua ja siten kalorimäärää.
Luulen, että lihavuusleikkauksessa on samanlainen homma: fyysinen rajoitus mahalaukun koossa laihduttaa aluksi, mutta jos mikään ei muutu syömisen psykologiassa, tulee kilot takaisin.
Pöperöproffa
1-2 vanukasta/pirtelöä päivässä. En pystyisi syömään. Olisi liikaa sokeria jo.
Ihan hyvä systeemi. Osallistujalta ei jää rahaa ruokaan, niin laihtuu pakostakin!