Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäristä päättyivät sitten alkaa kunnolla kiusaaman minua

Vierailija
04.07.2023 |

Minulla on huomiselle psykiatrian terapia aika ja tarjoitus on alkaa kartoittamaan että tarvitseeko masennukseni hoitoa ja lääkitystä, mutta perhanan työkkäri yllättäen määräsi puskista, yhden päivän varoitusajalla, jonkun pakollisen puhelinkeskustelu samaan aikaan päällekkäin tuon terapia-ajan kanssa. Ja jos jätän ton psykiatrian käynnin väliin niin siitä napsahtaa 60 euron sakko ja loput kerrat perutaan, mutta jos en vastaa puhelimeen niin te-toimisto uhkailee karenssilla. Pehana.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimisto määräsi puh.keskustelun seuraavalle päivälle? Just joo. Kerropa, mitä oikeasti tapahtui.

Vierailija
42/44 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku pitää puhelinnumeroaan työkkärin tiedoissa?

Ei kannata, mukavampi käydä siellä toimistossa, jonottaa 2-3 tuntia ja kuulla, että puhelimessa  tämä olisi hoidettu 5 minuutissa.

Ei siellä toimistossa jonoteta vaan työttömälle varataan aika keskusteluun. Se aika tulee kirjeessä yleensä muutamaa viikkoa ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei soitetty työkkäristä maanantaina, vaikka joka toinen maanantai soittaa aamukahdeksan jälkeen.

Olen vähän huolissani, pitäisikö tehdä huoliilmoitus jonnekin? Jos vaikka te-tädillä sairaskohtaus? On sentään jo keskiviikko.

Vierailija
44/44 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita työkkäriin viesti ja siirrä puhelinkeskustelu. Sinulla on pätevä syy siihen ja pyydä tarvittaessa todistus käynnistä työkkärille

Siis ei vit*u

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme