Miten kaksisuuntainen mielialahäiriö näkyy seurustellessa tai tapaillessa?
Kommentit (187)
Kaffebulla kirjoitti:
Olen tehnyt työssäni lastensuojelun kanssa paljon yhteistyötä ja kyllä siellä vanhemmilla korostuu m-puolen ongelmat. Lapsilla on turvatonta kun aikuiset eivät pysty huolehtimaan edes itsestään.
Mun mielestä jokainen saa seurustella kenen kanssa haluaa, mutta kun lapsia harkitaan mukaan kuvioon, on vastuullisuutta oltava enemmän. Kaikista ei ole vanhemmaksi.
Ei ole asiallista, että kommentoit täällä ja leimaat ihmisiä!
Jokainen "bipo" omaa tutkitusti adhd-pohjaa.
Päihteitten kanssa ei kannata seurustella. Eikä päihdeihmisten.
Päihteet sotkee aivokemiat pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai mistäs tuon tiedät? Laita tähän artikkeleita tai tutkimustuloksia aiheessta! Nyt ei sinun mutu riitä!
Vierailija kirjoitti:
Henkilössä on ikäänkuin kaksi ääripäätä: toisaalta on kuin pelokas lapsi, toisaalta sadistinen hirviö. Nämä sitten vaihtelevat täysin ennakoimattomasti. Työminä näistä erillinen, vakuuttava ja asiallinen.
Kuvailit juuri minut, olen tuollainen. Ja arvaa olenko syrjäytynyt ja erakoitunut. Olen.
Bipolaarissa henkilössä ja miehessä on varsinkin se ongelma, että naiset usein haluaa itsevarman, eteenpäin pyrkivän miehen ja puheliaankin.
Bipolaari on ainakin hypomaniassa kaikkea tuota ja jos vielä sattuu olemaan siedettävän näköinen ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistäs tuon tiedät? Laita tähän artikkeleita tai tutkimustuloksia aiheessta! Nyt ei sinun mutu riitä!
Eti ite jos osaat.
Mutta tuntuu niin kamalan pahalta kun ihmiset sanoo, että mene hoitoon, ystävyys on loppu, olet liian ahdistava ja raskas. Kaikki ihmissuhteeni ovat loppuneet. Nyt olen vain loppu ja yksin.