Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!
Onko kellään kokemuksia tällaisista positiivisista Tindermiehistä kuin Johannes? Itselläni ei.
Kommentit (618)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran sivukaupalla katkeraa ulinaa. Moni tuntuu tietävän Johanneksen deittailuhistorian Johannesta paremmin ja tietää myös ketjuun kirjoittavia naisia paremmin, millaisista miehistä he ovat kiinnostuneita ja millainen profiili herättää kiinnostuksen. Kumma juttu, että tällaisella elämänasenteella ja suhtautumisella muihin ihmisiin ei pärjää deittimaailmassa. Kumma juttu.
100 kerta: jos tiedät, mistä naiset pitävät laajassa mittakaavassa, niin TEE siitä bisnes. Miehet ovat valmiita maksamaan isoja summia menestyvästä Tinder-profiilista. Usko minua, tälle on kysyntää.
100. kerta: on eri asia tehdä osumien määrällä mitaten menestyvä deittiprofiili ja deittiprofiili, joka herättää kanssasi yhteensopivien naisten kiinnostuksen.
Mutta osaisitko auttaa miehiä tuollaisen profiilin teossa, missä tulee mätsejä mahdollisimman paljon? Olisiko sinulla antaa neuvoja, mitä tuollaisessa profiilissa tulisi huomioida? Esimerkiksi, että saisi tuon 400 mätsiä, mitä Johanneksella on.
Johannekselle kelpasi oman ikäiset naiset. Tämä jo tekee tilanteen toisenlaiseksi.
Ja minulle ei kelpaisi? Mistä sinä tuon päätelmän teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran sivukaupalla katkeraa ulinaa. Moni tuntuu tietävän Johanneksen deittailuhistorian Johannesta paremmin ja tietää myös ketjuun kirjoittavia naisia paremmin, millaisista miehistä he ovat kiinnostuneita ja millainen profiili herättää kiinnostuksen. Kumma juttu, että tällaisella elämänasenteella ja suhtautumisella muihin ihmisiin ei pärjää deittimaailmassa. Kumma juttu.
100 kerta: jos tiedät, mistä naiset pitävät laajassa mittakaavassa, niin TEE siitä bisnes. Miehet ovat valmiita maksamaan isoja summia menestyvästä Tinder-profiilista. Usko minua, tälle on kysyntää.
Ethän sinä usko niitä tässäkään. Miksi ihmeessä uskoisit jos siitä vielä pitäisi maksaa?
Koska silloin myyjä valvoisi sitä, että teen oikeita asioita profiiliin. Ja jos nainen tietää parhaiten, mistä nainen pitää, niin silloin voin luottaa melko hyvin, että ulkoisista puutteistani huolimatta hyvällä profiilitekstillä ja valokuvilla profiilini keräisi tykkäyksiä. Pääsisin varmasti myös treffeille.
Et pääsisi treffeille, jos et osaa olla mukava, ja olla vihjailematta seksistä, vaikka sinulla olisi sata mätsiä. Siksi tuo ei sinua auttaisi.
No totta, en pysty muuhun. Tuo seksistä vihjailu on varmasti se, miksi en saa mätsejä. Sen lisäksi, että en ole Tinderissä.
Olitko se sinä, joka tuossa aiemmin oli sitä mieltä, ettet halua naisista juttuseuraa. Kun ei sinne petiin muuten pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen jutuissa on järkeä: "Miehet yrittävät naisia, joiden kanssa heillä ei voisi olla tarpeeksi yhteistä. Aina voi yrittää, mutta kannattaisi muistaa realiteetit." JA "Miehillä on harhaluulo, että vaikkapa koulutuksen ja hyvän työpaikan tulisi riittää tekemään hänestä naisten silmissä haluttava".
Niin totta, olen saanut huomata tuon lukuisia kertoja. Miehet, jotka ovat TÄYSIN eri tyyppisiä kuin minä, tulevat iskemään ja kuvittelevat, että voisi olla oikeasti jotain mahdollisuuksia. Olen myös monesti törmännyt tuohon, että mies tulee juttelemaan ja alkaa heti mainostamaan koulutustaan, ikään kuin yrittäisi sillä ostaa kiinnostukseni. Ilmeisesti mies tietää itsekin että ainut hyvä puoli hänessä on se koulutus, joten siksi nostaa sen heti esille.
Eli miesten kannattaa lähestyä naisia, joista he eivät todellisuudessa ole kiinnostuneita. Hieno neuvo.
Miksi ihmeessä mies olisi kiinnostunut naisesta jonka kanssa hänellä ei ole riittävästi yhteistä? Ilmeisesti taas on katsottu pelkästään ulkonäköä.
Koska miehet eivät toimi, kuten naiset.
Juuri näin. Naiset etsivät itselleen sopivaa kumppania ja miehet ulkonäköominaisuuksia. Eihän tästä yhtälöstä voikaan syntyä mitään kohtaamisia. Sen takia Johanneksen kaltaiset miehet, jotka etsivät itselleen sopivaa seuraa, ovat suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen jutuissa on järkeä: "Miehet yrittävät naisia, joiden kanssa heillä ei voisi olla tarpeeksi yhteistä. Aina voi yrittää, mutta kannattaisi muistaa realiteetit." JA "Miehillä on harhaluulo, että vaikkapa koulutuksen ja hyvän työpaikan tulisi riittää tekemään hänestä naisten silmissä haluttava".
Niin totta, olen saanut huomata tuon lukuisia kertoja. Miehet, jotka ovat TÄYSIN eri tyyppisiä kuin minä, tulevat iskemään ja kuvittelevat, että voisi olla oikeasti jotain mahdollisuuksia. Olen myös monesti törmännyt tuohon, että mies tulee juttelemaan ja alkaa heti mainostamaan koulutustaan, ikään kuin yrittäisi sillä ostaa kiinnostukseni. Ilmeisesti mies tietää itsekin että ainut hyvä puoli hänessä on se koulutus, joten siksi nostaa sen heti esille.
Eli miesten kannattaa lähestyä naisia, joista he eivät todellisuudessa ole kiinnostuneita. Hieno neuvo.
Miten musta tuntuu että sä olet tyhmä kuin saapas
Kyllähän se on niin, että positiivisuus karisee sen myötä mitä enemmän tulee mätchejä jotka eivät vastaa mitään viesteihin tai poistavat mätchin heti vaikka mitään asiatonta viesteissä ei olisi.
Kyllä tuntuu olevan hankalaa ihan normaali keskustelu. Toivoisin malttia kaikilta tutustua edes hieman ennen lopullisten johtopäätösten tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on niin, että positiivisuus karisee sen myötä mitä enemmän tulee mätchejä jotka eivät vastaa mitään viesteihin tai poistavat mätchin heti vaikka mitään asiatonta viesteissä ei olisi.
Kyllä tuntuu olevan hankalaa ihan normaali keskustelu. Toivoisin malttia kaikilta tutustua edes hieman ennen lopullisten johtopäätösten tekemistä.
Minä poistan mätsin siinä vaiheessa, kun keskustelu hiljenee. Suurin osa yhden viestin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mikään ei ole vastenmielisempää kuin mies, joka alkaa markkinoimaan itseään rahoillaan tai urallaan tai molemmilla. Ja olettavat että koska heillä näitä asioita on, niin kiinnostukseni pitäisi herätä. En ole mikään hemmetin kauppatavara vaan ihminen ja minua kiinnostaa muut ihmiset. Ihmiset, ei raha ei ura ei pinnalliset asiat. Millainen ihminen olet? Otatko muut huomioon? Oletko lämmin vai itsekäs ja pinnallinen?
Mieheni ja lapseni isä on pienempituloisempi kuin minä ja matalammin koulutettu. Eikä rasvaprosentti ole 12, vaan miehellä on mahaa, oli jo ennen kuin suhteemme alkoi. Hän on ihana isä ja hyvä kumppani vioistaan huolimatta. Palstaincellien maailmassa minä olisin tavoitellut pelkästään komeita toimitusjohtajia, koska ulkonäköni ja kroppani sekä luonteeni olisi heittämällä riittänyt siihen. Mutta kas kummaa kun todellisuus onkin paljon monimuotoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Noista, jotka poistavat heti matchin, ei kannata ottaa itseensä. Tinderissä on ihan liian helppo tykätä vahingossa ja tykkäyksen saa poistettua vasta matchin myötä. Itse kun nopeasti selaan Tinderiä, tulee vahinko-matcheja aina se pari.
Tämä mies tietää mikä vetoaa naisiin. Itsekin olen tinderissä ollut ja juuri tämän kaltaisesta profiilista tykkäisin. Hymyilevä, aito ja mukavalta vaikuttava mies. Pitää itsestä huolta. Ei myöskään vaikuta mitenkään epätoivoiselta kuten monet vaan omaa positiivisen elämänasenteen. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mikään ei ole vastenmielisempää kuin mies, joka alkaa markkinoimaan itseään rahoillaan tai urallaan tai molemmilla. Ja olettavat että koska heillä näitä asioita on, niin kiinnostukseni pitäisi herätä. En ole mikään hemmetin kauppatavara vaan ihminen ja minua kiinnostaa muut ihmiset. Ihmiset, ei raha ei ura ei pinnalliset asiat. Millainen ihminen olet? Otatko muut huomioon? Oletko lämmin vai itsekäs ja pinnallinen?
Mieheni ja lapseni isä on pienempituloisempi kuin minä ja matalammin koulutettu. Eikä rasvaprosentti ole 12, vaan miehellä on mahaa, oli jo ennen kuin suhteemme alkoi. Hän on ihana isä ja hyvä kumppani vioistaan huolimatta. Palstaincellien maailmassa minä olisin tavoitellut pelkästään komeita toimitusjohtajia, koska ulkonäköni ja kroppani sekä luonteeni olisi heittämällä riittänyt siihen. Mutta kas kummaa kun todellisuus onkin paljon monimuotoisempaa.
.
Pakko kysyä minkalainen luonne on yleisesri TJ hyväksytty, onko tähän joku standardi?
Toki jokaisella 1 hengen oy muotoisella nakkikioskilla on tj eli vähän huono referenssi
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies tietää mikä vetoaa naisiin. Itsekin olen tinderissä ollut ja juuri tämän kaltaisesta profiilista tykkäisin. Hymyilevä, aito ja mukavalta vaikuttava mies. Pitää itsestä huolta. Ei myöskään vaikuta mitenkään epätoivoiselta kuten monet vaan omaa positiivisen elämänasenteen. N35
Onko tupakointi, kaljan juonti ja ylipaino nykyään itsestä huolehtimista?
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo että on saanut 400 mätsiä tinderissä, vaikka profiili ollut vasta lyhyen aikaa käytössä. Noilla numeroilla tämä kaveri on epäilemättä kasvojensa estetiikan osalta aika huipputasoa. Olisi todella mielenkiintoista nähdä kuva kyseisestä jampasta.
Vaikuttaa artikkelin perusteella myös aika hauskalta ja huumorintajuiselta. Ja jos hän on kerran kaatanut jo yli 200 naista, niin on aika päivänselvää että sosiaaliset taidot, tilannetaju ja kyky "sanoa oikeita asioita oikeaan aikaan" on tällä miehellä hallussa.
Nostan hattua, kova kaveri.
Mieshuo*a ja hattua nostat. LOL :D
"Hän on kaiken kaikkiaan perusmiehen mitoissa, 178 senttiä pitkä ja 103 kiloa. "
BMIn mukaan kys. mies on liikalihava.
Ei sillä etteikö jollekin kelpaisi jos artikkeli on totta, mutta ei liikalihavuutta pitäisi pitää normaalina.
t. 180cm 70kg tuulen mukana menevä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tietää. Osaa teeskennellä ja manipuloida naisia. Se teihin naisiin vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en lähde kieltämään ulkonäön merkitystä, varsinkin tilanteissa joissa tuntematon mies lähestyy. Silloin mies lähestyy naista ulkonäkö edellä, joten tietenkin on suotavaa, että myös miehellä itsellään on ulkonäkö samalla tasolla. Yleensä nämä koulutuksellaan itseään markkinoivat ovat juuri niitä joita ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeiksi, mutta siitä huolimatta ovat itse sen verran pinnallisia, että naisen pitäisi olla monta pykälää paremman näköinen kuin mitä he itse ovat. Mikään ei oikeasti ole oksettavampaa kuin ulkonäöllisesti heikkotasoinen mies, jolla on suuret vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Ihan sama mikä tj tai lääkäri mies on, kuvottava joka tapauksessa. T: edellinen
Vierailija kirjoitti:
"Hän on kaiken kaikkiaan perusmiehen mitoissa, 178 senttiä pitkä ja 103 kiloa. "
Ei sillä etteikö jollekin kelpaisi jos artikkeli on totta, mutta ei liikalihavuutta pitäisi pitää normaalina.
Pakko todeta naisena, että mielummin vähän ylipainoa miehellä kuin vinkuheinän mallinen
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että se juuri on normaalia. Tavismies ja tavisnainen ovat molemmat Suomessa ylipainoisia. Ei se tietysti hyvä ole, mutta se on kuitenkin fakta.
Lukematta PASKAA. Olipahan taas hieno iltasatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en lähde kieltämään ulkonäön merkitystä, varsinkin tilanteissa joissa tuntematon mies lähestyy. Silloin mies lähestyy naista ulkonäkö edellä, joten tietenkin on suotavaa, että myös miehellä itsellään on ulkonäkö samalla tasolla. Yleensä nämä koulutuksellaan itseään markkinoivat ovat juuri niitä joita ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeiksi, mutta siitä huolimatta ovat itse sen verran pinnallisia, että naisen pitäisi olla monta pykälää paremman näköinen kuin mitä he itse ovat. Mikään ei oikeasti ole oksettavampaa kuin ulkonäöllisesti heikkotasoinen mies, jolla on suuret vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Ihan sama mikä tj tai lääkäri mies on, kuvottava joka tapauksessa. T: edellinen
Kun olin nuori nainen, ja miehet lähestyivät joko ravintolassa tai kadulla kahville pyytäen, kiitin kohteliaasti ja aina kieltäydyin. Vaikka ihan komeita olivat. Mutta eivät tunteneet minua, eli aloite oli aina tehty vain ulkonäön perusteella. En ymmärrä sellaista lainkaan. Miten kukaan voisi olla kiinnostunut toisesta jos ei tunne?
Jännä juttu muuten, ne kadulla yms lähestyjät oli aina ulkoisesti aika stereotyyppisen komeita. En muista ikinä, että kukaan ns tavismies tai alle olisi lähestynyt niin.
Ei. Vaan ne miehet, jotka eivät saa naisia, eivät toimi niinkuin naiset. Ne miehet, joilla on seksiä, arvostavat naisia ihmisinä.