Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!
Onko kellään kokemuksia tällaisista positiivisista Tindermiehistä kuin Johannes? Itselläni ei.
Kommentit (618)
Vierailija kirjoitti:
No siinä miehille vinkkiä, miten alkaa niitä matcheja ja treffejä syntymään. Olkaa mukavia ja jutelkaa! Ja kelpuuttakaa nekin viisikymppiset, jos itse olette nelikymppisiä.
Ei tommoiset miehet saa todellisuudessa matchejä. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä miehille vinkkiä, miten alkaa niitä matcheja ja treffejä syntymään. Olkaa mukavia ja jutelkaa! Ja kelpuuttakaa nekin viisikymppiset, jos itse olette nelikymppisiä.
Ei tommoiset miehet saa todellisuudessa matchejä. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä lukee.
Aidon oloinen, kohtuullisen hyvännäköinen, sopivasti treenattu mies. Nam svaippaisin oikealle heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on huumorintajua, hyvät sosiaaliset taidot, mies on terveellä tavalla itsevarma eikä ajattele että naiset ovat hänelle kollektiivisesti velkaa, niin aivan takuulla sellainen mies menestyy niin sanotusti naismarkkinoilla. Yksi eksäni ei ollut ollenkaan komea, joidenkin mielestä varmasti jopa epämiellyttävän näköinen ja lyhyt, alle 170, mutta hän oli verbaalisesti lahjakas ja osasi tarttua taitavasti tilannekomiikkaan. Rakastuin häneen aivan täysin. Eksä on siksi, koska käytti alkoa liikaa ja alkoholi vaikutti mielialaan, masentuneena mies oli aika veemäinen.
Se ei silti selitä sitä, miten tuon näköinen voi saada Tinderissä noin valtavasti mätsejä. Mätsit eivät muodostu sosiaalisista taidoista, vaan kuvista, joissa noilla mätsimäärillä pitäisi olla miesmallina työskentelevä 22-vuotias mies, eikä 38-vuotias varastomies Johannes.
No en minä ainakaan ruksinut pelkästään ulkonäön perusteella, vaikka itse olin hoikka, miehet kehuneet kauniiksi (ja olen aina saanut helposti seuraa), lapseton jne. eli olisin voinut ruksia pelkästään ulkonäön perusteella. Kiinnostun ensisijaisesti aidoista, mukavista miehistä joiden kanssa on helppo ja hauska keskustella eikä yleensä geneerisessi hyvännäköiset miehet ole kovin mukavia saati hauskoja tai persoonallisia. Katsoin kuvat kyllä, mutta esittelyteksti oli kaikista tärkein. Kuvistakin etsin sitä aitoa ihmistä, en mitään puku-poseeraus miesmallia vaan ihmistä itseään. Todella harvalla miehellä oli edes mitään järkevää kirjoitettuna itsestä, pelkkä emojirivi ei kerro yhtään mitään.
Toi "miehet kehuneet kauniiksi" ei valitettavasti kerro juuri mitään. Kyllä jokainen vähänkään ihmisen näköinen nainen saa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että kertoo tuossa jutussa salaisuutensa, mutta miehet täällä eivät usko. He tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Ilman paitaa poseeraavan psykopaatin oloisen adoniksen ilmeisesti. Lol.
Tämä :D eipä yllätä että palstamiehet kuvittelee taas tietävänsä mitä naiset haluavat, vaikka itse eivät ole saaneet matcheja muilta kuin yksinhuoltajilla. Hirveä hätä kun joku mies pärjääkin tinderissä ja todistaa palstamiesten valheet vääriksi.
Niin, olettaen että tämä artikkelin mies on edes oikeasti olemassa. Kun anonyymi ja kasvoton mies kertoo aika epäuskottavan kuuloisen tarinan, niin onko ihme että monella bullshit detector alkaa piippaamaan.
PS. Yksi lähimmistä ystävistäni hankkii sivutienestejä miesmallina, eikä hänkään saa tuollaisia tykkäysmääriä Tinderissä, joten ymmärrät varmaan skeptisyyteni.
Miesmalli todennäköisesti tykkää vain itseään nuoremmista mallitasoisista naisista, joten onko tuo nyt ihme. Tuo jutun tyyppi tykkäilee vähän reilummalla kädellä eikä ole niin tarkkoja vaatimuksia.
Harvalla miehellä on Tinderissä mitään vaatimuksia, vaan kaikki vedetään oikealle. Silti, vaikka tuosta 400:stä ottaisi yhden nollan pois, niin Johanneksen tasoisen miehen mätsimäärä olisi tuulia halkova.
Ja äärimmäisen harva mies osaa edes kirjoittaa mitään omaan profiiliinsa.
Kuten varmaan näet, niin minä en ole huonoimmasta päästä kirjoittamaan. Uskallan sanoa, että osaan kirjoittaa tarvittaessa hyvän profiilin. Kuvissa se Tinder sakkaa, jos sakkaa. Tämän vuoksi en usko Johanneksen tarinaan yhtään.
Miten niin et ole huonoimmasta päästä kirjoittamaan? Et ole kirjoittanut mitään hauskaa. Luuletko että me jotain kielioppia siellä kytätään? Vai mikä sinun kirjoituksista nyt teki omasta mielestäsi niin hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan "Johaneksella" on kuulemma n. 400 matchia. Jos teemme oletuksen että hän svaippaa noin puolet hänestä tykänneistä oikealle (ei mielestäni kohtuuton oletus), niin tarkoittaisi se sitä että "Johannes" olisi saanut tinderissä 400*2 = 800 tykkäystä. Ja kuulemma profiili ei ole edes kauaa ollut käytössä!
Ylipainoinen, 38 vuotias varastomies saa tinderissä lyhyessä ajassa 800 tykkäystä naisilta?? Jos uskot tämän tarinan, niin vaihdetaan yhteystietoja, minulla olisi sinulle silta myytävänä.
Jos olisin tuo Johannes, niin tekisin tuosta bisneksen heti. Ja jos Johanneksella on jotain kursseja myytävänä, niin liityn ehdottomasti mukaan testiryhmään. Johanneksella on selvästi jotain, mitä hän tietää paremmin, kuin muut hänen tasoisensa ja ikäiset miehet.
Sama! Jos tämä kaveri on oikeasti olemassa, mitä epäilen vahvasti, niin mä maksaisin hänelle sievoisen summan rahaa että opettaisi mulle miten tinderöidään.
Useat naiset ovat täällä sivukaupalla antaneet ilmaisia vinkkejä ja yksi on tärkein: sosiaaliset taidot. Googleta mitä tarkoittaa.
Useat naiset kaikkialla maailmassa antavat tuon turhan neuvon, joka ei kerro miehelle yhtään mitään. Sosiaaliset taidot on valtavan iso teema. Minua kiinnostaisi päästä Johanneksen kurssille, missä hän avaisi taktiikoitaan ja kertoisi, miten hyvä Tinder-profiili luodaan keskitason miehen näkökulmasta.
Kyse ei ole taktiikasta vaan siitä, että osaa aidosti olla mukava ja miellyttävä ihminen. En usko että sinä niitä taitoja oppisit vaikka Johannes takoisi miten päähän.
Olen varma, että voisin ammentaa silti neuvoja hänen profiilitekstistään. Ja siitä, millaisia kuvia hän itsestään ottaa ylipainoisena 38-vuotiaana. Suomen miehet (ja maailman) kaipaavat mentoriksi juuri tuollaista Johanneksen kaltaista miestä, joka saa valtavasti mätsejä Tinderissä täysin keskinkertaisella ulkonäöllä. Tästä olisi varmasti hyötyä myös naisille, jos miehet oppisivat tekemään profiilinsa kunnolla.
Johannes on kaukana keskiverrosta ulkonäöllisesti.
Kroppa näyttää kyllä hyvin tavikselta. Kasvot olis kyllä kiinnostava nähdä, noilla tykkäysmäärillä olettaisin hänen olevan aivan poikkeuksellisen komea kasvoiltaan.
Mutta ei varmasti ole, koska tuolla rasvaprosentilla kasvojen luusto ei erotu yhtään. Sen lisäksi tupakointi ja alkoholin käyttö näkyvät kasvoilla tuon ikäisellä.
Ja mikään sanomasi ei päde yksilöön. Poikkeus vahvistaa säännöt. T 44v 25v tupakoinut ja alkoholia käyttänyt mies. Jonka iäksi arvioidaan aina 28-35 vuotta.
Jarspa22 kirjoitti:
Mä aidosti ihmettelin tinderissä miksi se ei toimi odotetusti mulla. Saan livenä enemmän naisia kuin tinderissä.. Vastaavasti mun kaverit jotka on vähän rosoisempia loistaa siellä.
Tämän keskustelun perusteella naiset siis katsoo mun profiilin olevan liian hyvä. Eivätkä uskalla lähestyä 🧐. Mielenkiintoista
Tai sitten profiilisi ei herätä mielenkiintoa. Vaikutat tylsältä tyypiltä. Et ole niin hyvännäköinen, että naiset pelkästään kuvien perusteella tykkäisivät.
Miesss42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan "Johaneksella" on kuulemma n. 400 matchia. Jos teemme oletuksen että hän svaippaa noin puolet hänestä tykänneistä oikealle (ei mielestäni kohtuuton oletus), niin tarkoittaisi se sitä että "Johannes" olisi saanut tinderissä 400*2 = 800 tykkäystä. Ja kuulemma profiili ei ole edes kauaa ollut käytössä!
Ylipainoinen, 38 vuotias varastomies saa tinderissä lyhyessä ajassa 800 tykkäystä naisilta?? Jos uskot tämän tarinan, niin vaihdetaan yhteystietoja, minulla olisi sinulle silta myytävänä.
Jos olisin tuo Johannes, niin tekisin tuosta bisneksen heti. Ja jos Johanneksella on jotain kursseja myytävänä, niin liityn ehdottomasti mukaan testiryhmään. Johanneksella on selvästi jotain, mitä hän tietää paremmin, kuin muut hänen tasoisensa ja ikäiset miehet.
Sama! Jos tämä kaveri on oikeasti olemassa, mitä epäilen vahvasti, niin mä maksaisin hänelle sievoisen summan rahaa että opettaisi mulle miten tinderöidään.
Useat naiset ovat täällä sivukaupalla antaneet ilmaisia vinkkejä ja yksi on tärkein: sosiaaliset taidot. Googleta mitä tarkoittaa.
Useat naiset kaikkialla maailmassa antavat tuon turhan neuvon, joka ei kerro miehelle yhtään mitään. Sosiaaliset taidot on valtavan iso teema. Minua kiinnostaisi päästä Johanneksen kurssille, missä hän avaisi taktiikoitaan ja kertoisi, miten hyvä Tinder-profiili luodaan keskitason miehen näkökulmasta.
Siistit vaatteet. Kasvokuva. Kokovartalokuva. Hymy. Ei spesifi kuvia harrastuksista.
Tekstiin joku koukku josta helppo aloittaa keskustelu.. Omassa profiilissani tuo koukku on esittelyn jälkeen kysymys maailmasta..
Luulen että ollaan viestitelty sun kanssa 😂.
Ainakin kertomasi profiilin perusteella kuulostat tutulta. Erotuit just tuolla kysymyksellä universumista. Tuo kysymys oli suurin syy miksi otin kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
"Johannes tietää, mistä puhuu. Hän on seikkaillut Tinderissä noin kahdeksan vuoden ajan, ajoittaisia seurustelusuhteita ja kuukausien taukoja lukuun ottamatta. Miksipä ei seikkailisi, sillä matcheja syntyy ja sutinaa riittää.
– Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."
Naiset rakastavat pelimiehiä ja pitävät heitä tavismiehinä. Pelimiehinä naiset pitävät miehiä jotka eivät oikeasti ole pelimiehiä.
Todistettu.
Jep, pelimies tarkoittaa naisille hyvännäköistä ja treenattua miestä, joka "on ylimielisen oloinen". Yleensä tuo negatiivinen arvio persoonasta johtuu vain naisen omassa päässä olevasta ennakkoasenteesta. Hän katsoo tuntematonta hyvännäköistä miestä kaupungilla, joka pukeutuu hieman yli suomimiehen keskitason ja suorittaa päässään heti tuon laskelman.
Jos nainen on joskus jopa jutellut hyvännäköisen miehen kanssa, niin silloin ylimielisen vaikutelman saa helposti siitä, että mies on vain ujo. Tässäkin tilanteessa myötävaikuttaa edelleen se ennakkoasenne, että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Mä aidosti ihmettelin tinderissä miksi se ei toimi odotetusti mulla. Saan livenä enemmän naisia kuin tinderissä.. Vastaavasti mun kaverit jotka on vähän rosoisempia loistaa siellä.
Tämän keskustelun perusteella naiset siis katsoo mun profiilin olevan liian hyvä. Eivätkä uskalla lähestyä 🧐. MielenkiintoistaTai sitten profiilisi ei herätä mielenkiintoa. Vaikutat tylsältä tyypiltä. Et ole niin hyvännäköinen, että naiset pelkästään kuvien perusteella tykkäisivät.
Olen hyvännäköinen, tän tiedän täysin varmaksi. Olen tehnyt malli keikkaa vielä pari vuotta sitten. Olen ainoa kaveriporukasta ketä tullaan joka baari reissulla pokaamaan ymym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johannes tietää, mistä puhuu. Hän on seikkaillut Tinderissä noin kahdeksan vuoden ajan, ajoittaisia seurustelusuhteita ja kuukausien taukoja lukuun ottamatta. Miksipä ei seikkailisi, sillä matcheja syntyy ja sutinaa riittää.
– Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."
Naiset rakastavat pelimiehiä ja pitävät heitä tavismiehinä. Pelimiehinä naiset pitävät miehiä jotka eivät oikeasti ole pelimiehiä.
Todistettu.
Jep, pelimies tarkoittaa naisille hyvännäköistä ja treenattua miestä, joka "on ylimielisen oloinen". Yleensä tuo negatiivinen arvio persoonasta johtuu vain naisen omassa päässä olevasta ennakkoasenteesta. Hän katsoo tuntematonta hyvännäköistä miestä kaupungilla, joka pukeutuu hieman yli suomimiehen keskitason ja suorittaa päässään heti tuon laskelman.
Jos nainen on joskus jopa jutellut hyvännäköisen miehen kanssa, niin silloin ylimielisen vaikutelman saa helposti siitä, että mies on vain ujo. Tässäkin tilanteessa myötävaikuttaa edelleen se ennakkoasenne, että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelimiehiä.
Tää onkin jännä juttu. Oikeasti pahimmat tuntemani panomiehet on olleet niitä keskivartalo lihavahkoja suht tavallisia suomalaisia miehiä..
Selitän tämän itselleni niin että tälläinen henkilö pääsee helposti naisien lähelle. Koska naiset olettavat automaattisesti ettei tämä ole pelimies.
Johannes nupinkastaja vauhdissa :D
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella naiset siis katsoo mun profiilin olevan liian hyvä. Eivätkä uskalla lähestyä 🧐. MielenkiintoistaTai sitten profiilisi ei herätä mielenkiintoa. Vaikutat tylsältä tyypiltä. Et ole niin hyvännäköinen, että naiset pelkästään kuvien perusteella tykkäisivät.
Olen hyvännäköinen, tän tiedän täysin varmaksi. Olen tehnyt malli keikkaa vielä pari vuotta sitten. Olen ainoa kaveriporukasta ketä tullaan joka baari reissulla pokaamaan ymym.
Okei, no ihmettelen kyllä suuresti jos ei tinderissä flaksi käy. Siis jos edes mallitasoiset naiset eivät tykkäile. Ehkä sulla sit on jotain luotaantyöntäviä golf- tai purjehduskuvia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Okei, no ihmettelen kyllä suuresti jos ei tinderissä flaksi käy. Siis jos edes mallitasoiset naiset eivät tykkäile. Ehkä sulla sit on jotain luotaantyöntäviä golf- tai purjehduskuvia siellä.
Siis käy kyllä flaksi sielläkin. Mutta yllättävän huonosti. Odotin tuhansia matcheja.
Live elämän perusteella.
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Siis käy kyllä flaksi sielläkin. Mutta yllättävän huonosti. Odotin tuhansia matcheja.
Live elämän perusteella.
No just, turhaa valitusta siis. Sadat matchit ei riitä, pitäisi olla tuhansia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettu.
Siitä huolimatta, että oikeat pelimiehet eivät yleensä ole hyvännäköisiä. Hyvännäköiset miehet eivät tarvitse mitään pelitaitoja, koska näitä huippuhyvännäköisiä miesmalleja naiset lähestyvät itse. Tuo Johannes on pelimiehen prototyyppi ja käyttää jopa pelitermejä, kuten "täky" eli "hook".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole taktiikasta vaan siitä, että osaa aidosti olla mukava ja miellyttävä ihminen. En usko että sinä niitä taitoja oppisit vaikka Johannes takoisi miten päähän.
Olen varma, että voisin ammentaa silti neuvoja hänen profiilitekstistään. Ja siitä, millaisia kuvia hän itsestään ottaa ylipainoisena 38-vuotiaana. Suomen miehet (ja maailman) kaipaavat mentoriksi juuri tuollaista Johanneksen kaltaista miestä, joka saa valtavasti mätsejä Tinderissä täysin keskinkertaisella ulkonäöllä. Tästä olisi varmasti hyötyä myös naisille, jos miehet oppisivat tekemään profiilinsa kunnolla.
Johannes on kaukana keskiverrosta ulkonäöllisesti.
Kroppa näyttää kyllä hyvin tavikselta. Kasvot olis kyllä kiinnostava nähdä, noilla tykkäysmäärillä olettaisin hänen olevan aivan poikkeuksellisen komea kasvoiltaan.
Osa miehistä näyttää arvioivan täällä muita miehiäkin kuin naisia. Millään muulla ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Se, että suurin osa naisista ei arvioi miehiä näin, ei tunnu millään mahtuvan heidän tajuntaansa.
Katselepa joskus parien ulkonäkötasoja. Lähes aina vastaavat. Hyvännäköiset naiset seurustelevat hyvännäköisten miesten kanssa. Naisille ulkonäöllä on aivan yhtä paljon väliä, mutta kriteerit persoonalle ovat erilaiset. Mies haluaa fiksun, mukavan ja empaattisen naisen. Nainen haluaa fiksun, itsevarman, aktiivisen ja hauskan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarspa22 kirjoitti:
Live elämän perusteella.No just, turhaa valitusta siis. Sadat matchit ei riitä, pitäisi olla tuhansia?
Missä kohtaa valitin?
Ihmettelin vaan aidosti miten on mahdollista et minä saan 150 Match ja tuttavani jotka vaikuttavat Johannekselta saavat+200.
Kuitenkin samojen ihmisten kanssa ulkona liikkuessa heitä ei lähesty oikeastaan ikinä kukaan nainen. Minua taas lähestyy.
Tämä keskustelu oli mielenkiintoinen koska täältä taisi myös löytyä selitys tälle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mistään tekniikoista ja taktiikoista. Kyse on siitä, että Johannes ihan aidosti pitää naisista ja ihmisistä yleensäkin. Sellainen asenne vain huokuu ihmisestä, kuten huokuu myös päinvastainenkin asenne. Sen huomaa ilmeistä, pilkkeestä silmäkulmassa, puhetavasta, hymystä.
Nämä autistit täällä haluaa jonkun laskukaavan millä elämää eletään. Ei se nyt vaan mene niin. Täytyy pystyä luovimaan hetkessä, huomaamaan jutun aiheen jossain sivulauseessa, tilannekomiikkaa jonka saa valjastettua vitsiksi. Täytyy olla helposti lähestyttävä, tarpeeksi kiinnostunut mutta ei utelias, hyväntuulinen.
Näitä taitoja pitäisi alkaa harjoittelemaan jo alakoulussa. Ei niitä mistään aikuisten tekniikkakurssilta enää opita. Aika säälittävää kuvitella että sosiaalisten taitojen puutteen voisi paikata jollain laskelmoinnilla.
Ei minuakaan kiinnosta Johanneksen livetekniikat. Hänen Tinderprofiilinsa ja valokuvat kiinnostavat ja millä tavalla hän saa 400 mätsiä. Se kiinnostaa.
Maailma ei niinku oo peli mitä sä pystyisit niinku jallittaa. Sitä ei edes yrittänyt edes Newton. Inceleistä kun puhutaan.
On tutkittu että naiset käyttävät 10* enemmän aikaa Tinder profiilin tarkasteluun kuin miehet.
Suomeksi miehet katsovat kuvat, naiset lukevat tekstit ja ajattelevat jo tässä vaiheessa voisiko suhdetta tulla. Suomalaisten miesten isoin Tinder virhe onkin se että luotetaan pelkkiin kuviin.
Vaikka panostuksen pitöisi olla esittelyssä.