Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nerokas idea baari-illan jälkeen

Vierailija
04.07.2023 |

Tuli eilen käytyä kesäloman kunniaksi kavereiden kanssa baarikierroksella, ja aika pitkäksi meni. Kun lopulta pääsin kotiin nukkumaan, olin aivan tuiterissa ja vielä aamuyöllä pissahätään herätessä olin aika kännissä. Siinä tuli sitten jotenkin sellainen kauhea himo pissata sänkyyn, koska se tuntui jotenkin tosi tuhmalta ja samalla hyvältä idealta. Annoin tulla kaiken sänkyyn, ja ihan litimärkähän siitä tuli. Aamulla oli kauhea morkkis herätä kylmästä lätäköstä, eikä lakana ja petaripyykkikään krapulassa oikein lempipuuhaa ollut. En tiedä, miksi jaan tarinan täällä, kai tämä on jonkinlainen häpeärangaistus ja ei tässä muutakaan jaksa krapulassa tehdä. Onko muilla ollut vastaavia hyviä päähänpistoja humalassa? N25

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan morkkistelet, kerran täällä vaan eletään. Kännissä nyt tulee kaikille outoja ideoita, ja jos sänkyyn pissaaminen tuntui oikealta, niin sitten se oli oikein tehty. Petari on pieni hinta. Näitä sattuu kaikille, tuo ei vahingoittanut ketään

Vierailija
42/51 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan morkkistelet, kerran täällä vaan eletään. Kännissä nyt tulee kaikille outoja ideoita, ja jos sänkyyn pissaaminen tuntui oikealta, niin sitten se oli oikein tehty. Petari on pieni hinta. Näitä sattuu kaikille, tuo ei vahingoittanut ketään

Kiitos :) jostain syystä on ollut yllättävän kova morkkis siitä että en pystynyt puhumaan itselleni järkeä vaan annoin tulla sänkyyn ja nukuin siinä tyytyväisenä aamuun asti. Mutta joo, eipä tuolla sen enempää väliä ole, kaikille varmasti tulee joskus vastaavia mielenhäiriöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissileikit on kivoja ja kiihottavia. Laita vaan se muovitettu frotee tai kroonikkolakana ja pyyhe imuksi päälle niin ei sänky mene pilalle. Ja kokeile selvinpäin ensi kerralla :).

Vierailija
44/51 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö Ap

Vierailija
45/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissileikit on kivoja ja kiihottavia. Laita vaan se muovitettu frotee tai kroonikkolakana ja pyyhe imuksi päälle niin ei sänky mene pilalle. Ja kokeile selvinpäin ensi kerralla :).

Mä en tiedä, tykkäsinkö mä siitä ihan sellaisessa pissaleikkimielessä. Tai ehkä mä sitten tykkäsin :D täytyy hankkia muovitettu frotee, mutta ensin pitää päästä tuosta pissapetarista eroon :D yritän hoitaa sen asian tänään

Vierailija
46/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvästi et tykkää pissaleikeistä :DD eikä niistä siis ole väärin tykätä, mutta hassua ettet myönnä asiaa vaikka olet just kastellut tarkoituksella sängyn

Vierailija
47/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kusee tahallaan sänkyyn ja jää siihen vielä tyytyväisenä nukkumaan, ei ole kyllä ihan normaalista tyypistä kyse.

Vierailija
48/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpå

Vierailija
49/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin kerran mennä kotimatkalla pissalle naapurin kukkapenkkiin, pyllähdin sinne ja sammuin housut nilkoissa. Aamulla hieman hävetti

Vierailija
50/51 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksin kerran mennä kotimatkalla pissalle naapurin kukkapenkkiin, pyllähdin sinne ja sammuin housut nilkoissa. Aamulla hieman hävetti

Ohhoh, tuo on paha. Heräsitkö itse vai herättikö joku?

Vierailija
51/51 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta voisi olla huonomminkin, mieti jos olisi ollut joku yhden yön säätö vielä vieressä :D

Olis kuumaa jos yhden yön säätö kastelisi sängyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi