Nerokas idea baari-illan jälkeen
Tuli eilen käytyä kesäloman kunniaksi kavereiden kanssa baarikierroksella, ja aika pitkäksi meni. Kun lopulta pääsin kotiin nukkumaan, olin aivan tuiterissa ja vielä aamuyöllä pissahätään herätessä olin aika kännissä. Siinä tuli sitten jotenkin sellainen kauhea himo pissata sänkyyn, koska se tuntui jotenkin tosi tuhmalta ja samalla hyvältä idealta. Annoin tulla kaiken sänkyyn, ja ihan litimärkähän siitä tuli. Aamulla oli kauhea morkkis herätä kylmästä lätäköstä, eikä lakana ja petaripyykkikään krapulassa oikein lempipuuhaa ollut. En tiedä, miksi jaan tarinan täällä, kai tämä on jonkinlainen häpeärangaistus ja ei tässä muutakaan jaksa krapulassa tehdä. Onko muilla ollut vastaavia hyviä päähänpistoja humalassa? N25
Kommentit (51)
Tämä ei edes kuulosta perinteiseltä provomammalta tai pervolta vaan AP taitaa olla vaan erilainen ihminen. Symppis olet
Miksi saat morkkiksen asiasta, joka tuntui hyvältä?
Miten voi tulla yhtäkkiä niin kova himo pissata sänkyyn että se on pakko toteuttaa? En ymmärtäisi edes 5vuotiaalta, saati aikuiselta. Vaippoihin kuulut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, enkä tiedä varmaa vastausta. Varmaankin siksi että petari meni pilalle, ja muutenkin tuo on sellainen aika epänormaali asia nauttia, vaikka en yleensä muiden mielipiteistä välitäkään. Mutta siinä hetkessä se tuntui hyvältä ja oikealta. Pitää jatkossa harkita sitä pyyhe-frotee ideaa tai vaippoja, niin ei tule välttämättä morkkista
Omenamehua suoraan Signora Maggin posliinikannusta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, enkä tiedä varmaa vastausta. Varmaankin siksi että petari meni pilalle, ja muutenkin tuo on sellainen aika epänormaali asia nauttia, vaikka en yleensä muiden mielipiteistä välitäkään. Mutta siinä hetkessä se tuntui hyvältä ja oikealta. Pitää jatkossa harkita sitä pyyhe-frotee ideaa tai vaippoja, niin ei tule välttämättä morkkista
Tota noin, luulen että pyyhettä ja vaippoja ehdotettiin sarkastisesti mutta hyvä jos ideat tulee käyttöön 😂 olisi kyllä hauska näky, kun aikuinen nainen virittelee pikkutunneilla vaippansa teippejä kiinni ja froteeta lakanan alle ettei vaan tarvii nousta vessaan
Muista AP käydä tänään iltapissillä äläkä juo paljoa, kun nyt ei ole petariakaan pelastamassa
Vierailija kirjoitti:
Muista AP käydä tänään iltapissillä äläkä juo paljoa, kun nyt ei ole petariakaan pelastamassa
En usko että yhtä kovaa himoa iskee ensi yönä, kun viime yönä oli eka kerta ja olin kuitenkin juonut. Mutta mulla on tapana jäädä helposti koukkuun asioihin mistä tykkään niin se vähän nyt huolestuttaa. Ehkä laitan varmuuden vuoksi pari pyyhettä mutta en kyllä oikeasti aio kastella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa ihanalta jos tämä on tosijuttu
Alkoholista tykkäävä pissalta haiseva aikuisvauva on ihana? Noh, makunsa kullakin
Saanko käyttää tuota määritelmää mun Tinder-biossa? :D
Voitko AP aloittaa blogin? Kiinnostaisi lukea, vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä :)
AP, mulla on sulle Haluatko miljonääriksi kysymys: Mitä tehdä, kun yöllä herää pissahätä a) pissata sänkyyn b) pissata vaippaan c) pissata pyyhkeeseen D) nousta vessaan.
Pystytkö vastaamaan vai tarviiko oljenkorsia
Mulle tuli mieleen urheilija Olga Kusenkovaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala nukkua vaipoissa, niin ei tule pyykkiä noiden nerokkaiden ideoidenkaan jälkeen
Pitää alkaa vakavasti harkita jos tämä vielä toistuu :D Olen ihan puolitosissani, vihaan nousta yöllä pissalle ja baari-iltojen jälkeen se on melkein ylitsepääsemätöntä, tulee paha olo kun nousee jaloilleen
Vakavasti voisit harkita alkoholijuomien nauttimisen lopettamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala nukkua vaipoissa, niin ei tule pyykkiä noiden nerokkaiden ideoidenkaan jälkeen
Pitää alkaa vakavasti harkita jos tämä vielä toistuu :D Olen ihan puolitosissani, vihaan nousta yöllä pissalle ja baari-iltojen jälkeen se on melkein ylitsepääsemätöntä, tulee paha olo kun nousee jaloilleen
Vakavasti voisit harkita alkoholijuomien nauttimisen lopettamista?
En biletä kauhean usein ja juhliminen tuo mulle tosi paljon iloa. Jos joskus on paha olo tai petari kastuu niin voi voi. Nuorena pitää elää
Vierailija kirjoitti:
Voitko AP aloittaa blogin? Kiinnostaisi lukea, vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä :)
Olen miettinyt joskus asiaa mutta en ole saanut aikaiseksi, koska mä jaan aina tällaisia ihan random asioita itsestäni, niin ei niistä oikein yhtenäistä blogia saisi. Mutta täällä vauva.fi:ssä tulee kyllä mukavan paljon vastauksia, vaikka osa onkin dissausta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen urheilija Olga Kusenkovaa
Olikin tää joku moukarinainen joka kusi oikeasti kovaa ja kärähti doping-testissä. On kyllä hieno sukunimi Joku Ragobaljaana oli aikanaan myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä muuta kun sulla on hyvät tulot. Se nyt tiedetään. Kerta patjankin voi uusia tosta noin vaan. Järkeä sen sijaan ei oo.
Petari imi onneksi kaiken niin patja säästyi :) Tulot on kyllä hyvin keskinkertaiset
Mihin meinasit lähteä roudaamaan petaria?
Ajattelin ensin pestä sen mutta ei siitä mitään tule. Nyt se lojuu tuolla kylppärissä :D kai se pitää johonkin sorrtiasemalle viedä mutta kun ei ole autoa, enkä oikein kehtaisi ketään kaveria pyytää roudaamaan pissaista patjaa. Apua :D
Kusinen petari lojuu ties kuinka pitkään kylppärissä. Nam
Nihkeetä ja kammottavaa. Hyi hyi.
Pakko myöntää, että alkoi kiinnostaa, miltä tuntuisi kastella sänky. Mulle ei ole käynyt sitä ikinä yli kolmevuotiaana. Jollain tapaa voin ymmärtää AP:ta
"No moi, pitkästä aikaa. Viime yönä en jaksanut nousta vessaan ja halusin tietää miltä tuntuu kastella sänky niin pissasin petarini ihan pilalle. Kävisitkö viemässä sen kaatikselle kun mulla ei oo autoa" :DD