Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mitätöisin sinun koko työuran arvon, niin loukkaisinko sinua?

Vierailija
04.07.2023 |

Voi kuulostaa jonkun korvaan oudolta asialta, mutta meillä on suvussa pari ihmistä tehnyt selväksi etten ole mitään ammattini takia. Kyseessä elintärkeä ala yhteiskunnan pyörimisen kannalta. Olen tehnyt tuota hommaa yli 10v ja maksanut asuntoni ja antanut itsestäni aivan valtavan suuren panoksen verrattuna työttömänä olemiseen.

Onko kohtuutonta että olen noista vähättelyistä hyvinkin loukkaantunut? Meillä menossa välit poikki sukulaisten kesken tämän asian takia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti loukkaamaan takaisin?

Vierailija
2/3 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana antaa samalla mitalla takaisin. Mitätöi minut ja saat tasan kuulla miten turha olet itse. Jännä, että harvoin nämä mitätöijät ovat mitään lääkäreitä tai paloturvallisuushenkilöitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eivät todellakaan ole mitään ydinfyysikoita nämä loukkaajatkaan. Aivan samalla älyllisellä tasolla kuin minäkin, vaan ehkä turha nostaa heitä niin korkealle kun itse en noin sanoisi muille.

Ja itse asiassa minä ryhdyin toimenpiteisiin. Heistä tuli minulle persona non grata ja siinä olikin muulla suvulla ihmettelemistä kun en luovuttanut asian suhteen. Mutta siinä samassa välit kyllä taisivat katketa, koska muille näiden nälvijien puolustaminen jostain syystä sydämen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme