Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnalta vieroittaminen ja suoraan nokkamukiin siirtyminen?

Vierailija
11.12.2006 |

Minun pitäisi lopettaa 6kk vauvan imetys, sillä joudun aloittamaan lääkityksen, jonka aikana ei ole hyvä imettää. Aikaa vieroitukseen on vain pari viikkoa, ja tässä olemme yrittäneetkin treenailla jo pulloilla ja nokkamukeilla. Tuloksena, että tuttipulloa ei huoli ja nokkamukista huolii maidon, mutta valuttaa sen suurimmaksi osaksi pois suustaan (vauva kylpyyn jokaisen juomakerran jälkeen), taikamukista ei ymmärrä imeä.

Eli nokkamukista menee parhaiten, mutta sekin määrä jää puolen tunnin hörppimisellä ehkä 5-10ml mitä vauva siitä saa vatsaansa asti. Eli aika epätoivoisen kuuloista.

Mitä mieltä olette, että millä keinoin vauva pitäisi nyt vieroittaa? Ja olisiko nokkamuki paras vaihtoehto? Vai kaipaako vauva rinnalta vieroittamisen jälkeen sitä imemistä ja olisiko siksi tuttipullo parempi (ei syö tuttia)?

Tuntuu liian julmalta lopettaa imetys kertalaakista, mutta se on kai viimeisin keino jos muu ei auta, silloin vauvan on pakko oppia pullolle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitelkaa joka päivä niin monta kertaa kuin norm. imettäisit. Älä välitä sotkusta, laita vaikka sideharso kaulalle pahimmat imemään. Ja ehkä kuulostaa joistakin pahalle, mutta itse olen aloittanut nokkamukiharkat mehulla! Kaikki kolme lastani ovat päässeet nokkamukin saloihin hyvän makuisella (laimealla) mehulla ja niksit opittuaan menee sitten muutkin juomat ja mehun voi jättää pois.

Vierailija
2/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii kyllä ajan kanssa.

Halaus sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva noin pieni osaa juoda nokkamukista riittävän hyvin, että saisi tarvittavan maidon nokkiksesta.

Onhan lääkärisi nyt varmistanut teratologisesta tietopalvelusta, ettei sairauteesi todellakaan löydy lääkitystä, jonka kanssa voi imettää? Useimmat lääkkeet voi nimittäin korvata " imetysystävällisellä" valmisteella.

Vierailija
4/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukiharjoittelut aloitti kiinteiden aloituksen myötä, n. 4 kk ikäisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän