Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri soittelee joka päivä ja lähettelee kymmeniä ääniviestejä

Vierailija
04.07.2023 |

On kiva, kun on kavereita, mutta en jaksa jatkuvasti olla höpöttelemässä. Puhelut kestää noin tunnista reiluun kahteen tuntiin.

Olen toki introvertti ja tarvitsen paljon aikaa itsekseni, mutta onko tämä ihan normaalia? Muiden kaverien kanssa laitellaan viestiä useamman kerran viikossa ja nähdään silloin tällöin, mutta näin tiiviistä yhteydenpitoa en jaksa ja tämä vähän jo uuvuttaa. Nyt etenkin kun aloitin juuri loman ja haluaisin vaan laiskotella pari päivää itsekseni, niin en jaksaisi yhtään olla puhelimessa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin sanoa, ettet pysty etkä ehdi olemaan noin tiiviisti yhteyksissä. Kuulostaa läheisriippuvuudelta. Opettele pitämään omat rajasi ja sanomaan ei. Siitä taidosta on iloa ja hyötyä joka elämänalueella!

Vierailija
22/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologia mahdollistaa useitakin keinoja säädellä sitä omaa puhelin käyttäytymistä. Olet jo iso tyttö ja voit määritellä ne raamit esim kavereiden kanssa soitteluun, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on maaninen kausi päällä (bipo).

Varmaan luulet, että tää oli joku typerä heitto vaan, mutta tämä on melkoisella todennäköisyydellä oikea vastaus. Käytös on ihan oppikirja esimerkki kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Yleensä kaverit, sukulaiset ja perhe, ei edes tajua, että joku kärsii tuosta ennenkuin tilanne karkaa käsistä ihan täysin.

Vierailija
24/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on maaninen kausi päällä (bipo).

Varmaan luulet, että tää oli joku typerä heitto vaan, mutta tämä on melkoisella todennäköisyydellä oikea vastaus. Käytös on ihan oppikirja esimerkki kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Yleensä kaverit, sukulaiset ja perhe, ei edes tajua, että joku kärsii tuosta ennenkuin tilanne karkaa käsistä ihan täysin.

Tällainen ei ole tullut mieleenkään. Pitääpäs tutustua aiheeseen.

Vierailija
25/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit hyvin sanoa, ettet pysty etkä ehdi olemaan noin tiiviisti yhteyksissä. Kuulostaa läheisriippuvuudelta. Opettele pitämään omat rajasi ja sanomaan ei. Siitä taidosta on iloa ja hyötyä joka elämänalueella!

Tämä on kyllä totta ja muissa asioissa pystynkin pitämään aika hyvin rajoista kiinni (esim. en siedä minkäänlaista mulkvistin touhuja itseäni kohtaan). Tämä on vaan jotenkin niin uusi asia, jonka äärellä en ole ollut, kun eihän noissa soitteluissa ole mitään pahaa kuitenkaan. Pitää nyt ottaa etäisyyttä ja opetella olemaan niin, ettei ole aina tavoitettavissa.

Vierailija
26/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyteknologia mahdollistaa useitakin keinoja säädellä sitä omaa puhelin käyttäytymistä. Olet jo iso tyttö ja voit määritellä ne raamit esim kavereiden kanssa soitteluun, jne.

Olen tuhti joo... Mistäs arvasit?!

Vierailija
27/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuhti joo... Mistäs arvasit?!

En tiedä kuka sinä olet, mutta minä Ap olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
28/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa noita ääniviestejä. Ovat minusta ihan kamalia enkä jaksa yhtään kuunnella niitä.

Taitaisin väsähtää tuollaiseen kaveriin tosi nopeasti.

Vierailija
29/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kun puhuisi vain omista asioistaan, mutta jaarittelee esim. sukulaistensa asioista, joita en edes tunne. Tänään ei ihme ja kumma ole soittanut tai viestitellyt vielä ollenkaan. Yleensä pommitus alkaa jo heti aamusta.

Kuulostaa ihan mun entiseltä kaverilta. Soitteli jatkuvasti ja jaaritteli ummet ja lammet kaikkea ihan turhaa, lisäksi tietysti samat jutut moneen kertaan. Jos en vastannut, niin perässä tuli raivoisa viesti..