Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko idiootti? - Riita perhepäivällisellä

Vierailija
04.07.2023 |

Kaipaisin nyt av-mammaraadin tuomiota seuraavaan tilanteeseen:

Viime sunnuntaina söimme perheeni kanssa isommalla porukalla päivällistä, osallistujina olin minä, siskoni, kaksi veljeäni, kaikkien sisarusten puolisot ja vanhempamme.

Päivällisen aikana siskoni ja veljeni välille alkoi tulla pientä skismaa mm. arjen pyörittämiseen liittyen ja tilanteen eskaloiduttua siskoni huudahti "minähän en ota entiseltä narkkarilta mitään ohjeita vastaan".

Tämä sai koko pöydän hiljaiseksi koska riidan aikana mihinkään henkilökohtaisuuksiin ei ollut menty aikaisemmin ja tämä oli selkeästi (ainakin omasta mielestäni) hävytön heitto. Joka tapauksessa sanoin heti siskolleni, että hänen pitäisi kasvaa aikuiseksi ja että hän nolaa tässä itsensä. Hän vastasi että kaikki tietävät ettei hänellä ole päihteiden kanssa probleemaa eikä hän sanonut mitään väärää. Tämä sieppasi älyttömästi, sillä veljelläni on varmasti edelleen heikko itsetunto taustansa takia eikä häntä tarvitse pilkata tällä tavalla.

Pamautin pöydässä sitten että "pitäisikö puhua sinun aikaisemmasta alkoholiongelmastasi ja päihdehoitojaksostasi?". Siskon mies lähti raamit kaulassa päivälliseltä siskonsa seuraamana ja pöytään jäänyt seurue jäi katsomaan minua halveksuvasti, pois lukien veljeni joka näytti olevan hyvillään siitä että puolustin häntä. Tulkitsin tuon siten, ettei siskon mies siis tiennyt siskoni ongelmaisesta taustasta.

Nyt osa seurueesta on lähettänyt minulle jälkijunassa viestejä syyttäen minua heidän parisuhdeongelmistaan ja kertoivat, että oli mautonta nostaa esiin luurankoja kaapista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että on tositapaus. Kuin jonkun huonon tv-draaman kliseisestä käsikirjoituksesta. Ehkä ap testailee kirjoitustaitojaan?

Vierailija
22/25 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suku olisi varmasti samanlaista ja siksi tuollaisia tilaisuuksia ei järkätä ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suku.

Vierailija
24/25 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi veljen kanssa tappelu moottorisahasta ja erään riidan yhteydessä alkoi nimittely ja solvaaminen. Pelottaa jo ihan millainen tappelu tulee perinnöstä. Ehkä menee välit poikki.

Vierailija
25/25 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että kasva sisko aikuiseksi ja sitten vajosit samalle tasolle hänen kanssaan. Sisko tietysti aloitti tilanteen, mutta jos olisit itse fiksu niin et olisi pahentanut tilannetta. Et ole yksin syyllinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi