Jo parin kilon painonpudotus näkyy
Normaalipainon sisällä koitan pudottaa painoa ja pikkuisen päälle 2kg:n laihtumisen huomaan ainakin itse. Kasvot jotenkin kapeammat ja ennenkaikkea VYÖTÄRÖ EROTTUU PAREMMIN🤸
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Motivoivaa kun näkee tuloksia ja jälkikäteen sen vasta tajuaa miten paljon ylimääräistä on todellisuudessa ollut.
Jep. Eikä ole ollut edes hankalaa.
Se on hienoa, kaikki on plussaa.. Älä vahdi sitä ollenkaan vaan anna itse työn tehdä tehtävänsä. Kyllä se siitä tippuu jos tarve on.
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa, kaikki on plussaa.. Älä vahdi sitä ollenkaan vaan anna itse työn tehdä tehtävänsä. Kyllä se siitä tippuu jos tarve on.
Kyllä mua motivoi eniten kun käyn vaaalla ja paino on aina piirun verran pienempi mitä edellisaamuna. Toimii myös niin päin, että jos painontarkkailu unohtuu pitkäksi aikaa, minulla se hiipii heti ylöspäin.
Olen normaalipainon ylärajalla ja yritän pikku hiljaa pudottaa painoa.
Tavoitepainoon on vielä n. 7kg jäljellä ja tuntuu että siihen menee ikuisuus nyt kun paino ei enää putoa kuin pari sataa grammaa viikossa.
Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että kun pääsen tavoitepainooni niin en aijo enää lihoa, minusta tämä on sen verran hidasta tämä alaspäin kitkuttaminen.
Motivoivaa kun näkee tuloksia ja jälkikäteen sen vasta tajuaa miten paljon ylimääräistä on todellisuudessa ollut.