IL: voimaantunut kirjailija Jenni Janakka osti seksiä firman piikkiin ja yllättyi
Janakka myöntää, että etsiessään miespuolista seksityöntekijää Himocast-podcastin jaksoa varten hänelle tuli yllätyksenä, miten paljon vaikeampaa on löytää palveluita "penikselliseltä henkilöltä.
Minulla kesti puoli vuotta ennen kuin löysin peniksellisen seksityöntekijän. Päätin sitten, että kerta kun seksin ostaminen ja myyminen on laillista Suomessa, niin miksen minä voisi? Janakka kertaa podcastissa.
Onko sinulla ollut vaikeuksia löytää peniksellistä seksityöntekijää? Ja jos olet löytänyt, niin oliko seksi parasta, kuten Jennin kohdalla tapahtui?
Kommentit (32)
Tässäkin otsikossa mainitaan heti "voimaantunut", kun kyseessä on naispuolinen seksinostaja 😆
Mies taas on automaattisesti sika.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran; miksi naiset tietävät, mistä miehet tykkää, mutta miehet eivät yhtään arvaa/ tiedä/ eivätkä ymmärrä itse!
Yleensä suelinten erilainen hyväily tuttaa nautintoa, onk se teille miehille yllätyskin?
Taas kerran, naisella on suuret luulot itsestään jos kuvittelee osaavansa tehdä hyvää miehelle kuin miehelle tuosta vain.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on korkeampi moraali.
Älä höpäjä. Ihmiskaupan uhreilta ja lapsilta miehet ostavat seksiä maailmalla, koska kullinnupissa tuntuu vähän kutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran; miksi naiset tietävät, mistä miehet tykkää, mutta miehet eivät yhtään arvaa/ tiedä/ eivätkä ymmärrä itse!
Yleensä suelinten erilainen hyväily tuttaa nautintoa, onk se teille miehille yllätyskin?
No miksi naiset eivät sitten tee niitä asioita omatoimisesti mistä miehet tykkää? Ovat vaan tuppisuuna. Eivät myöskään sen enempää puhu, että mitä haluaisivat itselle tehtävän. Yks ainoa nainen on kerran rohkeasti pyytänyt, että panisinko häntä kakkoseen. Siitä pointsit. Mutta yleensä aina ovat tuppisuina ja itse pitää kehoittaa se muna suuhun ottamaan jne. Itsellekin ärsyttävää.
Näitä ja tätä saittila lukiessa tullut varmistus, että mulla on käynyt satumainen tuuri vaimon kanssa. Hän on alusta lähtien kertonut ja osoittanut mitä haluaa, on alusta lähtien vaatinut että tyydytän hänet ja hän saanut omat orgasminsa. Vastaavasti on omatoimisesti ottanut suihin ja vaikka lypsänyt pillullaan omatoimisesti tai pyytänyt naimaan takaa tai istunut selin päälleni, jos en ole vielä ehtinyt tulla. Vastannut siten alusta lähtien minun tyydyttämisestäni kun minä olen kerran vastannut hänen. Ei ole ollut sellainen tuppisuu kuin kirjoittaja tai miehen miellyttäjä, kuten niin monet naiset näyttää olevan. Hyvä tuuri, kun ollut ainoa nainen elämässäni, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi naiset eivät sitten tee niitä asioita omatoimisesti mistä miehet tykkää? Ovat vaan tuppisuuna. Eivät myöskään sen enempää puhu, että mitä haluaisivat itselle tehtävän. Yks ainoa nainen on kerran rohkeasti pyytänyt, että panisinko häntä kakkoseen. Siitä pointsit. Mutta yleensä aina ovat tuppisuina ja itse pitää kehoittaa se muna suuhun ottamaan jne. Itsellekin ärsyttävää.
Karu tosiasia on, että iso osa naisista ei yhtään tiedä mistä miehet tykkää jos ei varta vasten huolellisesti kerro mitä pitää tehdä. On viime aikoina osunut kohdalla 3 kpl pitkästä (+20 v) suhteesta eronnut 5-kymppinen nainen ja perusteet suihinottoa myöten on ihan kateissa. Ilmeisesti ovat maanneet mykkänä miehensä alla kaikki vuodet. Ei alkeellisintakaan aloitteellisuutta, mielikuvitusta jne. Ja aloitteellisuudella tarkoitan, että jos sulla on sängyssä mies ja sillä erektiossa oleva meisseli, niin voisi siihen edes koskea ilman erillistä pyyntöä tai ohjetta. Suihinottoon ei kuulu raju vatkaaminen tai hampaiden käyttö. Tällaisia ohjeita en millään haluaisi joutua antamaan aikuiselle naiselle.
Tanskassa radiotoimittaja harrasti swingerseksiä suorassa lähetyksessä. Sekin firman piikkiin.
Ei pitäisi olla vaikeaa !
Naisilla saa ja pitää olla samat oikeudet ostaa mitä palveluita mitä ikinä haluavatkaan minkä uskon yleistyvän .
Itse työskentelen villikartanolla hierojana sekä eroottisena hierojana.
Toteuttaen naisten fantasiat ja toiveet .
Soittamalla kartanolle saa varmasti vastaukset kaikkiin askarruttaviin kysymyksiin .
Tervetuloa
Samu
huomiohakuista media('podcast')-toimintaa.
tehty varmasti 'jotain tulevaa kirja' -julkaisua vain markkinoimaan?
kapitalismi on SIUNAUS. - tai se pienikirous?
Käyttäjä11358 kirjoitti:
Ei pitäisi olla vaikeaa !
Naisilla saa ja pitää olla samat oikeudet ostaa mitä palveluita mitä ikinä haluavatkaan minkä uskon yleistyvän .
Itse työskentelen villikartanolla hierojana sekä eroottisena hierojana.
Toteuttaen naisten fantasiat ja toiveet .Soittamalla kartanolle saa varmasti vastaukset kaikkiin askarruttaviin kysymyksiin .
Tervetuloa
Samu
Samu, onko kartanolla myös eroottinen mieshieroja miehelle ? Sinä tai joku muu ?
Mies miehelle hierojaa ei tietääkseni vielä löydy pariskunnille (m/n) löytyy pari hieronta eli pääsette yhtäaikaa nauttimaan .
Soittamalla iralle saat kaikki tiedot palveluista