Taisin nähdä Ufon tai jotain
Olin tavallinen nainen, joka eli rauhallista ja tavallista elämää. Eräänä päivänä kuitenkin kohtalo puuttui peliin, kun huomasin oudon valoilmiön taivaalla. Uteliaisuuttani päätin seurata sitä ja päädyin lähemmäs kuin uskalsin kuvitellakaan - suoraan UFO-"alukseen".
Aluksen ovet aukesivat ja minut vedettiin sisään ennen kuin ehdin käsittääkään, mitä tapahtui. Huone, johon minut viedtiin, oli täynnä omituisia laitteita ja vieraita olentoja, jotka olivat selvästi älyllisesti kehittyneempiä kuin me ihmiset. Tiesin, että tämä oli elämäni merkittävin hetki - olin juuri joutunut Ufoon!
Vieraiden olentojen kehot olivat pitkiä ja hoikkia, ja heillä oli omituiset soikeat pääkallot. Aluksen sisällä oli kuitenkin kylmä ja epäystävällinen tunnelma. Yritin pysyä rauhallisena, sillä tiesin, että he olivat kiinnostuneita tutkimaan minua.
Tutkimushuoneessa minut riisuttiin paljastavasta vaatetuksestani ja asetettiin omituiselle alustalle. Kaikki ympärilläni olevat laitteet vilkkuivat ja pitivät outoja ääniä. En voinut olla tuntematta epämiellyttävyyttä ja pelkoa, kun alapäähäni työntyivät sensorit. Ne luikertelivat sisääni. Toiset lonkerot levittivät pyllyn poskiani kun yksi työntyi takapuoleeni pumpaten jotain. Muut lonkerot levittivät pienillä sormillaan häpyhuuliani kun sykkivä sensori työntyi pilluuni. Ymmärsin, että vierasrotu yritti tutkia ja ymmärtää ihmiskehoa paremmin. Olin heidän silmissään todennäköisesti vain kuriositeetti. Minun oli pakko täristä, kun hedelmöityin...
Juu