Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvat on ihan surkeita koska se itse taide on tuhottu kokonaan niitä tehdessä

Vierailija
04.07.2023 |

Se tarinankerronta ja opetus ja se itse taide on tuhottu ihan kokonaan, jokaiseen elokuvaan pitää tunkea yhteiskunnallista agendaa ja yritetään syövyttää ihmisten mieliin ajatuksia mitkä eivät kiinnosta 90% väestöstä ollenkaan. Koko elokuva menettää hohtonsa ja sitä myötä koko tarkoituksensa. Ei tarvitse mennä edes muihin maihin tai isoihin elokuviin, miettikää kotimaisia. Esim Vares mikä tulee ensimmäisenä mieleen, se eka. Tää leffa oli ihan törkeen hyvä aikoinaan koska se itse taide kontroloi sitä ja se tarinankerronta. Siinä uskallettiin heittää vitsejä mitä nykyisin ei saa sanoa ollenkaan myöskin. Se ei ajanut mitään yhteiskunnallista agendaa vaa selkeästi kertoi tarinan mikä oli toteutettu taiteellisesta näkökulmasta todella hyvin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vares nyt ei ole taidetta nähnytkään.

Jos tehdään leffa ilman kunnon käsikirjoitusta, ja korvataan sisältö hömpällä, niin eihän se toimi. Mutta miksi ihmeessä leffat ei saisi puuttua yhteiskunnallisiin aiheisiin, tai vaikka ilmastonmuutokseen?

Ja jos hermostut siitä, että pääosassa on homo tai t r a n s-ihminen, niin sehän on kuin kieltäisit ettei sellaisia ole olemassa. Ja jos haluat sen kieltää, ongelma on sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla