Panettaa koko ajan ja olen nainen
Tapaillut olen vanhempaa 47 v miestä jonkin aikaa ja pari kertaa ollan seksiä harrastettu. Mies on mukava ja osaa ottaa naisen huomioon ja nyt minua panettanut koko ajan. En kuitenkaan kehtaa soittaa miehelle että tules nyt tänne taas seksiä harrastamaan. Vai pitäisikö sittenkin, päivällä juteltiin ja mies kyllä pyysi käymään mutta olin töissä liian pitkään.
Kommentit (32)
Toteuta itseäsi jos panettaa N 62 V.
Kerran viikossa olen yötä 43v miehen luona ja olen itse 48v. Ja kyllä on mahtaa se yksi homma.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa olen yötä 43v miehen luona ja olen itse 48v. Ja kyllä on mahtaa se yksi homma.
*Mahtavaa
Vierailija kirjoitti:
"panettaa kokoajan ja olen nainen"
Pitääkö se jotenkin erikseen mainita että on nainen ja panettaa - onko se jotenkin outo yhtälö? :D
Nyt romukoppaan vanhanaikaiset ajatukset. Tottakai saa pyytää miestä luokseen seksin merkeissä jos haluttaa. Mies varmasti tykkää vaan hyvää että häntä halutaan. Pitää takoa kun rauta on kuumaa!
Juuri näin. Sitä ei pysty saastämään vanhuuden varalle.
Miksi mainitset että olet nainen?????
Pannaan joka päivä, joskus useamminkin, vaimoni kanssa. Yhteiseloa 20v ja ikää 40v.
Mulla kanssa kolahti tuo "olen nainen". Aivankuin se olis perin harvinaista naiselle. MUTTA, panetus on kyllä harhaanjohtavaa, ainakin mulle. Haluan orgasmeja, ja se ei panolla helpota. Vanha totuus useimmille, En oikein tajua tuota sanontaa panetus, se on miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se jotenkin erikseen mainita että on nainen ja panettaa - onko se jotenkin outo yhtälö? :D
Se on fantasiayhtälö, yliluonnollinen yhtälö. Naisilla on väkevä libido vain joitakin vuosia ensivuodon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on fantasiayhtälö, yliluonnollinen yhtälö. Naisilla on väkevä libido vain joitakin vuosia ensivuodon jälkeen.
Paskanmarjat, lipido on järkyttävän kova. Naimisissa oltu iät ajat, ja miestä himoitsen aina vaan ja jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
No itse 46 v nainen ja todellakin kehtaan pyytää miehen luokseni jos panettaa. Uskon että mieskin tykkää kun pyydät, eikä hänen tarvitse olla aina se joka ehdottelee
Todellakin tykkään miehenä, jos nainen ilmaisee haluavansa mua. Minun nykyinen naisystävä pani mua säännöllisesti ja hellästi melkein joka ilta. Tuli vaan ja ratsasti tai ohjasi minut päälleen. Kun oli jonkin aikaa tehnyt tätä, niin huomasin, että kun menin hänen sänkyynsä muka nukkumaan, niin se nousi pystyyn itsekseen. Odotin sitten sen kanssa valmiina häntä luoksemme.
Minulla on pari varattua vakkaria. Se on lähes riittävästi. En voisi kuvitella asuvani miehen kanssa, mutta kullia haluan säännöllisesti. Varattujen kanssa otan riskin ja nussin paljaalla. He ovat silloin paljon kiihkeämpiä.
N26
Täytyy sanoo että se on ajanut mut hakee muualta. 15v olin uskollinen kunnes tää jatkuva kiima ja puute ajoi rajan yli. Mutta tätä tapahtunu tosi harvoin viimeisen vuoden aikana. Ku ottaa huomioon että mua panettaa ihan helvetisti 3vk kuukaudesta ja mies antaa pari kertaa kuukaudessa alle kaks min panoa nii voi ajatella kuinka sairaan puutteessa oon kaiken aikaa ja se ei oo mukavaa.