Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa koko ajan ja olen nainen

Neiti
03.07.2023 |

Tapaillut olen vanhempaa 47 v miestä jonkin aikaa ja pari kertaa ollan seksiä harrastettu. Mies on mukava ja osaa ottaa naisen huomioon ja nyt minua panettanut koko ajan. En kuitenkaan kehtaa soittaa miehelle että tules nyt tänne taas seksiä harrastamaan. Vai pitäisikö sittenkin, päivällä juteltiin ja mies kyllä pyysi käymään mutta olin töissä liian pitkään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Tapailen yhtä miestä noin kerran viikossa ja silloin on hyvää seksiä. Minä haluaisin monta kierrosta, mies pystyy vain yhteen kerrallaan. Mua panettaa joka päivä, mutta en kehtaa sanoa sitä tapailumiehelle, hänelle tuntuu kerta viikkoon riittävän. 

Pitäisköhän hommata toinen rakastaja, niin sais sentään ehkä pari kertaa viikossa? Joku nuori joka jaksaa painaa! 😀

N48

Vierailija
42/53 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tapailen yhtä miestä noin kerran viikossa ja silloin on hyvää seksiä. Minä haluaisin monta kierrosta, mies pystyy vain yhteen kerrallaan. Mua panettaa joka päivä, mutta en kehtaa sanoa sitä tapailumiehelle, hänelle tuntuu kerta viikkoon riittävän. 

Pitäisköhän hommata toinen rakastaja, niin sais sentään ehkä pari kertaa viikossa? Joku nuori joka jaksaa painaa! 😀

N48

Hommaa ihmeessä 😊 tulee useammalle nautinto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias naimisissa oleva nainen ja huomasin jo, muutama aurinkoinen päivä sen teki jo tammikuussa. Yleensä vasta helmikuun valoisuus sen minussa aiheuttaa, nostattaa kiiman. Sitä se on, ja päiväkausia kestää,  yötä päivää, kunnes turhaudun ja masennun. Mieheeni tämä valon lisääntyminen ei vaikuta. Tuli aamulla laulu radiosta, Vanhojen rakastavaisten laulu, jossa muisteltiin kuinka rakastajakin oli vaimolla ollut, pitäähän ruumis saada välillä kukkimaan. Oi kuinka kipeästi kirpaisi.

Vierailija
44/53 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane pane.

Vierailija
45/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin panettaa usein. Kesälläkin oltiin rannalla tapailumiehen kanssa ja mies sanoi että haluanko hieronnan ja alkoi heti panettaa kun mies koski minua. Sitten se koski alaselkääni ja persettä hipaisi varmaan tahallaan niin olin ihan kostea jo. Sitten mies sanoi että mennään tuonne vessaan käymään ja mies pani siellä minua takaapäin.

Vierailija
46/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin panettaa usein. Kesälläkin oltiin rannalla tapailumiehen kanssa ja mies sanoi että haluanko hieronnan ja alkoi heti panettaa kun mies koski minua. Sitten se koski alaselkääni ja persettä hipaisi varmaan tahallaan niin olin ihan kostea jo. Sitten mies sanoi että mennään tuonne vessaan käymään ja mies pani siellä minua takaapäin.

Mulle kävi samalla tavalla tapailumieheni kanssa. Se alkoi ottamaan multa suihin rannalla. Sitten mentiin ravintolan vessaan ja se pani mua takaapäin.

Vierailija
47/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ja ketju on aloitettu joskus koronan aikoihin......Käy maksullisisissa hyvä ihminen, jos edelleen panettaa. Jos oot nainen ja ees kohtuullisen näköinen niin voin minäkin joskus työnatkalla ohi ajaessa tulla naimaan sua, mutta en jatkuvasti.

Vierailija
48/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt ihmeessä tänne

Panetus 4-5 krt/ päivä

M55

Vierailija
49/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi

M55

Mulla on aivan valtava panetus koko ajan

Joudun hoitamaan 4-5 krt päivässä

Tule nyt todellakin apuun

Lupaan olla puheiden arvoinen

M55

Vierailija
50/53 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Mistä jumalauta löytää naisen jota panettaa ylipäänsä ?

Arrgh, tänne , saat kunnolla treenaavaa miestä

M55

Vierailija
51/53 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

M55

Täällä nainen, joka antaa pillua niin paljon kuin haluut

Vierailija
52/53 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

M55

Täällä panettaa! Ja kovasti!!! Ei vaan oo kukaan panemassa... Pitää itse toimia, ja monipuolisesti 💦

N50

Vierailija
53/53 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

M55

Täällä panettaa! Ja kovasti!!! Ei vaan oo kukaan panemassa... Pitää itse toimia, ja monipuolisesti 💦

N50

Uuu..saisinko painaa mun kivikovan kalun pillunhuulien välistä tiukkaan puristukseen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi