Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa digikameraa 5-vuotiaalle!

Vierailija
11.12.2006 |

Eli pitäisi ola helppokäyttöinen eikä kauhean kallis (ei paljon yli 50¿).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun pitäähän meidän nicopetterin saada tehdä mitä (äiti) haluaa."

Inhottavaa huomata, että " mullekaikkinythetiMÄHALUUN" -äidit kasvattaa jälkipolvestaan ihan samanlaisia. Onneksi ei ole minun ongelmani (ainakaan vielä).

Vierailija:

joo, mä en ole vielä tähänkään ikään kameraa saanut.

ja viisivuotiaalle jo sellaiset hommataan.

Vierailija
22/24 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli antaa MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN lapselle sellainen lahja, josta tämä pitää? Jos rahaa ei käytännössä ole, niin vaikka leipoa lapsen kanssa, viedä tämä uimaan, vuokrata filmi tmv. joululahjaksi.

Jos rajaa taas on käytettävissä jonkin verran, eikö meistä jokainen osta lapselleen mielummin sellaisen lahjan, jota lapsi TOIVOO ja jota hän tulee RAKASTAMAAN, ennenmin kun jotakin, mikä unohtuu kaappiin pölyttymään?

Jos nro 33 ei ole koskaan ollut kameraa, ei se ole syy syyllistää sellaisia, joilla se on, ehkä jo 5-vuotiaana, ollut. Anteeksi jos olet jostakin laita puolen perheestä, vanhemmillasi ei ehkä tällöin ollut halua/varaa ostaa sinulle kameraa, MUTTA jos olet kasvanut ns " normaalissa perheessä" , niin taatusti olisi saanut kamerankin, jos olisit ollut todella kiinnostunut valokuvauksesta. Kamera on loppujen lopuksi pieni investointi lapsen lahjaan, ostetaanhan niitä ponejakin ymv. lapselle...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kavisi 5-vuotiaalle

Vierailija
24/24 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaanhan sitä lapsille paljon hölmömpiäkin lahjoja, kuten väkivaltapelejä, -elokuvia, helposti rikkoutuvia kalliita hemanejä sun muita. Jos lasta kiinnostaa jokin sitä kiinnostusta kannattaa tukea. Itse sain kameran viidennellä luokalla ja se on minulla vieläkin, ehjänä, Sain pienenä myös mikroskoopin ja muita " kalliita aikuisten laitteita" (toki on lapsillekin hepposempia mikroskooppeja) Eikä minusta tullut pilalle lellittyä Suvica-Jennicaa.

Itse harkitsisin käytetyn, mutta laadukkaan kameran ostamista, sillä pojan kyvyt kehittyvät kuvatessa ja iän lisääntyessä niin ei tarvitse joka vuosi uutta kameraa ostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme