Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisille ei kelpaa introverttinen mies?

Vierailija
03.07.2023 |

Mistä tämä johtuu? Biologiasta?

Itse käyn ulkona ainoastaan kaupassa.

Muuten vietän ihanaa elämää sisällä. ^.^

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi, mieluummin kuin extrovertti. Olen itsekin introvertti. AP:lle tiedoksi, että introvertti ei tarkoita sitä, että olisi epäsosiaalinen tai makaisi koko ajan kotona.

Naiset eivät todennäköisesti kiinnostu Ap:stä, koska hän on ihmisiä vihaava juntti, joka käyttää sanoja, joita ei edes ymmärrä.

Ja naiset tekeytyvät introverteiksi koska se on trendikästä. -nuori mies

Vierailija
42/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kelpaa miehillekään, jos on vielä toisilla treffeillä ujo.

Tinder naiset on kyllä tosi ujoja ja introverttejä.

Mä en tapaa mun tyylisiä miehiä missään muualla kuin Tinderissä joten siksi pakko etsiä sieltä. Kokemukseni mukaan miehille kyllä kelpaa ujokin.

Reikä se on rinkelissäkin. Ja introvertillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluu elämyksiä ja mahdollisuuksia postata kuvia Instaan. Sisällä se ei onnistu. M28

Totta. Luxusta vain pitäisi tarjota naiselle. Itse olen tänään lukenut kirjoja ja pelannut videopelejä. Ilmeisesti elämäntyylimme on myrkkyä naisille. AP

Sinulle kelpaavat luxus instabeibet. Ja koska et kykene tarjoamaan luxus instabeiben haluamaa elämää uliset ja valitat ja haukut kaikki naiset täällä.

Vierailija
44/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi, mieluummin kuin extrovertti. Olen itsekin introvertti. AP:lle tiedoksi, että introvertti ei tarkoita sitä, että olisi epäsosiaalinen tai makaisi koko ajan kotona.

Naiset eivät todennäköisesti kiinnostu Ap:stä, koska hän on ihmisiä vihaava juntti, joka käyttää sanoja, joita ei edes ymmärrä.

Miten tekeysytään introvertiksi, jos on ekstrovertti? Tai ambivertti?

Vierailija
45/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tapaa mun tyylisiä miehiä missään muualla kuin Tinderissä joten siksi pakko etsiä sieltä. Kokemukseni mukaan miehille kyllä kelpaa ujokin.

Jatka sinä vain sen rinkelin kanssa. Palvelus naisille.

Vierailija
46/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kelpaa miehillekään, jos on vielä toisilla treffeillä ujo.

Tinder naiset on kyllä tosi ujoja ja introverttejä.

Osaan kyllä välttää tällä tavoin ajattelevat miehet, no worries. Kaikki eivät ole samanlaisia kus*päitä kuin sinä.

Vierailija
47/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni, MONI, nainen väittää olevansa introvertti, vaikka oikeasti eivät ole. -nuori mies

Vierailija
48/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat introverttejä, mutta ei se estä harrastamista ja sosiaalista elämää, kunhan sen jälkeen pääsee kotiin palautumaan kaikessa rauhassa. Ollaan alkujaan tavattukin yhteisen harrastuksen kautta.

Ap ei ole introvertti vaan erakko. Ihan varmasti on vaikeaa tavata ketään, jos ei ikinä käy missään.

Vierailija
49/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa vielä liikkua naisten keskuudessa introverttinä?

Introvertti ei ole sama kuin harjoittamattomat sosiaaliset taidot.

Introvertti luonne ei ole tekosyy olla kiinnostumatta muista ihmisistä.

Et voi laittaa ongelle lähtiessäsikään koukkuun sinun lempiruokaasi, vaan matoja, jotta kala nappaa.

Vierailija
50/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluu elämyksiä ja mahdollisuuksia postata kuvia Instaan. Sisällä se ei onnistu. M28

Totta. Luxusta vain pitäisi tarjota naiselle. Itse olen tänään lukenut kirjoja ja pelannut videopelejä. Ilmeisesti elämäntyylimme on myrkkyä naisille. AP

Joo, nuo videopelit eivät nappaa.

Tuo pelaamis juttu on kyllä outo? Itsellä pysyy käsissä pleikkarinohjain ja moottorisaha. Naisia kiinnostaa vain korkkarit ja viini?

En ole juonut alkoholia yli kolmen vuoteen ja viimeksi pari viikkoa sitten ostamani kengät olivat Reebokin juoksukengät. Sitä ennen ostin vaelluskengät.

Eli se viinistä ja korkokengistä.

Vierailija
51/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tosi introvertti, niin häntä on aika vaikea mieltää mitenkään maskuliiniseksi. Tämä on aika monelle naiselle iso turn off.

Vierailija
52/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni, MONI, nainen väittää olevansa introvertti, vaikka oikeasti eivät ole. -nuori mies

Vai NIIN, minä EN tunne yhtäkään IHMISTÄ, joka olisi sellaisia väittänyt.

Vierailija
53/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin itse iskemään introverttimiehen. Itsekin introvertti. Se on eri asia kuin erakko. 

Vierailija
54/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tosi introvertti, niin häntä on aika vaikea mieltää mitenkään maskuliiniseksi. Tämä on aika monelle naiselle iso turn off.

Totta. Naiset on pinnallisia. -nuori mies

Vierailija
55/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa. M36

Vierailija
56/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin käsittänyt introvertin väärin. Introvertti voi olla tosi sosiaalinen ja hyvä ihmisten kanssa, mutta on väsynyt sosiaalisen kanssakäymisen jälkeen ja tarvitsee paljon omaa aikaa ladata akkuja. Ekstrovertti taas lataa akkuja sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja yksinolo tuntuu tylsältä.

Vierailija
57/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse siis näet pintaa syvemmälle, sano yksi positiivinen asia naisista jonka olet oppinut.

Sano.

Vierailija
58/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introverttiys ei välttämättä näy mitenkään päällepäin, joten tuskin voit väittää tuollaista. Minä esim. olen introvertti, mutta johtavassa ja näkyvässä asemassa työelämässä, tykkään matkustella ja harrastan ahkerasti. Noiden vastapainoksi tarvitsen kuitenkin paljon omaa aikaa. Ja tekemisessä fokus on yleensä muualla kuin sosiaalisuudessa, esimerkiksi matkoilla keskityn kokemaan mielenkiintoisia asioita ja näkemään uusia paikkoja, enkä välitä lähteä reissuun kaveriporukassa.

Jos tapaisimme jossain, et varmasti pitäisi minua introverttinä, mutta ei sinun mielipiteesi silti tee minusta ekstroverttia.

Vierailija
59/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo tapa käyttää pinnallinen-sanaa. Ei kai tämä kysymys mikään pinnallinen ole vaan päinvastoin syvällinen asia jolla on keskeinen merkitys sen suhteen viihtyykö pariskunta yhdessä vai ei. Joku hiusten väri on pinnallinen asia.

Vierailija
60/83 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessasi kyllä. Tosin en saa sinusta mitenkään sellaista kuvaa, että sinä olisit pinnallisen vastakohta, eli syvällinen ja herkkä.