Miksi naisille ei kelpaa introverttinen mies?
Mistä tämä johtuu? Biologiasta?
Itse käyn ulkona ainoastaan kaupassa.
Muuten vietän ihanaa elämää sisällä. ^.^
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluu elämyksiä ja mahdollisuuksia postata kuvia Instaan. Sisällä se ei onnistu. M28
Totta. Luxusta vain pitäisi tarjota naiselle. Itse olen tänään lukenut kirjoja ja pelannut videopelejä. Ilmeisesti elämäntyylimme on myrkkyä naisille. AP
No nii, huono asenne naisia kohtaan se sieltä kuoriutui. Introverttiys ei ole syy vaan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin vain paijata naista kotonamme ja käydä lenkillä kahdestaan metsän uumenissa ja järvellä. :/
Söpis! Toivottavasti löydät jonkun.
Toivottavasti ei. Tyyppi on jo haudannut pari naista sinne metsän uumeniin ja hukuttanut muutaman.
Olen introvertti. Seurustellut 3 kertaa ja viimeisen kanssa naimisissa. Toki naiset aina tehneet aloitteen. Kyllä me kelvataan ihan hyvin ja ollaan hyviä kumppaneita kun ei lähdetä heilastelemaan muiden kanssa ihan tuosta vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluu elämyksiä ja mahdollisuuksia postata kuvia Instaan. Sisällä se ei onnistu. M28
Totta. Luxusta vain pitäisi tarjota naiselle. Itse olen tänään lukenut kirjoja ja pelannut videopelejä. Ilmeisesti elämäntyylimme on myrkkyä naisille. AP
Joo, nuo videopelit eivät nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii, huono asenne naisia kohtaan se sieltä kuoriutui. Introverttiys ei ole syy vaan tuo.
Huono asenne, vai väärä asenne? Kertoi totuuden naisista. Kirjoja lukevat ja videopelejä pelaavat miehet ovat kuin ilmaa naisille.
Joko olet tänä vuonna käynyt ulkomailla? #Reissussa
Vierailija kirjoitti:
Ei se kelpaa miehillekään, jos on vielä toisilla treffeillä ujo.
Tinder naiset on kyllä tosi ujoja ja introverttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono asenne, vai väärä asenne? Kertoi totuuden naisista. Kirjoja lukevat ja videopelejä pelaavat miehet ovat kuin ilmaa naisille.
Sun kanssa ei ole mitään toivoa edes yrittää keskustella niin kuin aikuisen miehen kanssa. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kirjaa olet lukenut? Mitä kirjoja luet? Akun taskareita?
Joe Roganin ja Jordan Petersonin viesti inceleille: Kasva mieheksi.
Kyllä mulle kelpaisi, mieluummin kuin extrovertti. Olen itsekin introvertti. AP:lle tiedoksi, että introvertti ei tarkoita sitä, että olisi epäsosiaalinen tai makaisi koko ajan kotona.
Naiset eivät todennäköisesti kiinnostu Ap:stä, koska hän on ihmisiä vihaava juntti, joka käyttää sanoja, joita ei edes ymmärrä.
Ei kukaan sua tule kotoa noukkimaan. Tai anna osoite, jos vaikka samantien muutan sun luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kelpaa miehillekään, jos on vielä toisilla treffeillä ujo.
Tinder naiset on kyllä tosi ujoja ja introverttejä.
Mä en tapaa mun tyylisiä miehiä missään muualla kuin Tinderissä joten siksi pakko etsiä sieltä. Kokemukseni mukaan miehille kyllä kelpaa ujokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa ei ole mitään toivoa edes yrittää keskustella niin kuin aikuisen miehen kanssa. Eri.
Menikö tunteisiin? -eri
MIKÄÄN ei ole niin kamalaa, kun mies, joka puhuu koko ajan. Ja joka etenkin aamulla on sosiaalinen. Rakastan introverttejä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt tänään töissä ja kaupassa, sen lisäksi olen tehnyt ruokaa ja syönyt, sekä kuunnellut siinä ohessa äänikirjaa. Tällä hetkellä kesken on Ben Macintyren Vakooja ja petturi, kylmän sodan tärkein vakoiluoperaatio.
Mitä kirjoja sinä luet?
Vierailija kirjoitti:
MIKÄÄN ei ole niin kamalaa, kun mies, joka puhuu koko ajan. Ja joka etenkin aamulla on sosiaalinen. Rakastan introverttejä!!!
Onpa niitä välimuotojakin.
Vierailija kirjoitti:
Nälvit siitä, jos nainen tykkää matkustaa, mutta sinun lukemisesi ja pelaamisesi pitäisi naisen hyväksyä? Jep, huono asenne. Etsi nainen, joka viihtyy kanssasi kotona. Jos ei löydy niin voi voi, ei kaikille löydykään sopivaa kumppania koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuo videopelit eivät nappaa.
Tuo pelaamis juttu on kyllä outo? Itsellä pysyy käsissä pleikkarinohjain ja moottorisaha. Naisia kiinnostaa vain korkkarit ja viini?
Rajansa kaikella. Yksi riittää, muuten on lauma.