Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes joka suvusta tai työpaikalta löytyy se yksi karppaaja, joka tuputtaa rasva-asiaansa kuja arvostelee ruokia. Kuuluuko karppaukseen tuputtaminen?

Vierailija
03.07.2023 |

Oletko havainnut samaa ilmiötä?

Jaa kokemuksesi töistä, juhlista, kaveriporukasta tai suvustasi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaa ortoreksiaa. Googlaa

Vierailija
2/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon karpannut yli kymmenen vuotta. Alkuun ihmiset ihmetteli miten syön, nykyään kukaan ei enää kysy. En ole tuputtanut, mutta asiasta oikeasti kiinnostuneille olen kertonut tarkemmin että miksi ja mitä syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , ainakin mun työpaikalla vegaanit on niitä jotka omaa aatettaan tuputtaa. Itse syön vähähiilihydraattisesti enkä asiasta puhu töissä kenellekään. Salaatti eväänä, jossa joku proteiininlähde esim. Muna tai broileri. Muillakin salaatteja eli en edes erotu joukosta niin että joku kysyisi mitään.

Vierailija
4/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut. Monet ovat myös hyvin aggressiivisen oloiosia tuputuksessaan. Jos joku käyttää rypsiöljyä,,niin voi kommentointi olla luokka HYI! oksettaa! kuka sitä roskaa suostuu sisäänsä tunkemaan! käytä voita!

Meillä töissä oli paras, kun karppaaja laitettiin järjestämään työpaikan tapahtumien ruokajärjestelyjä. Tottakai niistä tehtiin karppaajan taivas ja siellä ei sitten yhtään otettu huomioon erikoisruokavalioita. Limut olivat sokerillisia jne. Tuli esimehelle niin paljon valituksia, että karppaaja ei sen koomin ole saanut osallistua ruokatarjoilujen järjestämiseen.

Vierailija
5/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jostain pomppaa ylös kertomaan kuinka kova rasva ja voi on hyväksi ja arvostelee muiden ruokia.

Vierailija
6/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni karppaaja vetää kovia kierroksia kuullessaan sanan rypsiöljy, puuro tai leipä.

En ymmärrä. Miksi ei vain itse jätä syömättä, jos ei niitä halua? Mitä se on heiltä pois että muille maistuu?

Vierailija
7/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat tai ketoilijat ovat raskaita. Parikin tuttavaa ja kaveria on vuosien aikana karpannut ja voi jestas sitä tuputuksen määrää. Hirveät luennot siitä miten ketoosi parantaa kaikki vaivat ja hiilareiden kauhistelu. Ärsytti syödä näiden ihmisten läsnäollessa, kun jokainen syöty asia syynättiin. Jännästi kuitenkin kaikki siirtyivät jossain vaiheessa tiukasta ketoosista hiilareiden käyttöön, kun löpö loppui tankista.

Vierailija
8/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka syö puuroa näiden seurassa niin muistavat kertoa että se ei sitten pidä nälkää.

Mitä ihmettä minä kaipaan ketään kertomaan että syömäni ruoka ei pidä karppaajan mielestä nälkää, jos se minulla pitää nälän poissa eikä ole mitään ongelmaa?

Vierailija
9/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon karpannut yli kymmenen vuotta. Alkuun ihmiset ihmetteli miten syön, nykyään kukaan ei enää kysy. En ole tuputtanut, mutta asiasta oikeasti kiinnostuneille olen kertonut tarkemmin että miksi ja mitä syön.

Hyvä asenne, jos pitää omana asianaan.

Vierailija
10/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ääriuskovaiset ovat seuraa, jota kannattaa karttaa. Heiltä ei saa faktoja. Heiltä saa vain sen oman lahkon masinoimaa aivopesua.

Vierailija
11/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos tuputtava karppaaja kuulee kasvissyönnistä. Siinähän ei syödä sitä eläinrasvaa mikä karppaajalle on uskon asia.

Vierailija
12/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastaa ortoreksiaa. Googlaa

Voiko olla, jos muut elintavat ei ole hyvät?

Vierailija
13/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani, ja suosittelen sitä muillekin. En voi ajatellakaan eläinparkojen raatojen syömistä! Kuinka kukaan voi olla niin paha, että tappaa ja syö viattomia luontokappaleita?

Vierailija
14/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karpannut vuodesta 2005 enkä pidä siitä mitään meteliä. Alkuun kyllä moni ihmetteli, mitä,syön, muttei sitä kauan kestänyt.

Vierailija
15/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vegaani, ja suosittelen sitä muillekin. En voi ajatellakaan eläinparkojen raatojen syömistä! Kuinka kukaan voi olla niin paha, että tappaa ja syö viattomia luontokappaleita?

Tuon nyt vielä pystyy ymmärtämään, kun siinä on kyse moraalisesta huolesta eläinten puolesta. Tosin tuskin kännytät montakaan ihmistä puolellesi tuputtamalla.

Mutta joku karppauksen tyrkyttäminen on vielä älyttömämpää, kun ei kai kukaan hiilareita syömällä innokkaimmankaan karppaajan mielestä vahingoita ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
16/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vege,mutta en syö lihaa,en siipi karjaa.Aina kuleen oletko mennyt muostilmiöön vege?Oikein halveksivast viellä.Jos lounalla valitsen lounaspöydästä kalan.Jos sukulaisilla kylässä ja ruokailaan pää ruuassa lihaa.Otan pöydästä lautaselleni kaiken muun mitä tarjolla ,mutta en lihaa ja sitäkin valitetaan.Kun en tykkää lihasta,en siipi karjasta.Niin en syö ja piste.

Vierailija
17/17 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsän tavallinen sekasyöjä, enkä jaksaisi kuunnella enää keneltäkään, miten vaarallisia esim. margariini ja makeutusaineet ovat. Enkä myöskään ala mättämään voita kenenkään iloksi, kun en oikein välitä sen mausta. Vegaaneilla on sentään järkevä syy elämäntapaansa, vaikka senkin tuputtaminen on rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan