Mää sit olin siinä yks päivä, istumassa sohvalle rauhassa ku vaimo yhtäkkiä heitti vähä outoja ehdotuksia kehiin. Se ehdotteli, että tekisin...
Mää sit olin siinä yks päivä, istumassa sohvalle rauhassa ku vaimo yhtäkkiä heitti vähä outoja ehdotuksia kehiin. Se ehdotteli, että tekisinki semmosta painia, missä mä istuisin sen kasvoille. Mää olin vähä ku ei nyt ihan tajunnu, et mistähän seki idea nyt oli taas tullu. Mut kyl mää sille sit sanoin, että no jos sä tykkäät siitä, niin voihan sitä kokeilla.
Siinä mää sit kävin istumaan sen naaman päälle ja se alko oikein nauttimaan. Mää en oikein tajunnu, mitä siitä piti tykätä, mut jokaisella tyylillä on kai oma faninsa. Se puristeli jalkoja kovasti mun päätä vasten ja huusi nautinnosta. Mää oli vähä ymmälläni siinä vaiheessa ja mietin vaan, että mitähän tässä oikein tapahtuu.
Niin sitten se homma jatkui ja jatkui, ja mää istuin siinä sen kasvoilla kuin paska ämpärin päällä. Se ei meinannu lopettaa millään...
Kommentit (4)
Kehiin? Nyrkkeilykehään? Ottelemaan Robben kanssa vai omasta mielestään kylän kovimman pölvästin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu :)
Ajattele kuinka helppo sinun on nyt tehdä hänet onnelliseksi. Jospa se kävisi kaikkien kanssa noin yksinkertaisesti.
outo